۱۱۷۲۷۱۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی از اول دی ماه

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه امسال، دولت تا پایان آذرماه مجاز است تا همه خدمات نسخه نویسی را به صورت الکترونیکی در بیاورد.

خبرگزاری تسنیم: محمد‌علی محسنی بندپی با اشاره به پایان مهلت ارائه خدمات نسخه نویسی غیر الکترونیک در کشور، اظهار داشت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، دولت تا پایان آذر ماه مجاز بود که همه خدمات نسخه نویسی را به صورت الکترونیکی دربیاورد و هیچ مرکزی مجاز نیست خارج از سیستم نسخه‌نویسی الکترونیکی، از اول دی ماه، درمان یا دارویی را تجویز یا ارائه کند و مجلس مصمم است که الزامات قانونی را برای اجرای این طرح داشته باشد.

عضو فراکسیون بهداشت ودرمان درمجلس شورای اسلامی افزود: در راستای همین طرح، در فراکسیون بهزیستی و توانبخشی و فراکسیون سالمندان مجلس شورای اسلامی به طور جد پیگیر پوشش خدمات توانبخشی افراد دارای معلولیت نیز هستیم.

نماینده حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، پوشش نسخه نویسی غیر الکترونیک از نظر کمی پوشش قدیمی است، گفت: خیلی ازخدماتی که این بیماران دریافت می کنند به روز نیست و هم به نوعی اعتباراتی که در این طرح اختصاص داده شده اعتبارات کمی است و ما دنبال تصویب منابع جدید برای پوشش خدمات توانبخشی هستیم.

محسنی بندپی رئیس فراکسیون سلامت سالمندان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه دوران سالمندی بعضی از بیماریها را همراه خواهد داشت و سالمندان ما با حقوق اندک و هزینه های طاقت فرسای به درمان که بیشتر نیازمند هستند، پاسخگو نخواهد بود، خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم تا بتوانیم خدمات درمانی افراد بالای ۶۵ سال و سالمند را گسترده‌تر و با پوشش بیمه ای بیشتر را تصویب نمائیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج