۱۱۵۸۷۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ماجرای مرگ دلخراش ۳ شهروند تهرانی

مرگ یک کارگر در آسانسور، آتش سوزی اغذیه فروشی و مرگ دو شهروند در تصادف خودرو از مهمترین اخبار آتش نشانی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

خبرگزاری مهر: مرگ یک کارگر در آسانسور، آتش سوزی اغذیه فروشی و مرگ دو شهروند در تصادف خودرو از مهمترین اخبار آتش نشانی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

مرگ دلخراش یک کارگر سیمان کار در چاهک آسانسور یکی از وقایع تلخ ۲۴ ساعت گذشته پایتخت بوده است.

این کارگر ۳۰ ساله بر اثر ۱۶ طبقه سقوط در چاهک آسانسور یک پروژه ساختمانی ۲۱ طبقه در حال ساخت به طرزی دلخراش جان باخت.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۶۸ و گروه امداد و نجات ۸ را به محل حادثه در شهرک راه آهن، میدان ساحل، خیابان جوزانی اعزام کرد.

محمود کبودوند افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفته است: در داخل چاهک آسانسوریک ساختمان ۲۱ طبقه در حال احداث برای اجرای سیمان کاری دیواره این چاهک، داربست نصب شده بود که یکی از کارگران به هنگام کار ناگهان از روی داربست ها و از طبقه نوزدهم تا طبقه سوم سقوط کرد و بر روی داربست ها افتاد.

وی مشخصات این کارگر را اصغر-م ۳۰ ساله ذکر کرد و افزود: آتش نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی و تثبیت کردن کارگر توانستند این شخص را از چاهک خارج کرده و تحویل عوامل اوژانس دهند که متاسفانه آنان پس از انجام معاینات اولیه، فوت این کارگر را تائید و اعلام کردند.

این افسر آماده آتش نشانی علت بروز این حادثه را بی احتیاطی، رعایت نکردن نکات ایمنی و همچنین نبود حفاظ مناسب اعلام کرد و اظهار داشت: جنازه این کارگر برای انجام تحقیقات بیشتر در خصوص علت و چگونگی وقوع این حادثه به نیروی انتظامی سپرده شد.

آتش سوزی در اغذیه فروشی

بی احتیاطی وروشن ماندن اجاق گاز در یک ساندویچی در غرب تهران منجر به وقوع حادثه ای دیگر در شهر تهران شد که ماموران آتش نشانی با حضور به موقع در محل حادثه مانع از بروز خسارات بیشتر به سایر مغازه های اطراف شدند.

این حادثه ساعت ۰۲:۴۳ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با دریافت خبر وقوع این حادثه بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۲ را به محل حادثه دربلوار کاشانی، بلوار اباذر، روبروی بیمارستان پیامبران اعزام كرد.

به گفته علی چراغی فرمانده آتش نشانان اعزامی هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه، دود فراوانی از داخل مغازه خارج می شد وهم چنین هرلحظه بر شدت شعله های آتش در درون مغازه افزوده می شد.آتش نشانان با توجه به تعطیلی مغازه ساندویچی و قفل بودن درورودی آن بلافاصله با استفاده ازتجهیزات آتش نشانی، در مغازه را باز کرده وسپس با بستن دستگاه تنفسی و بكار گیری لوله آب پرفشارآتش نشانی، به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و سرانجام شعله های آتش را كه از داخل مغازه و دودکش آن به پشت بام زبانه میکشید مهار و از سرایت آن به مغازه های اطراف جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی علت وقوع این حادثه را روشن ماندن فرگاز اغذیه فروشی درمجاورت با مواد قابل اشتعال بیان کرد وافزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید ولی خساراتی به این مکان وارد شد.

تصادف بار دیگر جان دو شهروند پایتخت را گرفت

یکی دیگر از وقایع تلخ پایتخت کشته شدن یک مادر و دختر به دلیل تصادف خودرویشان با کامیون در بزرگراه آزادگان بود. البته در این حادثه کودک ۶ ماهه جان سالم به در برد.

این حادثه نیز در ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های ۲۰ و ۱۰۰ را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، نرسیده به دهکده المپیک روانه كرد.

فرامرز دهقان فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه رانندگی گفت: خودرو سواری MVM در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان به شدت با عقب کامیون کمپرسی برخورد کرد.شدت تصادف به حدی بود که یکی از سرنشینان خودرو سواری که دختری ۱۱ ساله بود از شیشه جلوی خودرو به بیرون پرت شد و در دم جان داد.

دهقان در ادامه ابراز داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل بلافاصله با استفاده از تجهیزات نجات، راننده و نیز سرنشین عقب خودرو که نوزادی ۶ ماهه بود را از داخل خودرو خارج کردند که بنا به به تشخیص عوامل اورژانس، متاسفانه راننده خودرو که زنی حدودا ۳۱ ساله بود جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: در جریان این حادثه این کودک خردسال مجروح شد که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفت.

این فرمانده آتش نشانی در خاتمه گفت: در حال حاضر علت بروز این حادثه مرگبار توسط عوامل راهنمایی و رانندگی تهران تحت بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج