اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۸۷۳۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خطر جاری شدن سیلاب در این استان‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با توجه به بارندگی در نیمی از استان‌های کشور، احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب در استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

صدا و سیما: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با توجه به بارندگي در نیمی از استان‌های کشور، احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب در استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مرتضی ضرابی افزود: از بامداد امروز بیش از نیمی از استان‌های کشور گزارش بارندگی داشتند و در مناطق کوهستانی و مرتفع البرز و زاگرس و شمال غرب کشور بارش‌ها بصورت برف گزارش شده است.

وی اضافه کرد: تمرکز بارش‌ها امروز در استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است و به همین دلیل شرایط برای جاری شدن سیلاب در این استان‌ها مهیاست.

ضرابی گفت: بارش‌ها امروز در استان‌های کردستان، زنجان، کرمانشاه و غرب اصفهان شدید خواهد بود و شدت بارندگی در ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران از امشب و در شمال غرب و مناطق غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز به تدریج کاسته می‌شود و در البرز مرکزی و جنوب غرب کشور نیز به قوت خود باقی است.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، شدت بارندگی‌ها در البرز مرکزی و جنوب غرب کشور به قوت خود باقی است و در ساعات بعدازظهر، مناطق وسیعی از مرکز کشور را نیز در بر می‌گیرد و بارش‌ها به سمت شمال شرق کشور حرکت کرده و بخش‌هایی از خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: فردا نیز بارش‌ها در بخش‌هایی از استان‌های خوزستان، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد شدید خواهد بود و از روز دوشنبه، سامانه جدید بارشی وارد کشور خواهد شد.

ضرابی افزود: آب‌های خلیج فارس و بویژه مناطق غرب خلیج فارس از امروز تا روز سه شنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج