۱۱۷۸۳۳۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

واکنش وزیر ارشاد به اخبار حذف ارز آلات موسیقی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه موسیقی به عنوان یکی از بخش‌های اصلی فرهنگ و هنر توجه ویژه‌ای دارد. اسماعیلی تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ فضاهای خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کشور و رونق این فعالیت‌ها پیش‌بینی شده است که امیدواریم با تصویب نهایی در مجلس، سال آینده گره‌های بیشتری از حوزه فرهنگ و هنر باز شود.

ایرنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه موسیقی به عنوان یکی از بخش‌های اصلی فرهنگ و هنر توجه ویژه‌ای دارد.

محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به مازندران افزود: بنای جدی ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از موسیقی سنتی، اصیل و ایرانی است.

واکنش وزیر ارشاد به اخبار حذف ارز آلات موسیقی

وی همچنین درباره ابراز نگرانی اهالی موسیقی بابت مطرح شدن حذف ارز واردات آلات موسیقی و تأثیر آن بر افزایش قیمت این کالاهای هنری، خاطرنشان کرد: ما برای کل حوزه فرهنگ و هنر پیش‌بینی حمایت‌های لازم را کرده ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ فضاهای خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کشور و رونق این فعالیت‌ها پیش‌بینی شده است که امیدواریم با تصویب نهایی در مجلس، سال آینده گره‌های بیشتری از حوزه فرهنگ و هنر باز شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در بودجه ۱۴۰۱ با توجه به مسائل و اولویت‌هایی که داشتیم در حد مقدوراتی که برای دولت فراهم بود کمک به حل مشکلات حوزه فرهنگ و هنر دیده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه شب همراه با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه برای حضور در مراسم اختتامیه مرحله ملی شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم وارد مازندران شد و روز پنجشنبه علاوه بر حضور و سخنرانی در مصلای قائمشهر برای شرکت در مراسم اختتامیه، از تالار مرکزی ساری و شرکت چوب و کاغذ مازندران نیز بازدید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج