۱۱۷۱۴۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولین تصاویر واقعی از گلکسی S ۲۱ FE

پس از انتشار شایعات فراوان درباره گوشی Galaxy S ۲۱ FE سامسونگ، یک افشاکننده دنیای فناوری برای اولین بار تصاویری واقعی از این گوشی را منتشر کرده که طراحی مشابه گوشی Galaxy S ۲۰ FE را نشان می‌دهد.

فرارو: ما تاکنون از طریق شایعات متعدد با بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های گوشی آینده Galaxy S۲۱ FE سامسونگ آشنا شده ایم، اما افشاکننده دنیای فناوری اخیراً تصاویری واقعی از این گوشی را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که اولین نگاه ما به این گوشی محسوب می‌شود.

اولین تصاویر واقعی از گلکسی S ۲۱ FE

گوشی هوشمند Galaxy S21 FE که هنوز عرضه نشده، در مسیر راه اندازی خود سفری پرتلاطم طی کرده، زیرا پس از چندین تلاش ناکام در عرضه اولیه، اکنون گفته می‌شود که قرار است در سال آینده میلادی راهی بازار شود. همین به تعویق افتادن تاریخ عرضه سبب شد تا این گوشی طی این مدت، هدف شایعات و افشاگری‌های متعددی قرار گیرد. اما این شایعات اغلب حول برخی مشخصات اصلی و البته افشای برخی تصاویر رندر از این دستگاه بود که تاحدودی تصور اولیه ما از طراحی آن را شکل می‌داد.

اولین تصاویر واقعی از گلکسی S ۲۱ FE

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ FE قرار است در ژانویه ۲۰۲۲ در اولین رویداد Galaxy Unpacked برای سال جدید رونمایی شود، اما به لطف یک توییت، ما اکنون اولین تصاویر واقعی از این گوشی هوشمند را در اختیار داریم. تصاویر زنده این گوشی توسط یک کاربر توییتر با شناسه کاربری @Abhisheksoni۱۳۰ منتشر شده، اما مشخص نیست که منبع مستقیم این تصاویر چیست.

این تصاویر برخی از جزئیات مهم گلکسی اس ۲۱ FE را افشا می‌کند از جمله اینکه این گوشی هوشمند جدید از طراحی مشابه Galaxy S۲۰ FE بهره می‌برد. این گوشی دارای یک پنل تخت ۶.۴ اینچی AMOLED و یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی در جلو است. قسمت پشتی آن نیز دارای یک برآمدگی دوربین با سه ماژول است که در قاب کناری دستگاه قرار گرفته اند و برخلاف سری گلکسی اس ۲۱، برجستگی دوربین عقب آن با پوشش پلاستیکی پشت گوشی مطابقت رنگی دارد.

اولین تصاویر واقعی از گلکسی S ۲۱ FE

دیگر مشخصات کلیدی این گوشی متأسفانه از طریق این تصاویر قابل شناسایی نیست و در این خصوص مجدداً باید به شایعات روی بیاوریم. به هرحال، گلکسی اس 21 FE احتمالاً با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و شایعات تأکید دارند که این دستگاه به چیپست‌های اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام یا اگزینوس ۲۱۰۰ مجهز خواهد شد. گفته می‌شود استفاده از این تراشه‌ها به حوزه حقوقی بستگی دارد و بازار ایالات متحده به اسنپدراگون ۸۸۸ بسنده خواهد کرد. تاریخ دقیق عرضه هم هنوز مورد تأیید قرار نگرفته، اما شایعاتی وجود دارد که این گوشی در جریان رویداد CES ۲۰۲۲ در اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج