adexo3
۱۱۴۱۵۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حباب قیمت سکه به ۵۰۰هزار تومان رسید

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به تاثیر رشد نرخ دلار بر بهای سکه، گفت: حباب سکه به ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

ایرنا: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به تاثیر رشد نرخ دلار بر بهای سکه، گفت: حباب سکه به ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

«محمد کشتی آرای» درباره افزایش قیمت سکه طی روزهای گذشته، افزود: قیمت انس جهانی روز گذشته (یکشنبه) با توجه به تعطیلی بازار تغییری نداشت و یک هزار و ۸۱۴ دلار بود.

وی ادامه داد: در شرایط موجود وضعیت قیمت سکه قابل تحلیل نیست، زیرا متغیرهای فراوانی بر این موضوع دخیل است و با تغییر این متغیرها، قیمت‌ها نیز تغییر می‌کند.

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش‌بینی کرد که روز دوشنبه قیمت‌ها ثابت باشد و پس از بازگشایی بازارهای جهانی و شروع فعالیت‌ها باید منتظر ماند و دید قیمت انس جهانی چه میزان خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت سکه و طلا، نرخ ارز است، گفت: هر تغییری که در نرخ ارز ایجاد شود بر قیمت سکه نیز اثر خواهد گذاشت.

کشتی‌ آرای گفت: روز گذشته دوباره تقاضا برای سکه و ارز کاهش داشت.

قیمت سکه طرح جدید در روز گذشته به ۱۱ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم به۱۰ میلیون ۸۵۰ هزار تومان، نیم سکه به پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه به سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج