۱۱۲۹۶۵۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قتل ۳ جوان توسط پلیس کهگیلویه تکذیب شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تکذیب ادعای محتوای کلیپ منتشر شده مبنی بر قتل۳ نفر جوان توسط پلیس در یاسوج، گفت: این فیلم، مربوط به گازگرفتگی سه جوان در یکی از استان‌های همجوار کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تکذیب ادعای محتوای کلیپ منتشر شده مبنی بر قتل۳ نفر جوان توسط پلیس در یاسوج، گفت: این فیلم، مربوط به گازگرفتگی سه جوان در یکی از استان های همجوار کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

سردار کیقباد مصطفایی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در پی نارضایتی و اعتراض روز گذشته تعدادی از هواداران یکی از نامزدهای شورای اسلامی شهر یاسوج و تجمع معترضان مقابل فرمانداری شهرستان مذکور و اقدامات هنجارشکنانه و دستگیری چند نفر از هنجارشکنان توسط پلیس، معترضان متفرق شدند.

وی اظهار داشت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی هیچگونه ارتباطی به جریان انتخابات نداشته و مربوط به گازگرفتگی ۳ نفر جوان در سال های گذشته در یکی از استان های همجوار است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای انگشت‌شمار به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این کلیپ کردند که قطعاً موضوع از سوی پلیس رسیدگی و با منتشر کنندگان آن طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی با توصیه به مردم در خصوص عدم توجه و اعتنا به برخی کلیپ ها و مطالب منتشر شده در فضای مجازی، بیان کرد: پلیس با افرادی که قصد برهم زدن امنیت ذهنی و روانی جامعه را داشته باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج