اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۰۳
۶۱ نظر
۵۰۱۲
۶۱ نظر
۵۰۱۲
پ

سلحشور و همه حاشیه های حرف های جنجالی اش

بازیگران زن ایران یک پا آنجلینا جولی اند!

خبر حضور آنجلینا جولی در ایران هفته گذشته روی خروجی برخی سایت های خبری قرار گرفت اما تنها چند ساعت طول کشید تا با واکنش شدید فرج الله سلحشور مواجه شود.

خبر حضور آنجلینا جولی در ایران هفته گذشته روی خروجی برخی سایت های خبری قرار گرفت اما تنها چند ساعت طول کشید تا با واکنش شدید فرج الله سلحشور مواجه شود.

سلحشور آنجلینا جولی را نماد صهیونیسم اعلام کرد و گفت یک تار موی ایرانی را با صد بازیگر خارجی عوض نمی کند.

این کارگردان پس از آنکه متوجه شد قرار بوده آنجلینا جولی در فیلم «رسوایی» ده نمکی بازی کند نوک پیکان انتقادات را به سوی وی نشانه گرفت و با وجود این که ده نمکی اعلام کرد هیچ نقشی در قضیه آنجلینا جولی ندارد و پیشنهاد سرتیپی را هم برای حضور این بازیگر هالیوودی در فیلمش رد کرده است، کارگردان سری اخراجی ها را مورد حملات شدید قرار داد.

سلحشور در بخشی از انتقادات خود از ده نمکی به روزنامه تماشا گفته است: متاسفم آقای ده نمکی زنی را به ایران دعوت کرده که همه عالم او را به بدکارگی می شناسند و او فساد و هرزگی را درهمه آثارش به نمایش می گذارد.

آقای ده نمکی برای ساخت فیلمی دینی و اخلاقی از جولی استفاده می کند؟ این خانم سالم است؟ این خانم می تواند در سینمای دینی بازی کند؟ لابد چون آقای ده نمکی گفته ،اشکال ندارد اگر کارگردانای دیگر چنین غلطی می کردند ،آنها را به سلابه نمی کشیدند؟ البته آقای ده نمکی شهدا وبسیجیان ما را یک مشت لات و چاقوکش و فاسد نشان می دهد . لابد چون آقای ده نمکی هستند،اشکال ندارد.

در حالی که سلحشور در گفت وگوهای متعدد خود هرروزه انتقادات و حملات تند و تیزی را به حضور این بازیگر هالیوودی مطرح می کرد در سخنانی عجیب این بار به شدیدترین وجه با ادبیات ویژه خود بازیگران زن ایرانی را نیز مورد انتقاد قرار داد و در بخشی از گفت وگوی خود با پانا اظهار داشت: هنرپیشه های زن ایران خودشان یک پا آنجلیانا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین المللی بیاورد.

سینمای ایران فاحشه خانه است، مگر صبح تا شب عکس های هنرمندان چاپ نمی شود. وقتی زنهای ما افتخارشان این است که عکس های خود را به صورت نیمه عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند.

اما گویا سخنان اخیر سلحشور با واکنش تند بازیگران سینمای کشورمان مواجه شده تا جایی که داوود رشیدی بازیگر و رئیس انجمن بازیگران خانه سینما از بررسی اظهارت اخیر این کارگردان در جلسه آینده انجمن بازیگران خبر داده است.

داود رشیدی با اعلام این خبر گفته است : اظهارات اخیر فرج الله سلحشور و بی احترامی وی بازیگران زن سینمای ایران، در جلسه آینده انجمن بازیگران خانه سینما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: سینمای ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

بازیگران زن ایران یک پا آنجلینا جولی اند!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      شهدای ما البته که افراد بزرگی بودند.

      اما جناب سلحشور با این ادبیات سخیف نشان دادند که از دسته همان ... هستند.
      بله دعوت از آنجلینا جولی واقعا چه موضوعیتی دارد؟زمانی که در ایران بازیگران توانا کم نداریم. اما کارگردان اگر افرادی نظیر سلحشور باشند،همان بهتر که از خارج "فاحشه"دعوت کنیم.چون شان بازیگران ما واقعا بسیار بیش از کار کردن با امثال این هنرمند نماهاست.

      و درود بر داوود رشیدی...

    • ناشناس

      واقعا تبریک می گم به آقای سلحشور که حرف دل ما مردم را زده اند چرا آقای ده نمکی هر کار دلش می خواهد بکند ولی کسی کاریش ندارد توهین به تمام مقدسات و بچه های رزمنده و ایثارگر ما ایشان پارتیش کیست که همه کاری حتی ارتباط با هنرپیشگان زن فاسد خارجی و دعوت از آنان برایش اشکالی ندارد آیا اگر کس دیگری بود حتما ممنوع از زندگی می شد در ضمن هنرپیشه زن ایران کافی است یک بار روی آنتن برود از فردا تمام سایت ها عکس های بیحجاب و بزک کرده آنچنانی آنها را پخش می نمایند و صورت واقعی آنها را به نمایش می گذارند حالا این آدم که واقعیت را گفته داود رشیدی باید ایشان را مورد بررسی قرار دهد چرا پارتی ندارد و به جایی بند نیست حتما؟؟!!!

    • بدون نام

      دمش گرم
      حالا فاحشه خانه ممکنه نباشه، ولی همچین کم هم نمیاره

    • حسین

      سلام من فقط اینو بگم بازم دست گلشیفته با این که دل خوشی ازش ندارم درد نکنه که حداقل خود واقعیش رو نشون داد و واسه دیگران نقش بازی نکرد.
      البته اینم بگم به نظر من بهترین بازیگر زن موقعی که تو ایران بود بود

    • هادی

      آقای سلحشور خیلی هم راست گفته . مگر غیر از این هست؟

    • بدون نام

      آقای سلحشور وقتی خود کفا شده ایم دیگر واردات برای چه ؟

    • saha

      برادر سلحشور
      شما از این به بعد فیلم بساز بدون حضور فاحشه ها
      چه کاریه دامن پاک خودتو آلوده کنی

    • مرتضی

      باسلام خدمت همه هموطنان عزیزی که این مطلب را مطالعه میکنندباید خدمت جناب اقای سلحشورعزیز ودیگرهمفکران ایشون عرض کنم که با اینگونه تفکر هرگز نخواهیم توانست یک شیعه به شیعیان اضافه کنیم..
      دوست من برادر بزرگوار من تعصب هم حد واندازه ای دارد..چه اشکالی دارد یک زن که از دیدگاه شما هرزه هم هست بازی دریک فیلم دینی ومذهبی را هم تجربه کند شاید داستان فیلم زندگی این بقول شما هرزه را بکلی عوض کرد؟مگرشما از خدا والاتر هستید خداوند بزرگ همواره در تمامی کتاب های اسمانی به رحمت وبخشش خود اشاره نموده...داداش من چند نمونه میخواین که باورتون بشه از همین هرزه ها ومشروب خورها به دین مبین اسلام ان هم از طریق اهل سنت مشرف شده اند چند نفر از بازیکنان فیلم محمدرسوالله مسلمان شدند .......این نظر شخصی من هستش ونظر هرکسی هم محترم هستش ...حتی شما این مردم هستند که باید قضاوت کنند موفق باشید ورستگار

    • me

      بابا آخرش تکلیف ما رو روشن کنید این آقای ده نمکی آنجلینا رو تو فیلمش بازی میده یا نه آخه چرا زن بیچاره رو سر کار گذاشته اونم از کار و زندگیش افتاده ؟!!
      بیچاره آنجلینا صبر کن ببینیم آقای سلحشور اجازه صادر میفرمایند یا نه؟

    • بدون نام

      خوب مشکل چیه ؟ مگه دروغ گفته چیزی که همه مردم می دانند و می بینند را با صدای بلند گفته است . مردم از بی اخلاقی های سینما خبر دارند چه در مورد هنرمندان زن و چه مرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما که خبر نداریم شما با چشم خودت دیدی که انقدر قاطعی
        گناه داره ها تهمت میزنی برو توبه کن

    • س.ک

      حضور جولی می توانند عرصه ای نو در سینمای ایران بوجود بیاورد .باید از این کوته فکری ها فاصله بگیریم !

    • majid

      یکمجله اینترنتی خبری باید دردرجه اول بیطرف باشد ودرضمن باید مودب باشد تا سر مشق دیگران باشد شما ازروی چه شواهد ودلایل مستندی وعینی خانم آنجلینا جولی را فاحشه بین المللی خطاب میکنید خداوند شماراهم براه راست هدایت کند .

    • mory

      اقای سلحشور کیست؟و چه کاره هست؟

    • بدون نام

      با صحبتهاي استاد سلحشور موافقم چرا كه خودم در سايت ها مختلف و عكس هايي كه ازخانه سينما به نمايش گذاشته بودند واقعا تاسف برانگيز بود چرا كه الگو هاي زنان ما در مقابل دوربين هاي تبليغاتي به چه وخامت ظاهر نمايي مي كردند.

      پاسخ ها

      • ئث

        ll'i ]i جوری ظاهر میشن بگو تا ما هم بدونیم ..چرا الکی شلوغش میکنید ؟؟؟

      • الهام

        دلشون میخواد هر جور دوس دارن بگردن دمشون هم گرم ، شما هم به نظرم چشاتو بیشتر باز کن تا از اینا بدتر رو ببینی فقط بازیگرای خانم الگو هستن آقایون نیستن دیگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سيد

      خيلي مردي آقاي سلحشور دمت گرم

    • lili

      نمیدونم کار سلحشور درست بوده یا نه.ولی کاملا حقیقت گفته.واقعا یه سری بازیگرای زن گندش رو دراوردن و تصاویر بدی توی سایت ها از خودشون منتشر کردن.جالب اینه که معلومه این تصاویر خصوصی نیست و توی آتلیه است و خودشون خواستن که پخش بشه.
      من نمیگم چرا بازیگرای زن اینطوری هستند.ولی میگم دورو بازی نداشته باشند و پشت و جلوی تلویزیون یه طور باشن.نه اینکه در تلویزیون چادر و حجاب و ... و توی اینترنت و فیسبوک یه طور دیگه.

      پاسخ ها

      • haleh

        yani ta hala nashode ke u beri atelie ax bendazi ke intori migi?

    • sahar

      حالا این بیچاره بیاد ایران یا نیاد. یه جوری حرف میزنه که انگار مردم چشم و گوش بستن تا حالا این خانوم رو ندیدن اینو بیبینن هوایی میشن......

    • ali

      طبق آخرین اطلاعاتم بنده شناس خداست کاری که این خانم و تمام کسایی که ما زندیق میدونیم تو پاکستان و صد تا خیریه دیگه کردند روی همه ما به اصطلاح مسلمونارو کم کرده.
      +من خودم از اومدن این خانم تعجب کرده بودم و احتمال میدادم این کار صرفا برای تضمین فروش فیلمه واگر نه بازیگر ستاره ما کم نداریم.

    • sara

      سلحشور جان شما فیلم خودتو بساز . با ده نمکی و آنجلینا چکار داری برادر ...

    • تینا

      حالا این اقای سلحشور صبر می کرد ببینه خود خانم انجلینا جولی یازیگر میلیون دلاری جهان قبول می کنه بیاد، اگه قبول می کرد و آقای ده نمکی می توانست ار عهده هزینه میلیون دلاری اش بر اید. اونوقت اتیشی می شد.

    • nafiss

      به نظر من حضور بازيگران خارجي سوء استفاده اي يه براي فروش بيشتر فيلم هاشون.وگرنه چي جز اين عايدشون ميشه؟ نكنه ميخوان ارشادشون كنن و مسلمون شن؟

    • متاسف

      واقعا بايد بحال خودمون تاسف بخوريم با اين همه تحجر .آخه يكي نيست به اين آقاي باادب و مسلموووووووون بگه برادر حاجي بزرگوار تهمت زدن جزء گناهان كبيره است

    • حمید

      همه سرکاریم ببببببببببددددددددددد!!!

    • ealia

      واعظی پرسید از فرزند خویش/هیچ میدانی مسلمانی به چیست؟
      صدق و بی آزاری و خدمت به خلق/هم عبادت هم کلید زندگیست
      گفت زین معیار اندر شهر ما یک مسلمان هست آن هم ارمنیست!!!
      امام علی از تعرض کفار به زن یهودی دنیا براش تار میشه و مردنو برای مسلمونا حق میشمره...چمران خونشو پاتوق بچه های بی سرپرست لبنان میکنه که اکثرشون مسیحی اند!آخه چی از حقیقت خلقت میدونی؟؟؟...این خانم و هزار تا مثل این خانم اون طرف یا موسسه خیریه دارند یا رقم های هنگفت به خیریه ها کمک میکنند.نمیخوای بگی اونا هم صهیونیستیه؟برای هم وطنای خودتم که دیگه نور علی نور زدی!

      پاسخ ها

      • چیچاریتو

        شعرت عالی بود حرفات عالیتر

      • بدون نام

        آفرین آفرین من که خیلی باهات موافقم درد و بلات بخوره تو سر هرچی آدم بی منطق

    • مصطفی

      من هم با نظر سلحشور موافقم فساد و فحشا در سینمای ایران بیداد میکند

      پاسخ ها

      • saha

        برادر مصطفی این سلحشورم که دیگه شورشو در آورده تو همین سینمای فاسد کار میکنه نمیدونستی جهت اطلاعت گفتم
        اگرم احساس کردی یه وقت این فسادها نارحتت میکنه تلویزیون نبین سینما هم نرو
        همه چی حل میشه

    • بابک

      آقای سلحشور شما و امثال شما که خودتون غرق در گناهان کبیره اید...یکیش همین تهمتی که دارید میزنید...لطفا اول خودتون رو اصلاح کنید

    • saha

      ولی یه چیزی میگم نه نیارید
      1 هزارم کارای خیریه ای که این خانم (فاحشه به قول بعضی برادران غیور) انجام داده اگه سلحشور و برادران غیرتمند دیگه انجام داده باشن اونوقت میتونن راجع بدکاره بودن خانمها نظر بدن
      واقعا باید شرم کنید از خودتون برید توبه کنید وگرنه اگه اعتقادی به اون دنیا دارید باید برید به پای همین فاحشه خیر بیفتید که ازتون بگذره
      برید خجالت بکشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همینو میگم به خدا

    • ناشناس

      من با نظرات مرتضي موافقم دمش گرم واقعا كه اين آقا مرتضي خيلي روشن فكره

    • بدون نام

      اگه میتونه خودشو درست کنه

    • محمد

      جناب اقاي سلحشور لطفا 1خود را به يك روان پزشك نشان دهيد2اين را به تمام همفكران خود پيشنهاد دهيد3فراموش نكنيد به واسطه همين هرزه ها سلحشور شديد 4خداوند تواب است حداقل براي كمتر عذاب كشيدن در روز قيامت زودتر از جامعه سينما و تمام بازيگران زن حلاليت بطلبيد

    • بدون نام

      واقعأ که آقای سلحشور خجالت نمیکشند؟ آیا کسی نیست به ایشان بگویند: عفت کلام داشته باش!

    • sadaf ghasemi

      tooye oon sare donya daran sharayete zendegi kardan dar korate digar ra faraham mikonana va MA HANOOZ ANDAR KHAME YEK KOOCHEIM...
      kash hameye fahesheha ingoone boodand ke 10ha keshvare ghahti zade va zanan bi sar parast va sazmanhaye kheyrie beynolmelali oora yek ostoore midanand
      cheshmha ra bayad shost,,,,,jo0re digar bayad diddddddddd......

    • روجا

      من با نظر مرتضی موافقم،چه اشکالی داره که یه بازیگر اینطوری تو یه فیلم مذهبی بازی کنه،ما که خدا نیستیم،بعدشم این فیلم که مضمون غیر اخلاقی نداره که شلوغش کردین،مهم هنر بازیگر در ایفای نقششه

    • لیلی

      حالا انجلینا کشته این نیست که بیاد ایران.خودتونو نکشید.این چه جور صحبت در مورد هنرمنداست؟

    • حسن71

      بابا اقای سلحشور بخدا اقای ده نمکی گفت از این بازیگر استفاده نمیکنم منتظر فرصت بودید که از جناب اقای ده نمکی انتقاد کنید

    • reza

      همه بازیگرای چه خارجی چه داخلی همشون مشکل اخلاقی دارند اینجا اگه هالی وود بود بد تر از آنجلا بود مسه اون فراهانی مگه دروغ گفته سلحشور حرف راستم یکی می گه اینجوری بکو بونیدش

    • شیعه و ...

      اگه شما هم کلیپها و عکسهای هنرپیشه های ایرانی رو ببینید با سلحشور هم عقیده میشید
      هنرپیشه های ایرانی > آنجلیناجولی

      پاسخ ها

      • الهام

        سینما رو فقط خانم ها تشکیل نمیدن آقای سلحشور هم یکی از اونا فقط کلیپ هاش پخش نشده

    • بدون نام

      اولا اینکه خانوم جولی بیکار نیست که بیاد تو ایران فیلم بازی کنه اون هم نقش دست چندم انقدر پیشنهاد از شرکت های فیلم سازی مثل هالیوود و وارنر داره تا شرکت ها دیگه که وقت فکر راجع به اینجارو نداره. حرف دوستامون خیلی هاش درسته. ما تو ایران بازیگر خوب زیاد داریم اما خب سطح یک بازیگر بین المللی متفاوته. در مورد آقای سلحشورم دیگه سلحشور دیگه اتظاری بیش از این ازش نمیره!!!!!!!! یه حضرت یوسف ساخت دستشم درد نکنه اما خیلی دیگه داره دور بر میداره!!!!

    • reza

      [به جناب اقای سلحشور بفرمایید که عزیزم دیوانگان همه را به کیش خود بندارند انگار که نه انگار تهمت و افطرا در اسلام گناه است ایشان چگونه خود را مسلمان سینه چاک میداند

    • بدون نام

      آقاي سلحشور نگيد اين حرفا رو آنجلينا رو از نون خوردن مي اندازيد. والله...
      تو آمريكا و غرب كه همينجوري قحطي اومده حالا يه خيري مثل آقاي ده نمكي هم پيدا شده يه نوني به يه فلك زده اي برسونه شما نميذاريد

    • FAREZ

      بابا بی خیال ...ول کنین بچه ی مردمو حالا یه اشتباهی کرده.....بخشش بزرگترا کجا رفته؟

    • مریم

      با اینکه منم 1 دخترم و تو تهران زندگی میکنم و عین دخترای تهرانی لباس میپوشم ولی با حرفای آقای سلحشور کاملا موافقم.

      پاسخ ها

      • رضا

        مریم جان تو خودت امروزی هستی ولی فکرت دیروزیه تکلیف خودتو با خودت روشن کن و با خودت تعارف نداشته باش.

      • الهام

        مرسی اقا رضا

      • محمد

        مریم جان به عنوان یک روان پزشک حاضرم شما را به صورت کاملا رایگان و افتخاری معالجه کنم در صورت معالجه شما حتما کار و بارم سکه میشود

    • بدون نام

      دیگه یکم زیادی تند رفت
      جو گرفتش

    • الهام

      بیچاره آنجلینا

    • بدون نام

      اقای سلحشور تو که هنوز انگ فیلمنامه دزدی(یوسف پیامبر)از پیشونیت پاک نشده برای ما شدی معلم اخلاق؟

    • ali

      to eslam tohmat zadan bozorg tarin gonahe.pas chiziro ke be cheshm nadidim be ham nesbat nadim ,vase hamvatanamoon ham arzesh ghael beshim

    • ن

      مرسی آقای مرتضی...

    • پریوش

      اخه یکی نیست بگه آقای سلحشور تو یک صدم کارای خیریه ای که این خانم کرده تا حالا کردی؟!!مطمئنم خوبیایی که اون در حق دیگران کرده تو نکردی!!

    • من

      آزادی عقاید یعنی همین ! آقای سلحشور سینمای ایران را فاحشه می داند آقای رشیدی نمی داند من میگم عکس آرتیستی تو اینتر نت بده که مذارند یکی دیگه میگه خوبه چرا با هم می جنگید و تفتیش عقاید میکنید هر کس نظر خودش رو داره کاریش هم نمیشه کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج