adexo3
۱۱۳۴۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صدور مجوز تاسیس بانک جدید متوقف شد

رئیس بانک مرکزی در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: برای منضبط کردن مسائل مالی، صدور مجوز تاسیس بانک جدید متوقف شده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس بانک مرکزی در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: برای منضبط کردن مسائل مالی، صدور مجوز تاسیس بانک جدید متوقف شده است.

ولی الله سیف در این دیدار که امروز در دفتر آیت الله حسینی بوشهری انجام شد با اشاره به دغدغه ایشان در انضباط شبکه مالی کشور، اظهار کرد: صدور مجوز بانک جدید متوقف شده است و مجوزهایی که اخیرا صادر می‌شود، برای قانونمند کردن فعالیت‌هایی است که قبلا جریان داشته است و مجوز نداشته اند.

رئیس بانک مرکزی افزود: سیاست بانک مرکزی ادغام بانک‌های کوچک و متوسط در یکدیگر و تشکیل بانک‌های بزرگ و توانمند است که در سراسر کشور شعبه داشته باشند و بتوانند امور بانکی را به طور گسترده انجام دهند زیرا بانک‌های فعلی تنها در مراکزی که برای ایشان نفع داشته باشند، حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از بدهکاران بانکی هم اکنون مستاصل هستند و نمی‌توانند بدهی خود را پرداخت کنند ولی برخی دارای توانمندی هستند و نمی‌خواهند بدهی‌شان پرداخت کنند که جریمه‌های تاخیر ابزاری برای اجبار آنها برای پرداخت است.

سیف تصریح کرد: در مورد توسعه بانکی، شورای پول و اعتبار گفته است بانک‌ها باید براساس قانون ایجاد شعبه کنند و حتی یکی از بانک های خصوصی که بر اثر ادغام چند بانک به وجود آمده است، هم اکنون در حال کم کردن شعب از ۷۰۰ شعبه به ۱۷۰ شعبه است که این امر با اعتراض مردمی روبرو شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج