۱۱۷۹۸
۸ نظر
۶۰۶۸
۸ نظر
۶۰۶۸
پ

شايد این جهت از مشکلات مالی تان بکاهد!

فنگ شویی: خانه ثروت با این دکوراسیون

در اين شماره به بررسي خانه شماره ۴ و كيفيت ثروت مي‌پردازيم. اين خانه نيز مانند ساير خانه‌ها يك جهت جغرافيايي، يك عنصر و يك تناليته رنگي خاص خود دارد.

فنگ شویی: خانه ثروت با این دکوراسیون

فنگ شویی: خانه ثروت با این دکوراسیون

در اين شماره به بررسي خانه شماره ۴ و كيفيت ثروت مي‌پردازيم. اين خانه نيز مانند ساير خانه‌ها يك جهت جغرافيايي، يك عنصر و يك تناليته رنگي خاص خود دارد. خانه ثروت در جهت جنوب‌شرقي پلان واقع شده و عنصر آن چوب است. از خواص اين عنصر، دهندگي است و ثروت را براي صاحبش به ارمغان مي‌آورد. رنگي كه به اين عنصر و كيفيت منصوب است، رنگ سبز و تناليته‌هاي آن است ولي همانطور كه در شماره قبل آورده شد، رنگ سبز چندان مناسب فضاهايي نظير اتاق خواب، نشيمن و نظاير آن نيست و تنها فضايي كه با خيال آسوده مي‌توان رنگ سبز را در آن به كار گرفت، فضاي مطالعه و اتاق كتابخانه است. البته استفاده از گياه سبز در همه فضاهاي منزل بدون مانع است زيرا محدوديت‌هاي رنگ سبز را ندارد.

فنگ شویی: خانه ثروت با این دکوراسیون

اگر وضعيت مالي شما احتياج به تقويت دارد و با وجود داشتن كار خوب، درآمد خوبي نداريد، شايد راهكارهاي فنگ‌شويي گرهي از اين مشكل باز كند. خانه شماره ۴ خود را بررسي كنيد و به دنبال گره انرژي در اين فضا باشيد. ممكن است اين گره به دليل انباشتگي وسايل بلا‌استفاده يا لوازم و لباس‌هايي باشد كه مدت‌هاست از آنها استفاده نكرده‌ايد. مثل هميشه اولين قدم، از بين‌بردن انباشتگي است.

بررسي عنصر و رنگ غالب فضا از موارد ديگري است كه بايد به آن توجه شود. بررسي كنيد كه رنگ موجود باعث تخريب يا تضعيف كيفيت اين خانه نشود. با توجه به چرخه تحليل‌برنده و تخريب‌كننده، رنگ‌هاي تناليته قرمز كه نشانگر عنصر آتش هستند باعث تضعيف كيفيت عنصر چوب و رنگ‌هاي متاليك و خاكستري كه نشانگر عنصر فلز هستند باعث تخريب كيفيت ثروت مي‌شوند. اگر رنگ غالب در فضاي مربوط به اين كيفيت، رنگ‌هاي تناليته قرمز بود براي كاهش اثر تضعيف‌كننده آن، بايستي از رنگ‌هاي زميني يا عناصر بارز عنصر زمين كه باعث تضعيف عنصر آتش مي‌شوند استفاده كنيد. توجه داشته باشيد حجم رنگ كرم- قهوه‌اي، سفالينه‌هاي تزئيني يا سنگ نمكي كه دراين فضا به‌كار مي‌گيريد، بايد متناسب با حجم عنصر آتشي باشد كه در فضا موجود است؛ مثلا اگر در اين قسمت شومينه يا اجاق‌گاز داشتيد، براي كاهش اثر منفي آنها روي عنصر چوب كه عنصر وجودي اين كيفيت است، بايد از كوزه سفالي در فضاي شومينه يا تابلوهاي سفالي بالاي آن استفاده كنيد. يا مثلا در فضاي آشپزخانه، در نزديكي اجاق گاز يا روي كابينت سنگ نمك بگذاريد يا از رنگ‌هاي خاكي و خنثي براي تزئينات و وسايل كاربردي آشپزخانه نظير دستگيره و حوله بهره گيريد.

فنگ شویی: خانه ثروت با این دکوراسیون

اگر در فضايي كه خانه ثروت منزل شما در آن واقع شده، عنصر فلز يا رنگ‌هاي فلزي موجود است، براي كاهش اثر منفي و مخرب آن، از عنصر آب استفاده كنيد كه باعث تضعيف عنصر فلز و همچنين تقويت عنصر چوب نيز مي‌شود. توجه داشته باشيد، كيفيت عنصر چوب و ثروت، كاملا Yang است (*مراجعه به پاورقي) و در نتيجه به‌كارگيري رنگ آبي كه Yin است چندان مناسب اين فضا نيست؛ پس بهتر است به جاي رنگ آبي، از عنصر آب به شكل آبنما يا تصوير آب استفاده كنيد. يادتان باشد استفاده از آكواريوم به‌دليل ركود آب موجود در آن، به هيچ عنوان پيشنهاد نمي‌شود. استفاده از تصاوير دشت‌هاي وسيع و گندم‌زارهاي پربار به‌صورت تابلو و عنصر تزئيني در محدوده اين خانه بسيار اثرگذار و پيشنهاد شده است.

فنگ شویی: خانه ثروت با این دکوراسیون

قدم بعدي بررسي سمبل‌هاي خوب و بد اين منطقه است. از آنجايي‌كه اين قسمت، خانه ثروت است، نگهداري هر آنچه كه ثروت محسوب مي‌شود نظير سكه، پول، تراول چك در اين فضا بسيار توصيه مي‌شود. قرار دادن ظرف گندم و سكه در اين فضا تاثير مثبت و بسزايي بر اين كيفيت دارد و همچنين مي‌توان به قلكي كه پولش را براي خود و خانواده خرج مي‌كنيد نيز اشاره كرد. اما سمبل‌هاي بد اين فضا عبارتند از قبوض آب، برق، تلفن و... يا دفترچه اقساط و به طور كلي هر عاملي كه نماد از دست‌دادن پول است. همچنين نگهداري صندوق صدقات و هر فضاي خالي نظير ظرف، كاسه و كيف پول كه به Chi (انرژي) پيغام تهيدستي مي‌دهد، در اين فضا مورد تاييد نيست. در فنگ‌شويي ساعت و تقويم يا سر رسيد، نماد از دست دادن است و در نتيجه استفاده از آنها در اين فضا به شدت منع شده است.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

فنگ شویی: خانه ثروت با این دکوراسیون

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزین

      با سلام سوالی داشتم . اگر طبق نقشه مربع لوشو شماره یک را قسمت درب منزی یا جنوب جغرافیایی فرض کنیم خانه شماره چهار قسمت شمار غربی قرار میگیرد یعنی خانه ثروت چرا شما در بالا فرمودید قسمت جنوب غربی اگر من اشتباه متوجه شده ام لطفا جهت های جغرافیایی مربع لوشو را بطور واضح برایم توضیح دهید با سپاس فراوان

    • الی

      طبق بررسی هایی که من داشته ام ،وجود آکواریوم در قسمت ثروت سبب تقویت این ناحیه و افزایش ثروت می گردد.درحالیکه متن شما این موضوع را نفی کرده است .لطفا پاسخ مرا بدهید.

    • پگاه

      خانه ثروت در کدام قسمت خانه میشود؟

    • پگاه

      خانه ثروت در کدام قسمت خانه میشود؟

    • سحر

      کدوم قسمت خونه قسمت ثروت محسوب میشه لطفا یکم صریح صحبت کنین واضح تر لطفا

    • بنتن

      خوبه

    • سیما

      سلام
      مربع لوشو بر اساس جهت های جغرافیایی است، به این صورت که خانه شماره 1 در مربع لوشو جنوب است، برای فنگ شویی منزل ابتدا باید شمال و جنوب خانه به صورت دقیق مشخص شود نقطه ثقل خانه پیدا شود، نقطه ثقل و محدوده ی اطراف آن خانه سلامتی هستند و به همین ترتیب، با توجه به جهات جغرافیایی خانه های موفقیت و روابط دونفره و ... مشخص شود.در رابطه با آکواریوم هم باید ذکر بشود نگهداری یک نوع ماهی قرمز بسیااار در وضعیت مالی تاثیر چشمگیر دارد اما به همان اندازه که مفید است اگر آن ماهی بمیرد با خود بدبختی و فقر به همراه دارد اصولا نگهداری حیوانات و گیاهان در خانه نیازمند دقت و توجه بسیار است زیرا در صورت از بین رفتن آنها عواقب بدی گریبانگیر زندگی میشود و نکته دیگر در رابطه با آکواریوم این است که در کل فنگ شویی راه حلی برای جریان انرژی است آب در فنگ شویی اگر روان باشد انرژی مثبت را جریان میدهد و اگر راکد باشد انرژی را فقط در خود نگه میدارد و از جریان آن جلوگیری میکند پس رکود آب و جریان انرژی با هم متناقض است و بهتر است آب راکد در منزل استفاده نشود.

    • ندا

      با سلام
      قسمتهای خنثی ساختمان کدام قسمتها هستند!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج