اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۱۳۳
۴ نظر
۵۰۹۱
۴ نظر
۵۰۹۱
پ

درمان دردهای خاص زنان با این روش عجیب!

يومي‌هو‌تراپي يكي از شيوه‌هاي درماني طب مكمل است كه براي درمان بسياري از بيماري‌هاي جسم و ذهن انسان كاربرد دارد. اساس اين طب بر پايه وجود هماهنگي، تعادل و تقارن در بدن شكل مي‌گيرد.

درمان دردهای خاص زنان با این روش عجیب!

درمان دردهای خاص زنان با این روش عجیب!

يومي‌هو‌تراپي يكي از شيوه‌هاي درماني طب مكمل است كه براي درمان بسياري از بيماري‌هاي جسم و ذهن انسان كاربرد دارد. اساس اين طب بر پايه وجود هماهنگي، تعادل و تقارن در بدن شكل مي‌گيرد. به همين دليل درمانگران اين شيوه درماني براي درمان انواع بيماري‌ها ابتدا به سراغ ترميم و بهبود هر نوع ‌تقارن‌نداشتن و ناهماهنگي در بدن و عملكرد دستگاه‌ها و اندام‌هاي دروني مي‌روند. فرامرز قمصري، مدرس و محقق يومي‌هو‌تراپي و درمان‌هاي شرقي درباره اين شيوه درماني و تاثيرش در برخي از بيماري‌هاي زنان اطلاعاتي را با ما درميان گذاشته است.


فرصتي به بدن

در شيوه يومي‌هو‌تراپي درمانگر با كمك ماساژ و فشاري كه به نقاطي خاص از بدن بيمار وارد مي‌كند فرآيند درمان را آغاز مي‌كند. در اين شيوه درمانگر با كمك تكنيك‌هاي يداوي و ماساژهايي كه مي‌شناسد و با تمركز به ارائه تكنيك‌ها به ناحيه لگن و ايجاد تعادل و هماهنگي در اين ناحيه و اندام‌هاي دروني ديگر كمك مي‌كند. در اين شيوه درماني نه تنها بيماري‌هاي جسم بلكه بيماري‌هاي ذهن نيز قابل درمان و كنترل است. درمانگران يومي‌هو‌تراپي معتقدند، در بدن يك نظام خود مصحح وجود داشته كه توانمندي زيادي براي بازگرداندن سلامت و تندرستي به بدن دارد. در اين شيوه درماني اين شانس به بدن داده مي‌شود تا بتواند خود را ترميم كرده و درمان شود.


يائسگي را به تعويق بيندازيد

درمانگران «يومي‌هو‌تراپي» با كمك تكنيك‌هاي اين شيوه درماني و با متعادل‌سازي‌ ترشحات هورموني زنان در بدن‌ آنها مي‌توانند زمان يائسگي و سن يائسگي در زنان را به تعويق بيندازند. براي اين منظور درمانگران با متعادل كردن ترشحات هورموني زمان يائسگي را به عقب مي‌اندازند. از آنجا كه در جوامع امروزي در جهان سن يائسگي به واسطه شرايط تربيتي و رژيم غذايي غلط پايين آمده، حتي در مواردي به ۴۰ سال رسيده استفاده از اين شيوه مي‌تواند بسيار موثر باشد. درمانگر يومي‌هو‌تراپي با اصلاح رژيم غذايي و ارائه تكنيك‌هايي كه بعدها بيمار مي‌تواند برخي از آن‌ها را در خانه تكرار كند به پيشگيري از يائسگي زودرس كمك مي‌كند.


درمان مشكل مادران

افتادگي رحم از شايع‌ترين اختلالات رايج در ميان زنان است كه در بسياري از خانم‌ها پس از زايمان و تولد نوزادشان ديده مي‌شود. زايمان‌هاي مكرر در طول زندگي موجب مي‌شود تا عضلات نگه‌دارنده رحم در بدن خانم‌ها قابليت ارتجاعي خود را از دست بدهند و رحم به سمت پايين متمايل شود. درمانگران يومي‌هو‌تراپي با كمك تكنيك‌ها و ماساژهايي كه به بيمار ارائه مي‌دهند علاوه‌بر تقويت عضلات ناحيه لگن به افزايش خاصيت ارتجاعي عضلات رحم كمك كرده و موجب مي‌شوند اين عضلات در مدت زمان كوتاهي توان اوليه خود را به دست آورد.


حتي افسردگي ؟

برخلاف روان‌شناسي امروز كه افسردگي را يك بيماري تعريف مي‌كند، در يومي‌هو‌تراپي متخصصان افسردگي را هشداري براي تغيير برنامه و شيوه زندگي مي‌دانند. آن‌ها معتقدند با انتخاب شيوه نادرست در مسير زندگي، بدن شروع به واكنش نشان دادن مي‌كند و افسردگي يكي از شايع‌ترين اين واكنش‌ها محسوب مي‌شود. مصرف بيش از اندازه گوشت طبيعت، خلق و خوي انسان را نزديك به حيوانات شكارچي كرده و موجب شده تا انسان‌ها بيش از حد تا دير وقت بيدار بمانند و صبح‌ها تا ديروقت در تخت خواب به سر ببرند. به همين دليل شيوه غلط زندگي و تغذيه نامناسب است كه بيماري‌ها به سراغ او مي‌آيد. درمانگران يومي‌هو‌تراپي با كمك ماساژها و تكنيك‌هايي كه به فرد مي‌دهند كمك مي‌كنند تا افسردگي و عوارض احتمالي حضور آن در بدن همچون يبوست درمان شود. براي اين منظور درمانگر به اصلاح شيوه زندگي، محيط زندگي و ديدگاه‌هاي بيمار خود مي‌پردازد.


تسكين دردهاي ناراحت‌كننده

درمانگران يومي‌هو‌تراپي با كمك ماساژهاي خاص خود مي‌توانند از ميزان دردهاي دوران قاعدگي در خانم‌ها كاسته و به مرور دردهاي اين دوران را از بين ببرند. به‌ترتيبي كه خانم‌ها دوره قاعدگي را با آرامش و بدون درد بگذرانند. بروز اين دردها نيز از ديدگاه مكتب يومي‌هو‌تراپي به‌دليل جابه‌جايي لگن و ‌تقارن‌نداشتن آن در بدن است. از اين‌رو درمانگر با درمان ‌تقارن‌نداشتن بدن و ايجاد بالانس و تعادل در لگن كمك مي‌كند تا بيمار دوران قاعدگي بدون دردي را پشت‌سر بگذارد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

درمان دردهای خاص زنان با این روش عجیب!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آلاله نعیمی

      سلام،میشه آدرس دکتر فرامرز قمصری را برایم mail کنید؟
      با تشکر

    • عرفان باقرزاده

      با تشكر از سايت خوبتون، ميخواستم ببينم آدرس مطب دكتر فرامرز قمصري رو از كجا ميتونم پيدا كنم
      و اينكه در كدوم شهر هستن؟

    • محبوبه

      با سلام و خسته نباشید اگر امکان دارد شماره تلفن و آدرس مطب آقای دکتر فرامرز قمصری رو لطف میکنید ؟سپاسگذارم.

    • نازنین گل نان

      لطفا شماره تماس و آدرس مطبوعات دکتر فرامرز قمصری را برای بفرستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج