adexo3
۱۱۳۴۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چورکین: امیدوارم تحریم‌ های ایران رفع شوند

سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اظهار امیدواری کرد که شاهد تصویب قطعنامه‌ای باشد که تمامی تحریم‌های اعمالی بر ایران و برنامه اتمی آن را رفع کند.

خبرگزاری تسنیم: سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اظهار امیدواری کرد که شاهد تصویب قطعنامه‌ای باشد که تمامی تحریم‌های اعمالی بر ایران و برنامه اتمی آن را رفع کند.

ویتالی چورکین سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در یک کنفرانس خبری و در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد برنامه اتمی کشورمان اظهار داشت که امیدوار است که شاهد تصویب قطعنامه‌ای دایر بر رفع تمامی تحریم‌های اعمالی بر ایران و برنامه (اتمی) آن باشد.

وی اظهار داشت که گفتگوها به خوبی پیش رفته است اما بدون مشکل نبوده است و دیپلمات‌های روسی "شدیدا" در حال کار (بر روی این موضوع) هستند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه مخالفت غرب در باب اوکراین احتمالا مواضع مسکو در مورد سوریه و ایران را سخت‌تر کرده است اظهار داشت که بین این دو هیچ ارتباط و هم‌تغییری وجود ندارد.

لازم به ذکر است که روسیه از ابتدای ماه جاری میلادی ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را عهده دار شده است.

این سخنان در شرایطی بیان می‌شود که همزمان با نشست دوره‌ای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و انتشار گزارش مدیرکل آژانس در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران، اتحادیه اروپا و کانادا با انتشار اطلاعیه‌هایی تلاش دارند با تحریک جامعه بین‌المللی فشارهای خود را بر ایران افزایش دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج