۱۱۶۴۴
۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

عکس های جالب تبلیغاتی

عکس هایی که گذر زمان را نشان می دهد!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • azita

      مرسی خیلی قشنگ بود دمتون گرممممممممم
      ایول

    • hasaan

      بسیار عالی بودددددددددددد

    • فرهاد

      با تبلیغ روغن شاه پسند به شدت مخالفم.و هر ایرانی آزاده ای باید که به شدت با نظیر چنین سفاهت هایی مخالف باشد.
      رستم با دست بسته....؟؟؟؟
      رستم در ایران تنها پهلوانی با بازوی ستبر و ریش دو شاخه نیست. رستم نماد هویت ایران است؛و چهره او به نوعی در ایران و تمامی سرزمین هایی که شعر ایران در آن ها خوانده میشود قداست یافته.واقعا متاسفم برای طراحان چنین تبلیغ زننده و توهین آمیزی.

      که گفتت برو دست رستم ببند؟
      نبندد مرا دست چرخ بلند.....

      پاسخ ها

      • nnn

        eyyyyyyyyyyy val dadash bahat movafegham

    • yaser

      ***

    • عروسکی

      واقعا رستم شخصیتی نبود که کسی بتونه دستشوببنده مگردرحدکاریکاتورباشه اینجوری اون طراح خوشحاله فقط

    • sheyda

      دمت گرم اما قبول کن اون زمانم مردم بی سواد متو جه این نمیشدن

    • حمید 2

      با اقا فرهاد موافقم

    • مهران

      یادش بخیر قدیما...

    • فیروزه

      اولا" خیلی جالب بود ممنون ثانیا" این وسط یه سری لنگ پشه کوره رو گرفتن حالا وکیل مدافع رستم شدین؟

      پاسخ ها

      • فرهاد

        اول که این چه طرز حرف زدنه؟لنگ پشه کوره...وکیل مدافع...دو اینکه اگر شما متوجه اهمیت موضوع نیستید حدود ساعت 2 بعد از ظهر برنامه خاله شادونه پخش میشه.میتونید تنظیم کنید حتما ببینیدش.نه لنگ پشه کوره ای هست و نه وکالتی!!!
        به هر حال من و خیلی از ایرانی ها جایی که پای فرهنگ ملی و شرافت ایرانی به میان بیاد نمی تونیم کوتاه بیاییم. این هم اشکال ماست دیگه...باید ببخشید

    • آذین

      خوب بود مرسی.

    • فیروزه

      ببخشید ساعت 2 بعد از ظهر وقت دیدن برنامه مورد علاقه ی شما رو ندارم چون ترجیح میدم کار مفیدتری انجام بدم - چه جالب فرهنگ ملی و شرافت ایرانی ؟؟؟ پس از اینهمه غارت و چپاولی که همه روزه در ناموس و مال هموطناتون رخ میده بی خبرید!!!! رستم یه افسانه بوده که فردوسی خلقش کرده اما واقعیت موجود رو ما و امثال ما خلق کردیم . یادتون نرفته که رستم زمانه ی ما - مرحوم آقای داداشی رو میگم - رو چه جوری نابود کردن . کجا بودن اونایی که از شرافت ایرانی دفاع کنن؟ اشکال ماست دیگه !! با این جمله ی شما موافقم جناب ..........

      پاسخ ها

      • فرهاد

        ضمن این که از شما به دلیل پاسخ و اظهار نظرتان سپاس گزارم

    • محسن

      من کاملا با نظر خانم فیروزه موافقم ما قهرمانهایی داشتم عزت گذاشته نشدند عزیز نشدند رستم که تنها اسطوره ست

      پاسخ ها

      • فرهاد

        پاسخ شما در کامنتی جداگانه داده شد

    • فرهاد

      بسیار خوب حرفی نیست.برنامه خاله شادونه برنامه مورد علاقه من! و امیدوارم کاری که انجام می دهید واقعا کار مفیدی باشد.
      اما جواب اول من با توجه به ادبیات شما داده شد.
      متاسفانه این حرف شما به طرز بسیار عجیبی مغالطه است.این که در حال حاظر چه اتفاقاتی در جامعه ایران میافتد تقصیر من نیست، همان طور که تقصیر شما نیست. اما بحث فرهنگ و ادبیات و هنر هر کشوری می تواند جدا و در عین حال همراه این مسائل طرح شود. من در یک کامنت دو یا سه خطی چندان میدان فراخی ندارم که بخواهم در مورد اهمیت فردوسی و به خصوص شاهنامه در شکل گیری فرهنگی ایران کنونی صحبت کنم.و همین شد که گفتم اگر شما تا حالا متوجه این مطلب نشده اید خوب حتما اهمیت آن چندان برای شما روشن نبوده.کلا اگر بخواهم در چند کلمه عنوان کنم: مسائل فرهنگی و نماد های اسطوره ای و تاریخی و هنری یک ملت مساله ایست...و مسائلی مانند جرم و فساد هم مساله ای.این مسائل هر چند ممکن است جداگانه به نظر برسند اما به هیچ عنوان جدا نیستند.همین که شما رستم را صرفا افسانه ای(و نه اسطوره ای، چون افسانه و اسطوره دو مقوله کاملا جدا هستند و معانی و کارکرد های کلا متفاوتی دارند)ساخته و پرداخته فردوسی می دانید که واقعیت وجودی ندارد و همین که با اصطلاحی مانند "لنگ پشه کوره" از رستم سخن می رانید برای کسی مانند من و بسیاری که دغدغه فرهنگ ایران و از جمله همین مسائل مطرح شده توسط شما(اوضاع نابسامان کنونی) را دارند به اندازه کافی نگران کننده است.این یعنی این که ما رفته رفته از فرهنگ خود جدا می شویم. از اسطوره هاو نماد های فرهنگی.و زمانی که یک ملت از فرهنگ خود جدا شد باید منتظر بود که به هر سمتی گرایش پیدا کند.خواه قتل داداشی و خواه اسید پاشی به آمنه و خواه فساد اداری.این دقیقا مانند خانواده ایست که تربیت و به اصطلاح(استایل)
      style
      خود را به فراموشی سپرده باشد و و فرزندان چنین خانواده ای پیداست که هر یک به راهی خواهند رفت و هر یک از جایی تاثیر خواهند گرفت.و اوضاع همانی خواهد شد که شرحش را فرمودید.
      و کلام آخر :به عنوان کسی که سال ها در مورد ادبیات و اساطیر و تاریخ کار و مطالعه داشته ام(غیر از تماشای برنامه خاله شادونه در ساعت 2 بعد از ظهر) فقط این را عنوان کنم که:اسطوره ها و نماد های فرهنگی هر کشوری مهمند.اساطیر مهم ترین بخش فرهنگ هر ملتی هستند.اسطوره به مراتب از تاریخ مهم تر است..در یک کلام کلی:تاریخ بیان می کند که یک ملت چه شد.
      ؛و اسطوره بیان میکند که یک ملت چه می توانست باشد.یعنی این که تاریخ واقعیت یک ملت است، و اسطوره حقیقت آن.
      اما در بین اساطیر و آثار ادبی تمام دنیا شاهنامه در ایران چهره ای ممتاز دارد.شاهنامه نماد یک مبازره است.در زمانی که شمشیر عرب و ترک های عثمانی و مغول و...کمر به نابودی فرهنگ و زبان ایران بسته بود دست توانای امثال یعقوب لیث و رودکی و فردوسی است که میراث گرانبهای فرهنگ و زبان ایران را برای من و شما حفظ میکند.من آنچه وظیفه خود میدانستم و در این فرصت کوتاه و فضای نوشتاری کوتاه تر شرح می توانستم داد انجام دادم.و اگر این همه در نظر شما بی اهمیت و پیش پا افتاده به نظر میرسد، و اگر شما ترجیح میدهید تنها و تنها از اوضاع شاکی باشید (و البته کار مفید تری از تماشای برنامه مورد علاقه من انجام دهید)باز هم من با همین توضیحات اندک در برابر وجدان و ظیفه خود سربلندم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج