اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۳۰۶۳
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

اسرائیل قصد تعدی به شناورهای ایرانی را دارد

اطلاعات رسیده در کنار بررسی‌های بیشتر ابعاد مختلف ماجرا، حاکی از آن است که دولت جدید رژیم صهیونیستی بدلیل احساس درماندگی شدید در مواجهه با راهبرد دفاعی-امنیتی جمهوری اسلامی، به دنبال این التهاب‌آفرینی، قصد انجام شرارت‌های جدیدی دارد.

پایگاه خبری نورنیوز نوشت: اطلاعات رسیده به «نورنیوز» در کنار بررسی‌های بیشتر ابعاد مختلف ماجرا، حاکی از آن است که دولت جدید رژیم صهیونیستی بدلیل احساس درماندگی شدید در مواجهه با راهبرد دفاعی-امنیتی جمهوری اسلامی، به دنبال این التهاب‌آفرینی، قصد انجام شرارت‌های جدیدی دارد.

در همین راستا؛ ژنرال «آمنون سوفرین» رئیس سابق اداره اطلاعات موساد از پرده اول این شرارت‌ها رونمایی کرده و گفته است: من دلیلی نمی‌بینم که به نفتکش‌های ایرانی که نفت را به سوریه و دیگر مقاصد منطقه می‌رسانند حمله نکنیم.

این عنصر نظامی-امنیتی سابق اسرائیل همچنین عملیات سایبری علیه اهداف ایران را بسیار منطقی دانسته و به نوعی آن را تئوریزه کرده که در واقع تائید کننده افشاگری یک ‌مقام امنیتی ایران در مورد ایستگاه عملیات سایبری اسرائیل در امارات است.

کابینه بنت که تاکنون نتوانسته هدف اول خود از این فضاسازی رسانه‌ای یعنی «اجماع‌سازی» علیه ایران را در عرصه بین‌المللی به سرانجام برساند، در تلاش است تا حداقل از این رهگذر مجوزی نزد افکار عمومی برای اقدامات تروریستی بعدی خود و تعدی به شناورهای ایرانی پیدا کند.

هم تل‌آویو، هم حامیان آمریکایی-اروپایی آن و هم رژیم‌های مرعوب و دست‌نشانده آنان در منطقه به روشنی دریافته‌اند که دیگر زمان بزن در رو پایان یافته و آسیب‌پذیری اسرائیل به حدی است که هر اقدام احمقانه آنان در تعدی به منافع ایران با پاسخ محکم و قاطع و در زمان و مکان مدنظر تهران مواجه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسرائیل را زیر پا له می کنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج