adexo3
۱۱۷۸۷۵۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

برف و باران، مدیریت بحران را آماده باش قرار داد

مدیرکل بحران استان تهران از آماده‌باش تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی این استان درپی بارش‌های اخیر برف و باران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: منصور درجاتی با اشاره به بارش برف و باران در اکثر نقاط استان تهران اظهارکرد:‌ از چند روز پیش که هواشناسی پیش‌بینی بارش برف و باران در نقاط مختلف استان تهران را اعلام کرد، به تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی سراسر استان تهران دستورات و توصیه‌های لازم داده شد و یکسری اقدامات پیشگیرانه نیز در این خصوص انجام شد.

وی با بیان اینکه از امروز و همزمان با آغاز بارش‌ها تمامی این دستگاه‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، گفت:‌ خوشبختانه در پیگیری و استعلام‌هایی که دریافت کردیم، گرچه موارد متعددی به دلیل بارش برف و باران رخ داده؛ اما ابعاد تمام آنها کوچک بوده و مشکل خاصی ایجاد نکرده است. ضمن اینکه خوشبختانه بارش‌ها تا به این لحظه هیچ خسارت جانی درپی نداشته است.

مدیرکل بحران استان تهران ادامه داد: لازم است شهروندان نیز یکسری موارد و نکات را رعایت کنند، اول اینکه از حضور در ارتفاعات، حضور در بستر رودها و مسیل‌ها و ... پرهیز کنند. تردد غیرضروری نیز نداشته باشند و تا حد امکان در محیط خانه مستقر شوند.

درجاتی از اعلام آماده‌باش مدیریت بحران به جهاد کشاورزی استان نیز خبر داد و گفت:‌ برای حفظ محصولات باغی و زراعی و گلخانه‌ای یکسری تمهیدات به جهادکشاورزی استان تهران اعلام شده تا بارش‌ها خسارتی به کشاورزان و باغداران وارد نکند.

وی درباره احتمال کاهش دما درهنگام شب نیز اظهارکرد: در صورت کاهش دما احتمال بروز یخبندان در برخی نقاط سردسیر وجود دارد که تمهیدات و آماده‌باش لازم نیز در این خصوص اتخاذ شده است.

مدیرکل بحران استان تهران درباره اینکه آیا بارش‌های اخیر منجر به انسداد مسیری شده یا خیر؟ نیز گفت:‌ بارش برف در بامداد امروز برای مدتی کوتاه منجر به انسداد جاده امامزاده هاشم، آزادراه تهران- شمال و ... شد اما این مسیرها بلافاصله با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه بازگشایی شده و درحال حاضر محور مسدودی نداریم. اما لازم است رانندگان حتما برای تردد از محورهای برفگیر زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج