۱۱۹۵۱۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تانکر حمل قیر در شیراز سوخت

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از حریق یک تانکر حامل قیر در محوطه کارخانه‌ای در سیاخ دارنگون براثر بی احتیاطی و روشن ماندن بیش از حد المنت مخزن این تانکر خبر داد.

ایسنا: رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از حریق یک تانکر حامل قیر در محوطه کارخانه‌ای در سیاخ دارنگون براثر بی احتیاطی و روشن ماندن بیش از حد المنت مخزن این تانکر خبر داد.

محمدهادی قانع جمعه ۲۹ بهمن بیان کرد: وقتی کارگران متوجه بروز این حادثه شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۱۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز ساعت ۴:۰۹ دقیقه بامداد امروز، به جاده سیاخ دارنگون اعزام شدند.

او افزود: براساس اظهارات شاهدان این حادثه، روشن مانده بیش از حد المنت موجود در مخزن تانکر حمل قیر، باعث آتش سوزی و شعله وری این تانکر شده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل، پس از برقراری ایمنی و خارج کردن کارگران از محل حادثه، به وسیله تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

قانع ادامه داد: با توجه به شعله‌های سرکش آتش نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه و با سرعت عمل خود در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی این تانکر را در اختیار خود درآوردند و از سرایت آتش به دیگر نقاط کارخانه جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: تیم اطفایی بعد از ایمنی کامل محل، با ارائه تذکرات ایمنی به مالک خودرو به عملیات خود پایان دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج