۱۱۳۳۷۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

وزش باد با سرعت ۵۴ کیلومتر در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ساعت‌های بعدازظهر امروز شاهد وزش باد شدید با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت در تهران خواهیم بود، گفت: دمای هوا در روز جاری در سواحل شمالی کشور ۵ تا ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش‌ می‌یابد.

خبرگزاری فارس: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ساعت‌های بعدازظهر امروز شاهد وزش باد شدید با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت در تهران خواهیم بود، گفت: دمای هوا در روز جاری در سواحل شمالی کشور ۵ تا ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش‌ می‌یابد.

امین‌حسین نقشینه درباره شرایط جوی کشور و همچنین تهران اظهار داشت: امروز کلانشهر تهران باز هم شاهد وزش باد با سرعت قابل ملاحظه در ساعت‌های بعد از ظهر خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بر همین اساس وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق در پایتخت و در برخی نقاط به صورت لحظه‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود سرعت وزش باد در تهران به ۱۵ متر بر ثانیه برسد، بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای این کلانشهر در روز جاری نسبت به روز گذشته حدود ۵ درجه سانتیگراد کاهش یابد.

نقشینه در ادامه افزود: امروز شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور بارش را تجربه خواهند کرد ضمن آنکه سواحل شمال کشور نیز بارندگی را همراه با نفوذ هوای سرد و وزش شدید باد پیش رو خواهند داشت.

وی ادامه داد: دمای هوا در سواحل شمالی کشور در روز جاری نسبت به روز گذشته حدود ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گفته وی دمای هوا تا این لحظه در گرگان، اردبیل، تبریز و رشت نسبت به روز گذشته به ترتیب ۶، ۷، ۶ و ۳ درجه سانتیگراد کاهش یافته است که این روند تا ساعت‌های پایانی امروز ادامه خواهد داشت.

نقشینه یادآور شد: طی روز جاری رگبار و رعد و برق در سواحل شمالی کشور تشدید می‌شود به طوری که بارش‌ها در شرق استان گیلان، مازندران و گلستان شدت می‌یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده به تدریج از سواحل غربی شمال کشور از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود و بارش‌ها در شرق، شمال شرق و دامنه‌های شرقی البرز محدود خواهد شد ضمن آنکه تهران نیز فردا در برخی ساعات بارندگی خواهد داشت البته وزش باد در تهران به صورت عادی خواهد بود.

این در حالی است که وزش باد در تهران در روز دوشنبه به ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MasiH

      عکسی چیزی ندارید از این واقعه ؟ آخه خیلی تعریفشو شنیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج