۱۱۱۵۰۳۴
۱۱۴ نظر
۵۰۱۶
۱۱۴ نظر
۵۰۱۶
پ

رازگشایی از سقوط مرگبار کارمند سفارت سوئیس

روزنامه همشهری در گزارشی به بررسی حادثه کشف جسد دبیر اول سفارت سوئیس در برجی در شمال تهران پرداخته است.

روزنامه همشهری در گزارشی به بررسی حادثه کشف جسد دبیر اول سفارت سوئیس در برجی در شمال تهران پرداخته است.

رازگشایی از سقوط مرگبار کارمند سفارت سوئیس

در این گزارش آمده:

* زن 51ساله سوئیسی که به‌عنوان دبیر اول سفارت سوئیس در ایران و معاون مسئول حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی مشغول به‌کار بود، از طبقه هفدهم برجی در کامرانیه سقوط کرد و جانش را از دست داد. کشف دست نوشته‌ای در خانه او فرضیه خودکشی وی را قوت بخشیده است.

* ساعت 9:30دیروز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه گزارش مرگ اسرار‌آمیز زنی 51ساله به قاضی محمد وهابی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه کارآگاهان جنایی و تیم تشخیص هویت در محل حادثه که برجی حوالی کامرانیه بود، حضور یافتند. متوفی از اتباع کشور سوئیس بود و جسدش در فضای سبز برج کشف شده بود. در ادامه تحقیقات مشخص شد که او کارمند سفارت سوئیس در ایران بوده و در طبقه هفدهم برج سکونت داشت. آنطور که مشخص بود متوفی از طبقه هفدهم برج به پایین سقوط کرده و پیکر بی‌جانش در محوطه فضای سبز برج افتاده بود.

* نخستین کسی که صبح سه‌شنبه با جسد وی مواجه شده بود کارگر خدماتی برج بود. تیم جنایی در ابتدا به سراغ این کارگر رفتند و به تحقیق از وی پرداختند. او گفت: صبح سه‌شنبه در حال نظافت و تمیز کردن حیاط و محوطه برج بودم که ناگهان در باغچه زنی را دیدم که بی‌حرکت در فضای سبز افتاده بود. جلوتر که رفتم متوجه شدم او جان باخته است و وحشت‌زده به مسئول لابی و کارکنان دیگر برج موضوع را خبر دادم و آنها هم با پلیس و اورژانس تماس گرفتند.

* قربانی لباس خانه به تن داشت و روی سرش کلاه بود. تیم جنایی در شاخه بعدی به تحقیق از کارکنان برج و ساکنان پرداخت. به‌گفته کارکنان برج، زن سوئیسی ساکن طبقه هفدهم برج بود که ظاهرا از تراس آنجا به پایین سقوط کرده بود. وی دبیر اول سفارت سوئیس در ایران بود و در برج آبشار کامرانیه ساکن بود. علاوه بر این معاون مسئول حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی ایران نیز بود. تیم جنایی برای کشف ابعاد بیشتر از این حادثه به تحقیق از ساکنان برج پرداختند. یکی از آنها که در خانه‌اش دوربین مداربسته داشت سرنخی در اختیار کارآگاهان جنایی و بازپرس قرار داد. وی گفت: من زنی که فوت شده را به‌خوبی نمی‌شناختم، چون در یک طبقه زندگی نمی‌کردیم.

رازگشایی از سقوط مرگبار کارمند سفارت سوئیس

* وی ادامه داد: شب قبل یعنی دوشنبه شب به‌دلیل اینکه خسته بودم خیلی زود خوابم برد. حدود ۲۴دقیقه از نیمه‌شب گذشته بود که با شنیدن صدای مهیبی از خواب پریدم. صدایی شبیه به انفجار. تا چند دقیقه مات و مبهوت بودم اما چون دیگر صدایی شنیده نشد تصور کردم که اتفاق خاصی نیفتاده است. دوباره خوابیدم و صبح متوجه شدم که جسد زنی را که ساکن طبقه هفده بود در فضای سبز برج کشف کرده‌اند. ماموران به سراغ دوربین مداربسته‌ای که در خانه همسایه نصب شده بود‌ رفتند و در بررسی فیلم‌های ثبت شده مشخص شد که او ۲۴دقیقه بامداد از خواب پریده بود و حتی صدای عجیبی که گفته بود نیز در فیلم ضبط شده بود. این یعنی زن سوئیسی در آن زمان به پایین سقوط کرده بود. از سوی دیگر پزشکی قانونی که در محل حادثه حضور داشت اعلام کرد که بیش از ۸ساعت از زمان مرگ وی می‌گذرد. همچنین معاینه جسد نشان می‌داد که هیچ‌گونه آثار جراحت که نشان بدهد وی قبل از مرگش با فردی درگیر بوده، روی بدن وی وجود نداشت.

* تیم جنایی در گام بعدی قدم در خانه متوفی گذاشت و به بررسی آنجا پرداخت. آپارتمان وی در طبقه هفدهم برج بود که داخل آنجا همه‌‌چیز مرتب به‌نظر می‌رسید. هیچ‌گونه آثاری از به‌هم‌ریختگی وجود نداشت. کارآگاهان به سراغ بالکن رفتند؛ جایی که زن از آنجا به پایین سقوط کرده بود. قد نرده بالکن حدود یک‌متر و ۱۰سانت بود. هیچ‌گونه آثار خون و به‌هم ریختگی در بالکن و روی نرده نیز وجود نداشت. حتی آثاری درخصوص اینکه نشان بدهد قربانی قبل از مرگ با فردی درگیر بوده به چشم نمی‌خورد.

* در ادامه تحقیقات مشخص شد که کارمند سفارت سوئیس در ایران، از همسرش جدا شده و به تنهایی زندگی می‌کرده است. او دو فرزند داشته که یکی از آنها فوت شده و فرزند دیگرش که پسری ۲۱ساله بود در سوئیس زندگی می‌کند. از سوی دیگر مشخص شد که زنی ۲۰ساله مستخدم خانه متوفی بوده که هر روز از ساعت ۸صبح تا ۴بعد‌ازظهر در خانه وی کار می‌کرده است. مأموران به سراغ این زن رفتند و او در تحقیقات گفت: من مدت‌هاست که در خانه خانم برونر(قربانی) کار می‌کنم. رمز در ورودی خانه وی را دارم و معمولا هر روزساعت ۸صبح با واردکردن رمز وارد آپارتمان او می‌شدم و کارهایش را انجام می‌دادم. گاهی پیش می‌آمد که خانم، سر کار باشد یا گاهی در اتاقش خواب باشد. معمولا هر روز صبح سر کارم حاضر می‌شدم و کارهای مربوط به خانه را چه خانم در خانه حضور داشت چه حضور نداشت انجام می‌دادم. امروز هم طبق معمول همیشه ۸صبح پا در خانه خانم گذاشتم. فکر کردم او به سرکارش رفته است اما یک ساعت بعد متوجه شدم کارگر خدماتی برج، جسد وی را در فضای سبز پیدا کرده و به‌شدت شوکه شدم. وی ادامه داد: خانم گاهی حالت‌های افسردگی داشت اما این اواخر حالش خوب بود.

رازگشایی از سقوط مرگبار کارمند سفارت سوئیس

* تیم جنایی در ادامه یک دست نوشته روی میز در سالن پذیرایی کشف کرد. کنار آن موبایل قربانی و یک خودکار نیز پیدا شد. دست‌نوشته با زبان انگلیسی نوشته شده بود با این مضمون که «جسدم را پس از مرگ به سوئیس منتقل کرده و به پسرم اطلاع بدهید. بعد از آن جسدم را بسوزانید و سپس خاکستر آن را کنار فرزندم که فوت شده دفن کنید. علاوه بر این هرچه پول، دارایی و سرمایه‌دارم را به پسر دیگرم بدهید. »

* درخصوص سقوط و مرگ چیزی نوشته نشده بود و دست‌نوشته بدون تاریخ و بدون امضا بود. در ادامه مأموران وقتی دست‌نوشته‌های دیگر از این زن را در خانه کشف کردند و با آخرین نوشته تطبیق دادند مشخص شد که دستخط متعلق به قربانی است. با این حال دست‌نوشته با دستور بازپرس جنایی برای خط‌شناسی در اختیار کارشناسان خط تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که بررسی‌های بیشتر در این خصوص صورت بگیرد.

* وقتی تحقیقات تیم جنایی در محل حادثه انجام و تکمیل شد، جسد متوفی با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت. اگرچه وضعیت جسد، نبود آثار خراش و درگیری، نبود آثار به‌هم‌ریختگی در خانه و کشف دست‌نوشته احتمال خودکشی را قوت می‌بخشید با وجود این تیمی از کارآگاهان جنایی، مأمور شدند تا با انجام تحقیقات بیشتر ابعاد تازه‌تری از این ماجرا آشکار کنند. در مرحله بعد مأموران به تحقیق از کارمندان سفارت سوئیس در ایران و افرادی که با قربانی در ارتباط بودند پرداختند. کارمندان سفارت و افرادی که قربانی را می‌شناختند از مرگ او شوکه شده بودند. آنها می‌گفتند که زن سوئیسی، بسیار شاد، سرزنده و پرانرژی بوده است. آنها همچنین می‌گفتند که قربانی امید به زندگی داشته و باور اینکه او خودکشی کرده باشد سخت و باعث تعجب است. به‌گفته اطرافیان این زن، وی زنی سرحال بود که واقعا عاشق ایران بود.

* روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان هم اعلام کرد: این موضوع از طریق مراجع ذیصلاح در دست بررسی بوده و نتیجه تحقیقات اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      او را خودکشی کردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ

      • حاج عزیز

        ولاتقف و مالیس لک به علم
        از آنچه علم و اطلاع نداری اظهارنظر و قضاوت نکنید.

      • عباس بابایی ✔

        مرگ خانم برونر واقعا مشکوکه.
        یک زن که موقعیت خوب شغلی داره و به گفته کارمندان سفارت زنی شاد بوده چرا باید خودکشی کنه؟
        از طرفی اظهارات مستخدم با گفته های همکاران خانم برونر در تضادهست.
        به احتمال قوی این خانم به قتل رسیده
        دستنوشته هم برای انحراف مسیر تحقیقات در اتاق قرار داده شده.
        هیچ عقل سلیمی قبول نمیکنه خانمی در موقعیت این زن خودکشی کنه .

      • بدون نام

        آقایان پوارو ، وقتی مثل بمب منفجر شده و ترکیده چطور آثار خراش نبود .

      • بدون نام

        چرا، شاید سکته کرده و افتاده پایین، تنها بوده و این دلیلی نمیشه که حتما هر کی مرد کشتنش

      • بدون نام

        14.14 دقیق نوشتی شاید سکته کرده افتاده
        پس این سوال وجود داره چطور قبلش نامه نوشته!

    • بدون نام

      مرگش مشکوکه .. احتمالا .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنون از نظر تخصصی تان جناپ پوآرو

      • بدون نام

        معمولا خانمها با قرص خودکشی میکنن، از طبقه ۱۷ خودشون رو‌نمیندازن پایین که جسدشون متلاشی بشه. با توجه به اینکه توافق برجامی در راه هست و ایشون هم پست مهمی در ارتباط با حفاظت از منافع آمریکا داشته، باید منتظر سعید امامی جدید و عناصر به اصطلاح خودسر باشیم.

      • بدون نام

        احتمالآ نه صد درصد

      • نامnaser

        اره عجیبه واقعا

      • Mehdi

        خاموش

      • ..............خودمم..............

        دوباره مذاکرات داشت به نتیجه می‌رسید




        # دلواپس_نباشیم

      • بدون نام

        حالا دیگه از این به بعد نفس نکشید راه نرید تا برجامچای به هم نخوره

    • حجاب

      حجاب هم داشته
      کلاه سرش بوده....
      شایدم گذاشتن سرش....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز لیچار و یاوه گویی شروع شد....

      • سام

        احتمالا کلاه گذاشته که آفتاب سوخته نشه. چه قد جلب !!

      • بدون نام

        نکته ظریفی بود خانم مارپل

      • بدون نام

        تو ایران بوده لابد عادت داشته

      • Unco

        آخه الان کجای این مسئله بحث حجاب مطرحه؟

      • جان جان

        لطفا در باره اون پولها که براش ریخته بودن هم توضیح بدید تا کاربران کنجکاو دیروز از خماری در بیان با تشکر (یکی از همون فووووووضوووووولها)

      • بدون نام

        یعنی کار برادران بوده موقع کشف جسد بی حجاب نباشه

    • @ALi@

      چرا اینقدر بی دقت هستید
      آن ساختمان ۵۶ دوربین دارد یعنی از بازبینی دوربین ها هنوز چیزی متوجه نشدین
      بابا چقدر شما کارشناس هستید
      یک وقت چشم نخورید

      پاسخ ها

      • روشن بین

        ببخشید 57 تا دوربین داره

    • بدون نام

      همیشه یک مطالبی تو فضای مجازی ساخته میشد که بدبخترین آدم دنیا سفیر سوئیس که از اون کشور بهشت مانند پاشده اومده جهنم ایران هر روز هم مردم میرن دم سفارتشون تظاهرات میکنند به آمریکا فحش میدن نامه میدن بفرما آخر طرف خودش کشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ براوو کلی خندیدم.جالب بود

    • بدون نام

      هرکس تو ایران باشه افسردگی میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط ایران ؟ تهمت نزن؟ همه دنیا این چیزها هست؟

    • بدون نام

      افسردگی تو ظاهر ادمها خیلی مشخص نیست. همه ما فیلم بازی می کنیم. هیچ کس از ناراحتی های عمیق ما خبر نداره چون ظاهرمون نشون نمیده

    • Fariba

      اهل سوئیس باشی تو ایران زندگی کنی ، خب معلومه ، آخرش کارت به خودکشی هم میرسه ...

      پاسخ ها

      • عباس بابایی ✔

        چقدر شما منفی نگر هستی
        چرا با پیامهای خودت به بقیه حس منفی میدی؟

        مگه ایران چه اشکالی داره ؟؟

        هرچی به فکرتون میرسه راحت بیان میکنید .

        خدا آخر و عاقبت مارو به خیر بگذرونه

      • Fariba

        شما هم ماشااله همه جا هستی ، همین که وقتی یه نظری میدم و امثال شماها مخالف هستین یعنی اینجا جای مزخرفیه ، این نظر منه ، نظر شما نظر شماست . منفی نگر هم نیستم واقعیت ها رو میبینم .

    • بدون نام

      مگه امریکا در ایران منافع هم داره؟که نامبرده حافظ منافع امریکا بوده؟

    • بدون نام

      همیشه قبل سخنرانی در سازمان ملل و هم مذاکرات، یه اتفاق عجیب تو این کشور رخ میده، بد جور مشکوکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الله واعلم

      • بدون نام

        مذاکرات برجامچای میگی؟؟

    • بدون نام

      امان از میدان

    • سعید

      قتل های زنجیره ایه سال 76...

    • بدون نام

      فکر‌کن سوئیس بدنیا بیای بعد بفرستنت ایرلن‌کار کنی. من بودم خودمو از بالا برج‌میلاد پرت میگردم‌پایین

    • کاظمی

      مرگه این خانم بامذاکرات هسته ای وجلسات وین ارتباط داشته است (نظرمن اینه)

    • نامnaser

      اصلاباعقل جوردرنمیاد شغل خوب درامدخوب زندگی خوب روحیه خوب بعدخودکشی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شغل خوب ؟ کجاش خوب ؟ از سوئیس تبعیدت کردن ایران میگه خوب

      • نامnaser

        ازکجامیدونی تبعیدش کردن

    • بدون نام

      دیگه شده دیگه

    • بدون نام

      خدامیداند و بس

    • شهید عدالت

      کشتنش

    • فاطمه

      واقعا .... شخصی که اینقدر حساسیت داره کارش نباید یه دوربین جلوی ورودی خونش داشته باشه!!! البته این رو باید سفارت و پلیس دیپلماتیک و مسئولین مرتبط با حفاظت دیپلمات ها انجام می دانند و همینطور وزارت خارجه ایران

    • بدون نام

      سریع اعلام کردن یارو افسرده بوده خودکشی کرده یه نامه هم براش نوشتن و تموم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        عينهو آزاده نامداري !!! افسردگي و نامه و دستخط و !!!!!!

    • بدون نام

      بابا تو ایران گوره خرم از افسردگی مرده این که دیگه ادم بود. ماها گرمیم نمیفهمیم

    • بدون نام

      احتمالا درخواست اقامت ایرانش قبول نشده

    • بدون نام

      بابا کشتنش
      حتما چیزهایی می دونسته که نباید فاش می شده....

    • بدون نام

      نیازمند به یک عدد خانم مارپل هستیم

    • بدون نام

      طرف از سوئیس بیاد ایران زندگی کنه تسپنه تایم پاره می کنه خب!

    • k m

      صددر صد خودکشی بوده ما همه اسکولیم نامه نوشته کلاه سرش بوده اتاق مرتب بوده سر کار رفته اما گوشی رو نبرده خدمتکاره هم اتاق رو تمیز نکرده همه چیز طبیعی بوده

    • فامیل دور

      بدبختو هی بخاطر امریکا کشوندید وزارت امور خارجه که موقع خوابم با کلاه و لباس کامل میخوابیده..اینقد اذیتش کردید که اخرش خودکشی کرد خخخخخ

    • محمد

      مگه میشه یه ادم با این همه سواد و زندگی در اروپا با کلیه امکانات در ایران خودکشی کنه؟؟؟؟از هفده طبقه سقوط کرده ولی هنوز کلاه سرش بوده؟؟؟لااقل عین قضیه مرحومه نامداری چندتا قرص اعصاب و روان کنار دست نوشته پیدا میکردید.همه دارند فدای سیاست های بعضی ها میشوند

    • بدون نام

      مثل آزاده نامداری نشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید گروهی خواستن با این کار مذاکرات اتریش را مختل کنند شاید از کاسبان تحریم وابسته به اصولگراها باشند. شاید!

      • بدون نام

        ۱۰:۲۰ خواهشا برو پیش روان شناس توهم توطئه گرفتی

    • بدون نام

      افسردگی ویروس ملی ما ایرانی هاست، به این بنده خدا هم سرایت کرده بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ویروس. میروسو. حتی سیروس رول ولش کن این خدا بیامرز هم ول کنین..به برجام بچسبید که که اون سقوط نکنه از دست بره..آخه بدبختی کی میخواد گریبانمونو ول کنه .......

    • بدون نام

      کار کار خود...

    • بدون نام

      یارانه شو واریز نکردن، حتما بخاطر همین خودکشی کرده!!

    • بدون نام

      قاضی مرتضوی هلش داده

    • بدون نام

      اینم نظره شما دادین

    • حسام

      امسال سال گاو
      یا
      سال خودکشی

    • بدون نام

      انالله واناعلیه راجعون

    • بدون نام

      باید احمق باشی سوئیس را ول کنی بیای ایران زندگی کنی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه امده ایران کارگری؟؟؟
        تو سفارت کار میکرده پول از دولت سوئیس میگرفته

    • سیبو

      بنده خدا دیده تو ایران همه دارن خودکشی میکنن گفته من هم خودکشی میکنم ببینم چه طعمی داره

    • بدون نام

      بیچاره منم اگه بخاطر شغلم مجبور بودم سوئیس رو رها کنم ودر ایران زندگی کنم حتما خودکشی میکردم

    • بدون نام

      مشخصه از سوییس بیای ایران افسردگی میگیری

    • بدون نام

      یه مدت آزاده نامداری حالا هم این

    • بدون نام

      عاشق ایران بوده، خب خداروشکر که فهمیدیم از ایران افسردگی نگرفته

    • بدون نام

      بد جوری بو داره

    • بدون نام

      حالا شد آزاده نامداری همه چی مرتبه فقط دستنوشته امید به زندگی هم درهر دونفر موج میزده فقط خدا میدونه وبس

    • بدون نام

      تیم قوی میخواد برای این کار با یک دست نوشته نمیشود

    • خودِ خدا

      هر دم از این باغ بری می رسد

    • بدون نام

      چراازموقع بحث برجام اومده یه طوری ادمهای سرشناس خودکشی میکنندودقیقاخودکشیهاشبیح هم به صورت زنجیره ای باوصیت نامه های شبیح هم ازاده نامداری واین سوییسی ،شایدکسی روسراینهاوای میسته وبه اجبارازاینهاوصیت نامه میخوادوبدخودکشی قلمدادمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه ازاده نامداری به برجام چه ربطی داره چرت نگید

    • بدون نام

      یکی از بدبختی خودش مکشه یکی از خوشی

    • بدون نام

      یاد اون بدلکاره افتادم که یه عمر تو آلمان بدلکاری کرد هیچی ش نشد تا اومد ایران مرد مثل اینکه واقعا ایران دروازه ورود به بهشته!!!!!

    • بدون نام

      حافظ منافع امریکا در ایران....... احتمالا فرستادندش به دیار باقی

    • حاجی محمود

      اینم بخاطر سنگ اندازی در برجام به قتل رسید

    • بدون نام

      مثل اون خانم بازیگر اسمشو گذاشتن خودکشی....

    • علی نجفی

      خداوندبیامرزدش

    • بدون نام

      فقط مستخدم رمز در رو داشته یه پولی از پسر خانم برونر گرفته و دستنوشته ای تنظیم کرده و در نیمه شب موفق به پرتاب خانم برونر شده.. به همین سادگی

    • بابلسریم

      آخرشم عاشق ایران بود باید مینوشتید

    • shahram.

      احتمالأ به خاطر افت شاخص بورس خودکشی کرده.

    • بدون نام

      و عاقبت کار آدمی مرگ است.
      معلوم نیست چگونه، کی و کجا خواهد بود.
      خدا رحمتش کنه
      سختی زندگیش هم انگار زیاد بوده
      طلاق، مرگ فرزند، فراق از خانواده
      پول همه چیز نیست.

    • بدون نام

      سوییس، اواز دهل از دور خوش ست.

    • @

      تا یه چیزی میشه میگن‌خودکشی کرده طرف.......کمی عجیبه!!!!!

    • ********

      چون حافظ منافع آمریکا در ایران بوده باید به ،،،،،شک کرد

    • بدون نام

      کلأماایرانیا ذاتمون اینطوره وبه همه چیز مشکوک هستیم ودوست داریم تهمت بزنیم چطور شماچیزی ندیدیدونمیدونیدالکی نظر میدین شایدواقعأخودکشی کرده باشه

    • بدون نام

      قاضی منصوری هم از ساختمان چند طبقه خود را پرت کرد پائین وخود کشی کرد!!!!!! عجیب نیست!!!

    • بدون نام

      جالب از بالا افتاده کلاشو باد نبرده‌!

    • بدون نام

      کشته شده مثل قبلیا.. یکی از دوستان راست میگه وقتی افتاده ترکیده چطور خراش روش باشه اینم دروغ سالدیگه

    • بدون نام

      دست نوشته دلیل خودکشی نیست مگر ادله دیگری باشد با تهدید هم میشود نوشت

    • بدون نام

      مرگ خیلی مشکوکه
      تحقیقات باید دید چی میشود
      کارگاه خواستید در خدمتم
      اینجانب کارآگاه گجت

    • reza

      ماشاالله چقدر از هموطنان عزیزمان کارشناس جنایی هستند وبه راحتی اظهار نظر میکنند فکر کنم با این تفاصیل شعبه جنایی اداره آگاهی باید کارشان را تعطیل کنند ؟این همه کارشناس داشتیم و نمی دانستیم

    • صداقت

      بنظر من خودکشی نبوده بسیار ماهرانه برای قتل این خانم ترسیم نموده بهترین کارآگاهان هم نمیتونه علت مرگ و سرنخ ها را بدست بیاره ؟!!!!!!

    • بدون نام

      ‌یارو از هفده طبقه پرت شده پایین هیچگونه خراش وخونریزی نداشته مرگ مشکوک

    • بدون نام

      انشاء ا... که ربطی به احیاء برجام ندارد

    • بدون نام

      چطوری اون خانم که حداقل ۵۵کیلو وزن داشته از طبقه هجدهم به پایین پرت شده و هیچ آسیبی ندیده و سر و کله ش سالم مونده و حتی کلاه هم سرش مونده

    • خرم دین

      این خانم مشکل داشته ازهمون اول ترک کردن کشورسوئیس وامدن به ایران نشانه مشکلات زیادومتنوع عقلی
      وروحی روانی هست پس حتما خودکشی کرده ویاوقتی متوجه حماقت خودش بخاطراین مهاجرت شده اقدام به خودکشی کرده چون این حدازاشکالات واختلالات درفردامیدبهبودی وسلامت را ازادم سلب خواهدنمود

    • خرم دین

      امکان خودکشی تقریباصفره

    • بدون نام

      تلفن این زن بررسی شود کارهای در دفتر انجام داد بررسی بینند باکی بیشتر در ارطبات بود

    • بدون نام

      من میشناسم که ظاهرشون خیلی شاده ولی به شدت افسرده اند

    • مستاجر

      خداوند رحمتش کند
      خداوند عذاب روحی رو قسمت هیچکس نکنه خیلی بده

    • بدون نام

      این کار از یک روشن فکر صددرصد دوره!!!!!!

    • بدون نام

      جاسوسی کرده دستمزدشو گرفته آمریکایی ها اینو فروختند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج