۱۱۷۹۰۰۴
۵۱۰۷
۵۱۰۷
پ

لیپوماتیک صورت چیست و هزینه آن چقدر است؟

لیپوماتیک صورت یکی از بهترین روش‌ها برای لاغر کردن صورت و از بین بردن چربی‌های صورت است. هزینه این جراحی زیبایی چقدر است؟ بهترین متخصص لیپوماتیک صورت کیست؟

برترین‌ها: لیپوماتیک صورت روشی رایج برای خلاص شدن از شر چربی‌های نواحی خاص صورت مانند: گردن و چانه و خط فک وگونه است. حتی افرادی با وزن طبیعی ممکن است با چربی مداوم در زیر چانه یا گردن که به کل صورت ظاهری سنگین می‌دهد، دست و پنجه نرم کنند. می‌توانند با روش لیپوماتیک صورت که تنها چند گرم از چربی را از بین می‌برد، اما نتایج فوق العاده‌ای دارد. به ظاهر دلخواه خود برسند.

لیپوماتیک صورت چیست و هزینه آن چقدر است؟

لیپوماتیک صورت چگونه انجام می‌شود؟

قبل از لیپوماتیک صورت یک معاینه کلی توسط یک جراح پلاستیک با تجربه انجام می‌شود. جراح با یک خودکار به علامت گذاری نواحی که تحت درمان است می‌پردازد. بسته به نیاز‌های خاص بیمار، گاهی اوقات می‌توان لیپوماتیک را با بی حسی موضعی و آرام بخش انجام داد. سپس برش‌های ریز در مکان‌های مشخص در داخل یا اطراف نواحی مانند: گونه، چانه، خط فک و گردن ایجاد می‌شود. مقدار کمی از چربی اضافی به طور استراتژیک و با دقت با لوله‌های نازک و توخالی برداشته می‌شود و بافت باقی مانده برای ایجاد یک کانتور یکنواخت تراشیده می‌شود. لیپوماتیک صورت یک عمل سرپایی است که معمولاً ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول می‌کشد. سپس شما می‌توانید پس از اتمام عمل به خانه بروید.

روش‌های انجام لیپوماتیک صورت

عمل برداشتن چربی در نواحی خاص صورت به روش‌های متنوعی انجام می‌شود. جراح شما برش‌های کوچکی ایجاد می‌کند. سپس از یکی از چندین تکنیک‌های مختلف برای کمک به برداشتن بافت چربی استفاده می‌کند. برخی از تکنیک‌های مختلف عبارتند از:

  • محلول نمکی به همراه داروی ضد درد و اپی نفرین به این ناحیه علامت گذاری شده، تزریق می‌شود. این محلول باعث متورم شدن و سفت شدن ناحیه می‌شود و به جراح اجازه می‌دهد تا به راحتی چربی را خارج کند.
  • با قرار دادن یک میله فلزی کوچک در ناحیه علامت گذاری شده. این میله فلزی انرژی مافوق صوت تولید می‌کند و این انرژی به شکستن سلول‌های چربی و برداشتن آن‌ها کمک می‌کند.
  • یک فیبر لیزری کوچک در ناحیه وارد می‌شود. انرژی حاصل از لیزر باعث تجزیه و از بین رفتن چربی می‌شود.
  • کانول یک میله فلزی کوچک است که در برش ناحیه قرار می‌دهند. سپس یک دستگاه مکنده به کانولا متصل می‌کنند تا شروع به برداشتن چربی از صورت شما کند.

چه کسانی می‌توانند لیپوماتیک صورت انجام دهند؟

لیپوماتیک صورت که یکی از جراحی‌های زیبایی به شمار می‌آید. برای افراد بالای ۱۸ سال و با سلامت عمومی خوب انجام می‌شود. همچنین تا سنی که پوست گردن، چانه و خط فک دارای تناژ و قابلیت ارتجاعی خوبی باشد یعنی توانایی بازگشت به جای خود پس از جراحی را داشته باشد. می‌توان این عمل را انجام داد. لیپوماتیک صورت می‌تواند به طور موثری این نواحی را تراشیده و کانتور صورت جذاب تری را به شما هدیه دهد. توجه داشته باشید که افرادی که دارای چربی اضافی و پوست شل هستند، ممکن است نیاز به جراحی لیفت صورت یا لیفت گردن داشته باشند تا چربی و پوست را به طور همزمان درمان کنند.

لیپوماتیک صورت چیست و هزینه آن چقدر است؟

بهبودی پس از لیپوماتیک صورت

لیپوماتیک صورت که در آن بافت چربی اضافی صورت با تکنیک‌های مختلف برداشته می‌شود، به پوست آسیبی نمی‌رساند. بنابراین، دوره بهبودی بسیار کوتاه تری نسبت به سایر روش‌ها دارد. اما پس از انجام این عمل، درد و تورم را در داخل و اطراف صورت خود خواهید داشت، که به مرور زمان کاهش می‌یابد و با دارو‌های ضد درد مانند: استامینوفن، قابل کنترل است. همچنین در طول نقاهت نباید لباس‌های تنگ بپوشید تا به صورت و فک و گردن شما آسیب برساند. بین ۳ تا ۴ هفته زمان بهبودی کامل طول می‌کشد. پس از آن، گونه‌های شما باید ظاهری باریک‌تر و لاغرتر داشته باشند. همچنین برای جلوگیری از عوارض لیپوماتیک توصیه می‌شود به مدت معینی برای بررسی به جراح خود مراجعه کنید.

عوارض لیپوماتیک صورت

مانند هر عمل زیبایی دیگری، در عمل لیپوماتیک صورت نیز عوارضی وجود دارد. عوارضی مانند: تورم و درد طبیعی است، و باید با بهبودی از بین بروند. پیدا کردن یک جراح متخصص به شما کمک تا عوارض کمتری را پس از عمل تجربه کنید همچنین نتایج بهتری را از این عمل بدست می‌آورید. لیپوماتیک فقط باید توسط یک جراح پلاستیک دارای مجوز انجام شود. برخی از این عوارض عبارتند از:

  • پوستی که شل، ناهموار یا قسمتی از پوستی که به صورت غیر معمول افتاده می‌شود.
  • تغییر رنگ پوست
  • آسیب عصبی، که ممکن است باعث بی حسی شود
  • عفونت اطراف برش‌ها یا داخل پوست
  • تجمع مایع در زیر پوست
  • آمبولی چربی
  • خونریزی قابل توجه در طول عمل
  • داشتن واکنش بد به داروی بیهوشی

لیپوماتیک صورت چیست و هزینه آن چقدر است؟

هزینه لیپوماتیک صورت

هزینه لیپوماتیک بسته به عواملی مانند: مکان، جراح خاص و نوع تکنیک مورد استفاده، ممکن است بسیار متفاوت باشد. از آنجایی که لیپوماتیک صورت در دسته عمل‌های زیبایی قرار می‌گیرد، از این نظر تحت پوشش بیمه‌ای قرار نمی‌گیرد و هزینه آن به صورت آزاد حساب می‌شود.

مزایای لیپوماتیک صورت

لیپوماتیک صورت عملی است که روند بهبودی بسیار سریع‌تری را نسبت به تمام روش‌های حذف چربی ارائه می‌دهد. همچنین در این روش می‌توانید بعد از مدت کوتاهی فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهید. برداشتن چربی از صورت شکل ظریف تری به آن می‌دهد. یکی از پر طرف دار‌ترین ناحیه‌هایی که برداشت چربی انجام می‌شود زیر چانه است که اصطلاحاً به آن غبغب می‌گویند با این روش به راحتی می‌توانید از شر غبغب خود خلاص شوید. برداشت چربی در امتداد خط فک نیز باعث می‌شود که ظاهری زاویه دارتر داشته باشید. به طور طبیعی، این یک روش فوق العاده موفق و راحت است که کمترین عوارض را دارد. برخی از مزایای لیپوماتیک عبارتند از:

  • در این روش چربی از مناطق مشکل‌دار به طور یکسان حذف می‌شود.
  • از آنجایی که عمل با دستگاه حساس انجام می‌شود، بافت‌هایی مانند: رگ ها، ماهیچه‌ها و اعصاب آسیب نمی‌بینند.
  • حذف چربی برای کاندیدایی که برای بیهوشی عمومی مناسب نیستند، نیز قابل انجام است.
  • سلول‌های چربی به طور دائمی از بدن در طول این عمل حذف می‌شوند. اگر بعد از عمل به طور معمول وزن اضافه کنید، به طور متناسب در صورت شما ظاهر می‌شود. اما با افزایش وزن زیاد، سلول‌های چربی جدید می‌توانند در نواحی تحت درمان و درمان نشده ایجاد شوند.

لیپوماتیک صورت چیست و هزینه آن چقدر است؟

تفاوت بین لیپوماتیک صورت و لیپوساکشن صورت چیست؟

در روش لیپوماتیک صورت از دستگاه‌های بسیار جدیدتری نسبت به لیپوساکشن استفاده می‌شود. دوره نقاهت در لیپوساکشن طولانی‌تر است، در حالی که روش لیپوماتیک بسیار کوتاهتر است. علاوه بر این، عوارض جانبی مانند: خونریزی، تورم زیاد و کبودی بعد از انجام لیپوساکشن دیده می‌شود. اما خطر هیچ گونه اثر یا عارضه‌ای بعد از انجام عمل لیپوماتیک وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج