۱۱۱۶۲۷۸
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

روسیه: مخاطرات مذاکرات وین ادامه دارد

رئیس هیات روسیه در مذاکرات وین با انتشار توییتی هشدار داد که تداوم مذاکرات پس از ۳۱ اردیبهشت و پایان توافق همکاری سه ماهه ایران به آژانس بین المللی انرژی اتمی، با بلاتکلیفی و مخاطرات بیشتری مواجه خواهد شد.

ایرنا: رئیس هیات روسیه در مذاکرات وین با انتشار توییتی هشدار داد که تداوم مذاکرات پس از ۳۱ اردیبهشت و پایان توافق همکاری سه ماهه ایران به آژانس بین المللی انرژی اتمی، با بلاتکلیفی و مخاطرات بیشتری مواجه خواهد شد.

میخائیل اولیانوف رئیس هیات روسیه در مذاکرات برجام، امروز ضمن نقل و تائید توییت دیروز (۱۸ اردیبهشت) انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و رئیس کمیسیون مشترک برجام که نوشته بود «ضرب‌الاجلی در مذاکرات برجام وجود ندارد»، متذکر شد: ضرب‌الاجلی وجود ندارد اما ۲۱ ماه می (۳۱ اردیبهشت) روز هدف است. می‌توان مذاکرات را پس از این تاریخ نیز ادامه داد ولی در آن صورت بلاتکلیفی و مخاطرات بیشتر خواهد بود. خوب است که تمامی شرکت‌کنندگان در گفت‌وگوهای وین این موضوع را درک می‌کنند.

روز ۳۱ اردیبهشت ، توافق همکاری سه ماهه ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی پایان می یابد. تهران و آژانس اوایل اسفندماه پارسال به توافقی دست یافتند که بر پایه آن تهران اجرای پروتکل الحاقی را متوقف کرده و دوربین‌های نظارتی برخی از مراکز هسته‌ای را تا سه ماه از دسترس بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دور نگه می‌دارد. ایران هشدار داده بود که اگر طی این چند ماه تحریم‌ها برداشته نشود، تهران فیلم‌های دوربین‌ها را پاک خواهد کرد.

مورا دیروز توییت کرد: مذاکرات دور چهارم وین را آغاز کرده‌ایم تا برجام را احیا کنیم.

وی با بیان اینکه ضرب‌الاجلی در این زمینه تعیین نشده افزود: اما به عنوان هماهنگ‌کننده یک احساس فوریت مسلم می‌کنم؛ (چون) زمان به نفع ما نیست.

این مقام اروپایی ادامه داد: خوشحالم از این که تمام هیات ها از جمله ایران و امریکا ابراز می‌کنند که چنین حسی (نسبت به اهمیت عنصر زمان در مذاکرات وین) دارند.

دیروز جلسه اول کمیسیون مشترک از دور چهارم مذاکرات برجام در وین برگزار و مقرر شد رایزنی‌های کارشناسی و فنی و کار بر روی متون پیش‌نویس آغاز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روسیه!

    • بدون نام

      بخداهم خودتون هم مردم وسرکارگذاشتین

    • بدون نام

      ایران با غرب داره مذاکره میکنه این روسا نخود کدوم آشن، فقط میخوان خراب کنند و آبو گل آلود

    • بدون نام

      تندروهای ایران در کنار نمایندگان مجلس به همراه روسیه تلاش دارند توافق وین شکل نگیرد، و ایران هم دوربین های نطنز را جمع اوری کند،شورای امنیت برای ایران قطعنامه جدید صادر کند و روسیه از این آب گل آلود ماهی بگیرد، مردم هم کماکان با تحریم دست،پنجه نام کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا مردم ثمرات برجام اول را بخورن بعد ....

    • بدون نام

      شماروس هاازخدامی خواهیدکه مذاکرات،بهم بخوره!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج