adexo3
۱۱۷۰۰۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اقدام به خودسوزی یک فرزند شهید دیگر

اقدام به خودسوزی با بنزین فرزند شهید در حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ظهر امروز در در جریان دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با کارکنان خانواده شهدای شاغل در شرکت بهره برداری مترو رخ داد.

رکنا: اقدام به خودسوزی با بنزین فرزند شهید در حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ظهر امروز در در جریان دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با کارکنان خانواده شهدای شاغل در شرکت بهره برداری مترو رخ داد.

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، ظهر امروز در جریان دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با کارکنان خانواده شهدا شاغل در شرکت بهره برداری مترو، یکی از فرزندان شهید و جانباز مدافع حرم، به دلیل مشکلاتی که درسال های گذشته داشته و مورد رسیدگی قرار نگرفته بود با ریختن بنزین اعتراض خود را اعلام کرد.

اما خوشبختانه با اقدام به موقع و سریع اطرافیان و صحبت های عبداله پور مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو فرد مورد نظر آرام شد و مقرر گردید مطالبات نامبرده بررسی و رسیدگی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج