کد خبر: ۱۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۳۱۱۱۴
تعداد نظرات: ۱۷۳ نظر
افزایش طول قد، دغدغه افراد زیادی است و هر روز بر شمار موسسات و شرکت هایی که ادعا می کنند به کمک قرص های افزایش قد می توانند بر طول قد افراد بیفزایند، افزوده می شوند.
افزایش طول قد، دغدغه افراد زیادی است و هر روز بر شمار موسسات و شرکت هایی که ادعا می کنند به کمک قرص های افزایش قد می توانند بر طول قد افراد بیفزایند، افزوده می شوند. براساس بررسی ها شایع ترین دلیل کوتاهی قد، ژنتیکی و به سرشت افراد بستگی دارد. این مساله در کودکان با والدین کوتاه قد طبیعی محسوب می شود و با هیچ دارو و قرصی برطرف نخواهد شد. البته در کنار وراثت، تغذیه و ورزش مناسب در دوران رشد می توانند تا حدی کمک کننده باشند و جلوی کوتاه قدی را بگیرند اما بعد از دوران بلوغ شاهد افزایش قد نخواهیم بود.

به طور کلی، رشد قد در سه مرحله انجام می شود؛ در دو سال اول زندگی حدود 25 سانتی متر و از دو سالگی به بعد، هر سال به طور متوسط، کودکان شش سانتی متر قد می کشند اما در نزدیکی سنین بلوغ، سرعت رشد قد کمتر خواهد شد. با شروع دوره بلوغ یک جهش رشد قد در دختران در حدود 20 تا 25 سانتی متر و در پسران به طور متوسط 25 تا 30 سانتی متر ایجاد می شود و در صفحات رشد (صفحات غضروفی استخوان) امکان افزایش قد، پس از آن وجود نخواهد داشت. البته اگر کودکی به هر دلیلی مثلا کمبود ترشح هورمون رشد دچار کوتاهی قد شده باید درمان در حوزه هورمون رشد را شروع کرد.



در این بین شبکه های ماهواره ای ترفند تبلیغاتی عجیبی را به کار گرفته اند و قرص هایی را تبلیغ می کنند که مصرف چند دوره آنها باعث افزایش قد می شود. بدون شک چنین چیزی کذب محض است چراکه بعد از دوران بلوغ هیچ محصولی قادر نیست باعث استخوان سازی و افزایش قد افراد شود و تنها در مواردی، جراحی کارساز خواهد بود. بنابراین چنین قرص هایی فقط یک منفعت دارند و آن هم سرازیر کردن پول های هنگفت به جیب تولیدکننده های آنهاست. درواقع این تولیدکننده ها تنها به دنبال پیدا کردن افراد ساده لوحی هستند که تاثیر چنین داروهایی را باور می کنند.

منبع: مجله تندرستی

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷۳
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
پاسخ
4
8
براي سه نفر از دوستان من كه بين15 تا 19سال هستند افزايش قدامكان پذير بود.جنسيت هرسه :دختر.........پس امكان پذير است.
پاسخ ها
نظر مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
سلام دوست عزیز، بین 15 تا 19 سال، سن رشد میباشد و این امر طبیعی است ضمن اینکه قرص های مزبور بیشتر برای تقویت استخوان میباشند و در این سنین به رشد کمک میکنند و لی در سن بالای 25سال فقط میتوانند به استخوان استحکام ببخشند و از پوکی یا نرمی استخوان جلوگیری کنند ولی باعث رشد قد نمی شوند. در مجموع به عکس نظر نویسنده محترم مطلب فوق، این قرص ها مفید هستند.
نظر marjan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
doste aziz in ghorsa tarkibe zink manyazum kalsume tarkibati ke baese mohkam kadan va roshd ostokhan va nakhon mishe va dar ye seni ke kamtar az 18sale javab mide ve bishtaresh hm marbot be zink mishe
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
darzemn tarkibate haman ghorsa ba labratorhaye marof nahayatan35hezare vali 260hezar to mahvare tabligh mikonand
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
پاسخ
1
27
اگه میخوای قدت بلند شه همیشه در حال کشش باش حتی موقع خوبیدن
پاسخ ها
نظر محمدرضا راد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
سلام بنظر من اگر عاقلانه به قضیه نگاه کنیم این امر غیر ممکن بوده و نمیتواند هیچ تاثیری داشته باشد و نظر نویسنده متین میباشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
3
9
سلام من اخرای13سالگی هستم(دخترهستم)وقدم152 است لطفا بهم یک قرص افزایش قدمعرفی کنید حتی اگر1cmهم بلندشم خوبه؟آیادنپایی های افزایش قد اگراصل باشندتاثیردارند؟
پاسخ ها
نظر جومونگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
سلام قرص نچرال بونتی برای شما خوبه
نظر امیر محمد
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
پاسخ
22
9
سلام من در حال حاضر 16 سالمه و قدم 166 سانتی متره.ولی دوستام با اینکه هم سن من هستند قدشون تا175 رسیده منم برای خودم نگرانم که قدم کوتاه مونده لطفا اگه میشه راه هایی برای پیشنهاد کنید که بتونم منم قدم بلند بشه حالا با هر روشی چه ورزش و تغذیه باشه چه دارو های افزایش قد.ممنون.
1391/10/30
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
پاسخ
8
24
سلام من 18 سال 6 ماه سن دارم هر بار که میخوهم قرص های افزایش قد سفارش بدم بعضی ازوبلاگ ها با نوشتن مطالبی من را منصرف می کنند لطفا شما راهی برهی من نشان بدید که شکم برطرف بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
پاسخ
6
12
سلام من 20سالمه میخوام از قرص نچرال ولت استفاده کنم ایا مفید است یعنی بعداز تمام شدن قرص قدم دوباره مثل اول برنمیگردد؟
پاسخ ها
نظر ashkan mamedi
| UNITED KINGDOM |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
man 18salo 3mahe sen daram aya mishavad da ghors haye afzayeshe ghad bar an ezafe kard
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
پاسخ
6
10
سلام دوست عزیز
من نچرال ولز مصرف کردم هیچ تاثیری نداشت
سنم هم 20ساله
شما اشتباه منو تکرار نکنین برادر
پاسخ ها
نظر صابر
| - |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
ایشون راس میگن منم از اینا استفاده کردم.الکی 265تومان خرج کردم 5سال پیش21سالم بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
پاسخ
1
4
با عرض سلام به همه دوستان گرامی و محترم
میخام راهکاری برای دختران و پسران برای افزایش قد بدهم تا مشکلتان برطرف شود
برای افزایش قد باید چند کار را انجام بدهید
1- خوردن روزانه 3/4 لیوان شیر
2- بارفیکس هرروز صبح زود به مدت 20دقیقه
3- حرکات کششی / یوگا و دراز نشست
4- والیبال / بسکتبال / و شنا کردن
5- استفاده روزانه از سبزیجات و میوه ها و بادام زمینی
6- استفاده از قرص روی / کلسیم / و اهن
SWEDEN
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
پاسخ
0
7
اخرش تأثیر داره یا نه؟من قدم کوتاهه.دختر هستم.نزدیک 18 سالمه.چیکار کنم توروخدا بهم بگید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
پاسخ
4
6
سلام من 26سالمه قدم خیلی کوتاهه به نظرشماامیدی برای افزایش قدهست؟توروخدازودجواب بدیدممنون
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نه متاسفانه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
باهات موافقم
نظر مازیار
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
پاسخ
4
11
سلام دوستان.من یکی از آشناهای نزدیکم که متولد ۱۳۷۴ هستش قدش ۱۵۳ سانت بود پیشه فوق تخصص قدد هم رفت کلی آزمایش داد و ننیجه این بود که صفحات استخوانی کامل بسته شده و دیگه رشد قد نداره.یک سری آمپول تجویزکرد دکتر واسش اما ترس اینکه عوارض داشته یاشه هیچ کدومو نزد قیمت آمپول ها هم خیلی گرون بود.خلاصه ناامید شده بود اما یهو زد به سرش و قرص افزایش قد ال-آرژنین به قیمت ۹۹ هزار تومان از تبلیغات ماهواره ای خرید باورتون نمیشه تو مدت تقریبا ۳ ماه بدون هیچ ورزشی فقط روزی ۱۰ ساعت می خوابید و موقع خواب ۱ دونه از قرص ها رو می خورد و بعده ۳ ماه که قرص ها هم تقریبا به آخرش رسیده بود قدش حدوده ۹ سانت افزایش پیدا کرد من وقتی دیدمش باورم نشد که قدش بلند شده اما واقعا نسبت به قبل ۹ سانت قد کشیده بود.خلاصه الان علم خیلی پیشرفت کرده و آمریکا تو تولید این قرص ها خیلی موفق بوده این دکترا فقط آدمو ناامید میکنند در صورتی که روانشناس های بزرگ آمریکا معتقدند هیچ چیزی غیره ممکن نیست و هر چیزی رو واقعا بخوای بدست میاری.
پاسخ ها
نظر Nasrin
| UNITED KINGDOM |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
Salam. in qorso chejuri mishe tahiye kard??
نظر ashkan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
من 16 سالمه و آرزنین رو نه روزی یکی بلکه 2 تا مصرف کردم تازه دکتر گفته بود صفحات زانوم کاملا بسته نشده ولی هیچ تاثیری نداشت حتی 1 میلی.
نظر user
| GERMANY |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
slm age zahmati nist mishe in ampol hayie k dr tajviz kardo bg mamnon misham
نظر fard
| GERMANY |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
age zahmati nist esme in ampol haro migi
نظر user
| UNITED KINGDOM |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
kheyr
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
azize man inke bache e . ta 23 salegi hame gahd mikeshan
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
باسلام خدمت دوستان عزیز
یکی از دوستانم قرص افزایش قد خریده بود مصرف میکرد بعد چند ماه دیدمش و دیدم تو صورتش چندتا جوش چرکی بدفرم زده
ازش پرسیدم قضیه جوشا چیه , گفت که قرص افزایش قد مصرف کرده و رفته دکتر و دکترم بهش گفته خدا بت رحم کنه که کلیه هات از کار نیفتن
اخه این قرصا شیمیائین و روی کل سیستم بدن تاثیر می ذاره
گول تبلیغات زیادشونو نخورین که هم پولتون از دست میره , هم اعتماد به نفستون و مهمتر از همه سلامتیتون
اون دوست عزیزی که گفته دوستش 9 سانت قدش بلند شده شاید خودش فروشنده این قرصا باشه و خواسته بازار گرمی کنه
عقلتونو دست مردمی که نمیشناسین ندین
امیدوارم تو سال 93 قد من 5 سال بلندتر بشه که بشم 183 و همه دوستان هم به قد دلخواهشون برسن
ان شا الله
نظر صابر
| - |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
رشد اون مربوط به قرص نمیتونه باشه.اکه رشد کنه به طور طبیعی بوده چون سنش زیاد نیس.من خودم که هیچ 10تا از اطرافیانم از این قرص ها استفاده کردن.همش دروغه
نظر امیر حسن زاده
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
پاسخ
5
2
من 20 سالمه میخوام از قرص های افزایش قد استفاده کنم آیا عوارض جانبی دارد یا نه لطفا راهنماییم کنید.
.مرسی
پاسخ ها
نظر user
| GERMANY |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
na
نظر بهروز
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
پاسخ
12
1
سلام عزیزم .من 30 سالمه قدم 166 برای بلند شدن قدم کمکم کن باتشکر .....آیل داروی هست که کمکم کنه
AFGHANISTAN
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
پاسخ
4
3
سلام میشه نام داروی که برای بلندی قد کمک میکند چیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پاسخ
24
3
واقعا تاثیر داره من مصرف کردم
پاسخ ها
نظر مازیار
| FRANCE |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
سلام ویدا جان.شما از چه قرصی استفاده کردی که تاثیر داشته؟ سنتون چقدره و چقدر بوده قدتون و الان چقدرین ؟
نظر مصطفى
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
پاسخ
1
4
سلام کسانى که اين قرص هاراميخرندساده لوح نيستن شماحتماقدکوتاه نيستى که بفهمى ماچى ميکشيم ازاين کوتاهى قد
نظر فرشید
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
پاسخ
2
4
افزایش قدبستگی به بدن داره من ازشیر خوشم نمیاد بخاطر همین سالی یک لیوان هم نمیخورم اما توسن 22سالگی حدود دوماه صبح یه لیوان غروب یه لیوان میخوردم ولی بازجر!باورکنید تواون دوماه حدود 2سانت اضافه کردم جوری که اطرافیانمم که یه مدت ندیده بودنم وقتی دیدنم بدون اینکه من بحثی درباره ی قدکنم میگفتن بلندترشدی حالا شاید باورنکنید یابعضی مسخره کنن یابگن چی شد دوسانت باعث شد قدش بلندتر نشون بده اما همون دوسانت تو قد خیلی تاثیر داره الان اینجا نوشته تو سن بالا امکان نداره قدبلند شه ولی واسه من شدبصورت تجربی.ببخشید زیاد حرف زدم!
نظر javad 1377
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
پاسخ
7
3
سلام من ۱۵ سالمه قدمم ۱۶۳ و وزنم ۴۱ می خوام قرص ال ارژنین مصرف کنم ایا تاثیر داره یا نه. تغذیمم خوبه قرص اهن و کلسیم هم مصرف می کنم حدود ۱۵ روز ورزش توی خونه انجام می دم بیشتر بارفیکس می زنم.خواندگی کوتاهیم پدرم ۱۷۲
مادرم ۱۶۳ هست .ایا با قرس قدم حدود ۱۸۰ می رسه یا نه ممنون
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
پاسخ
0
82
من خودم 15 سالم بود هفتاد روز قرص نیچرزبونتی رو مصرف کردم البته قرص های روی و اهن + تغذبه خوب ولی خواب کم و نتیجه اضافه شدن 14 سانت

دلیل نظر دادنم به اونایی بود ک نظر دادن کمک کنید تاثیر داره یا نه میخوام مصرف کنم!
بله من مصرف کردم صد در صد تاثیر داشته شیر هم ذوزی ی لیوان حد اقل بخورید بارفیکس هم ده تا نمیرید سه تا برید استخونتون زودتر رشد کنه دیگه مشکل چیه ک میگید کمک کنید بشر وقتی انرژی هستی میسازه یا ماشین هوایی دیگه اینو نمیتونه خلق کنه? چسب کینوکی هم تاثیر خوبی داره توصیه میکنم یبار مصرف کنید البته اصلش ک عکس پای سفید و صافی داره ن سیاه و الکی...!
پاسخ ها
نظر میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
چطوری
نظر ویس محمد احمدی
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
AFGHANISTAN
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
پاسخ
16
2
سلام: 26 سالم هست، و قدم 170 استش، ایا امکان افزایش قد از طریق ورزش و یا از مصرف داروی مثل نچرال ولت وجود دارد یا خیر؟ چون میخواهم قدم حد اقل 180 باشه و از این قد فعلی ام خیلی ناراضی هستم ، ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
پاسخ
8
37
اقا محمد احمدی صفحات رشد استخانی شما دیگه بسته شده اونم از سن 22 سالگی اما باز هم امکانش هست با روشی ک بالا گفتم تغذیه خوب ورزش و بارفیکس و قرص نچرال ولت البته ن 10 سانت میتونی تا 5.4 سانت رشد کنی اونم باید خدا رو شکر کنی!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
پاسخ
0
0
سلام بچه ها من قدم 175و16 سالمه تازه قرص کلسیم با کلسیم منیزیم زینک میخوام مصرف کنم به نظزتون چقد قدم بلند میشه در واقع چقد تاثیر داره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
پاسخ
0
29
این قرصا زیاد تاثیر رو رشد نداره اصلا بدون ورزش و تغذیه هرچقدر از این قرصا یا نچرال ولت مصرف کنی فایده نداره شاید رو دو سانت اونم شاید تاثیر داشته باشه همون روشی ک گقتم رو استفاده کن صد در صد رشد میکنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
پاسخ
0
0
سلام بچه ها من 21 سالمه و قدم 174 میخوام حداقا تا 179 اینا برسم..کسی بوده که با فرص قدش رشد کرده باشه؟؟
میشه راهنماییم کنین
پاسخ ها
نظر جلال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بله شده
نظر ناهيد
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
POLAND
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
پاسخ
0
1
سلام
من سنم ۲۳ساله. وفقط۱۴۸قدم از زندگى نا اميدم و فقط آرزوی مرگ دارم ميدونم هيچ طوری درست نميشه و همه ی اينا دروغه :'(
پاسخ ها
نظر جیمز
| NETHERLANDS |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
نه داداش ... من خودم متولد 1374 هستم ... الان 18 سال دارم وو ولی قدم 165 هست ... به نظر من پیش این دکتر های بیشور نرو .... فقط میتونن بگن که صفحات رشدت بته شده و برو خداحافظت .. من دارم قرص آل آرزنین رو تهی میکنم .. از خیلی ها شنیدم واقعا جواب داره .... قد کوتاه یک معضل هست .. که امید آدم به زندگی میره. هر جا برای کار و یا خواسگاری بخوای بری اصلا دلت میخواد بمیری تا این که بری .... خلاصه اون قرص های نچرال بونتی رو نخر ... ولی آل آرژنین واقعا روی خیلی ها تاثیر داشته .. پیشنهاد میکنم مصرف کنی .. قد منم کوتاهه مخصوصا با جثه کوچیک خیلی کوچیک دیده میشم.. حتما تهیه کن ...
نظر پرویز
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
پاسخ
0
0
راستش میخواستم به او کسایی که سنشون خیلی از من کمتره وشاید نصف سن من باشن بگم که من قدم ۱۷۴ هستش و ۳۶ سال دارم اما به اندازه شما ناامید نیستم و۲روز هستش که قرصهای نیچرزبونتی رو تهیه کردم ودارم مصرف میکنم ومیخوام باورزش وتغذیه مناسب قدم رو بلندکنم چون همیشه معتقدم که هیچ چیز غیر ممکن نیست همون نظری که دکترهای آمریکایی که این قرصهارو تهیه کردن به اون معتقدن به هرحال ما توی ایران و جهان سوم عقب افتاده همش آیه یاس میخونیم چون اینجوری بارمون آوردن وهیچ کسی رو قبول نداریم پس به ندای دلتون گوش بدین و دست آورد دانشمندان رو دست کم نگیرین و با تهیه این قرصهاوالبته تغذیه و ورزش مناسب وکششی به افزایش قدتون امیدوارباشید چون تلقین بهترین داروست وامیدوارم که همتون به قامتی بلند برسین ودرجامعه اعتماد به نفس بگیرین . موفق باشید
پاسخ ها
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
بله خداوند آیه ها و قرآن رو که کتاب همه ی ماهست رو فقط به عنوان یک هدایتگر و راهنما فرستاد و چون کلام خود خداوند هست خیلی هم شفا و آرامبخش هست اما برای درمان نیست که ما از این سوره ها سوءاستفاده میکنیم و برای درمان این مریضی هایی که خودمون به وجود میاریم گیاهانی قرار داده که خودمون باید بهشون دست پیدا کنیم چه ته ته اقیانوسها و چه روی خاک زمین!

ایران اگر چه کشور بزرگ و پهناوری هست اما واقعا از نظر علم و تکنولوژی عقبه و آمریکا با اینکه کشور بسیار کوچکی هست اما از نظر علم و تکنولوژی بسیار کشور بزرگیه که الان نصفشون جادوگرند و به هیچ کسی هم نگفتن و به موقعش میگن هر شیطان پرستی جادوگر میشه و هر خدا پرستی بهتر از جادوگر!!
خلاصه آمریکا چیزی به نام دروغ نداره چه دارو هایی که دانشمندان ماهرشون میسازن چه حرفایی که میزنن!
نظر آزیتا
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
پاسخ
0
1
سلام من15سالو9ماهمه،قدم1/58بنظرتون چجور بلندمیشم قرص تأثیرداره؟؟
نظر عاطفه
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
پاسخ
0
0
من 24 سالمه و قدم 156 هستش...
حداقل 7-8 سانت میخوام بلند بشم
دکتر متخصص غدد رفتم گفت دیگه امکان نداره
ولی من هنوز ناامید نشدم
شما بگید چکار کنم یا چه قرصی مصرف کنم؟
نظر پرویز
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پاسخ
0
0
عاطفه خانم شما از این قرصهای نیچرز بونتی تهیه کنین وحتماً همراه با یک لیوان شیر بخورین وبازم بعد از حرکات کششی وبارفیکس دوباره شیر مصرف کنین ومطمئن باشین که تاثیر داره شاید باورتون نشه برخلاف اینایي که میگن قد بعد از ۲۵ سالگی دیگه رشد نمیکنه من تا سن ۳۰ سالگی ۱/۷۰ بودم و بدون هیچ ورزشی وبا تعجب دیدم که قدم به ۱/۷۴ رسیده باور کنین که میشه فقط امیدتونو از دست ندین وحتماً موفق میشین حتی اگه ۱ سانت باشه
نظر سیرانوش
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
پاسخ
0
0
سلام من 25 سالمه و قدم 156 می خوام حداقل 7 8 سانت قدم بلند تر بشه ، یعنی هنوز علم اینقدر پیشرفت نکرده که دوباره بشه صفحه های رشد استخوانی را فعال کرد ؟ از کسانی که از مصرف قرص ها نتیجه دیدند خواهش می کنم بیان اینجا و ما رو راهنمایی کنن ، بسیار سپاسگزارم
نظر محمد A
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
پاسخ
0
0
سلام من چند وقته میخوام قرص نیچرز بونتی استفاده کنم.میگه 275.000 یه بستش محسن جان شما چندتا بسته خریدی که هفتادروزمصرف کردی.18سالمه 170 دارم.
نظر محمد A
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
پاسخ
0
0
adminentor aziz lotfan javabe soalamo bede ba tashakor
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
پاسخ
1
0
salam baraye 4sant afzayeshe ghad mitoonid roozane 3 livan shir va anjame harakate kesheshi mese valibal khoobe tazminie
نظر سلمان
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
پاسخ
1
2
مخققان چرا خوابید بلند بشین از خواب قرص یا آمپول افزایش قد تولید کنید کوتاهی قد از بیماری سرطاان خطرناکتره
FRANCE
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
پاسخ
0
0
سلام .آقا محسن واقعا تو سنه 30 سالگی با خوردن بیه دوره قرض نیچرز بونتی 4 سانت افزایش قد داشتی ؟
پاسخ ها
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
سلام. عزیزم تو سن تو سن 16 سالگی 4 سانت نه !! گفتم 14 سانت !!

بله تعجبی هم نداره راستی شما بدون قرص هم میتونید با انجام مدیتیشن و تمرینات تایچی و یوگا و البته اینم بگم تلقین از هزاران دارو بهتره !
مزارت بهداشت امریکا این قرص رو تایید و به ثبت رسونده شما باید اونو از جای معتبری خریداری کنید !

چون فکر نمیکنم بتونید اونو تو ایران پیدا کنید من از خود شرکتش یعنی خارج از ایران سفارش دادم ! اما مبلغش یکمی بالاست !

شما اگه میخوای قدت بلند شه فکر پول رو نکن بخدا ارزشش رو داره ! ;)
نظر مریم
| GERMANY |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
سلام محسن.یعنی این قرصایی که توایران میفروشن تاثیر نداره؟ال ارژنین بهتره یا نیچرز بونتی یا نچرال ویت؟واسه منم تاثیر داره؟دخترم 15 سال و 9 ماهمه قدم 160
ممنون میشم جوابم رو بدی
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
سلام مریم جان ، نه فکر نمیکنم تو این اصل این قرص رو تهیه کرد قرص نیچرز بونتی اصل با هولو گرام اصل و شماره ثبت وزارت بهداشت آمریکا روش نوشته شده. بعضیا واقعا آدمای عوضی وسودجویی هستند که بخاطر اونا این قرص رو دکترا به هیچ کسی توصیه نمیکنند چون ممکنه قرص تقلبی دستشون بی افته اونوقت معبوم نیست چه بلایی سرشون بیاد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پاسخ
0
0
همش راست قرص افزایش قدبترین رای که میخوای قدتون بلندترشود من19سالم قدم 178وقتی قرص خوردم قدم شد184
نظر سلمان
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پاسخ
0
0
سلام نظرهایی که دوستان می دهند وشما درج می کننین برای قشنگی سایتو ن هست یا دردی دوا می کنه آیا نظر های ما به گوش محققین می رسه
پاسخ ها
نظر سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
جطوری قرص تهیه کنم؟ترو خدا بگید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
پاسخ
0
0
یوسف جان چه قرصی مصرف کردی که تاثیر داشته ؟
نظر محمد A
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
پاسخ
0
6
قرص حقیقت داره اما نه 15 سانت. بلکه 5الی8 سانت.توتبلیغات میگه 275تومن نیچرزبونتی.این مبلغ بخاطر هزینه تبلیغاته که از منو تو میکشن.من با یه دکتری اشناهستم که ارزون میده از طریق سایت.تازه هزینش هم وقتی کالا رو تحویل گرفتی پرداخت میکنی.در ضمن در حین استفاده بایدحرکات کششی انجام بدی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
پاسخ
0
0
سلام. من 23 سالمه.قدم 174 سانته. می خوام تا 180 حداقل باشه. آیا امیدی هست؟
من یه بار دو سال پیش دکتر رفتم و گفت امکان پذیر نیست. خواهش میکنم اگه کسی از قرص استفاده کرده و نتیجه گرفته به من ایمیل بزنه.
hesamyasin@gmail.com
نظر کوروش
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
پاسخ
0
0
سلام دوستان.من 26 سالمه و قدم 170 هستش.قرص افزایش قد نیچرز بونتی رو دیروز خریدم و میخوام تو این هفته با شروع حرکات کششی خاص ، خوردن این قرص رو هم شروع کنم.از دوستانی که اطلاع دارن می خواستم بپرسم که 1- آیا هر روز باید استفاده کنم یا 1 روز در میان ؟ 2- قبل صبخونه یا بعده صبخونه یا قبل ناهار یا بعده ناهار یا قبل شام یا بعده شام کلا چه زمانی بهترین زمان خوردن این قرص هستش با توجه به اینکه من زمان انجام اون ورزش کششی خاصم بعد ظهر هستش ؟ 3- آیا در دوره مصرف قرص می تونم شیر و سایر لبنیات رو هم مصرف کنم ؟ ممنون میشم با دقت به سوالام بهم پاسخ درست و دقیق بدید.
UNITED STATES
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
پاسخ
0
0
بعداز خوردن قرصت شیرم بخور تاثیر داره
نظر پرويز
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
پاسخ
0
0
کورش دوست عزیز منم همین مشکل رو دارم و نمیدونم چجوری باید مصرف کرد اما فعلاً طبق خود گفته شرکت فروشنده یه روز در میان و من صبحها بعد از صبحانه میخورم چون با مهده خالی مشکل ساز میشه ولیشتر بجای اون بک لیوان آب همراهش یک لیوان شیر میخورم وظهر و عصر هم شیر میخورم که جمعاً سه لیوان در روز میشه و حرکات کششی رو بهد اظهر انجام بده . اگرم شما به دستور مصرف منطقی تری و درستتری رسیدی به منم بگو . موفق باشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
پاسخ
0
0
من 16 سالمه.میخوام قد بکشم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یکی ب من بگه!!!!!!!!!!!!!چی قرصی بخورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
UNITED STATES
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
پاسخ
1
0
سلام. .هم وطنان عزیزم قدتون کوتاهه نمیشه که نمیشه برید خدارو شکر بکنید که فقط سالم هستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
پاسخ
0
0
سلام دوستان من 28 سالمه قرص افزایش قد نچرال بونتی از 1392/3/12 مصرف کردم تا تاریخ 1392/7/10من3 سانت افزایش قد داشتم این 3 سانت زندگی من متحول کرده با این 3 سانت افزایش قد کارهایی که تو مجا لس انجام می دم بیشتر به چشم می آید این 3 سانت راه رفتنم نشست برخاستم شاخص تر کرده بدون هیچ تلاشی دیده می شم دوستان بنظر شما دوباره قرصهایی که مصرف کردم ادامه بدم عارضه ای نداره دوست دارم قدم 5 سانت دیگه بلند بشه
نظر کوروش
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
پاسخ
0
0
سلام دوست عزیز.آیا شما که 28 سالتونه همراه با مصرف قرض ورزشه کششی هم انجام دادین یا نه؟؟؟ آیا همراه باهاش شیر هم مصرف کردین یا نه چون فروشنده میگه مصزف لبنیات به خصوص شیر باید در طول دوره مصرف کم باشه.آیا 1 روز در میون مصرف کردین با هر روز و چه ساعاتی مصرف می کردین که در طول 4 ماه 100 تا قرص تموم شد؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
پاسخ
0
0
سلام برادر عزیزم کوروش من هر روز حرکتهای کششی انجام می دادم من اصلان شیر نمی خوردم وروزی یه دونه قرص مصرف می کردم
نظر فاطمه
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
پاسخ
1
0
سلام برادرکورش یه نصیحت اصلابه بعضیاازاین نظرهای کاربران گوش نده واعتمادنکن این نظرهابعضیشان الکی میگن واین قرصهای تبلیغاتی همش مزخرف ودروغ است فقط براپول خودشون است.شکرخداکن قدتم خیلیم خوبه.بفکرچیزهای خوب وبهتری توزندگیت باش واستعدادهای خودت شکوفاکن وهمیشه بخداتوکل کن موفق باشی
GERMANY
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
پاسخ
0
0
slm age mishe chand ta ampol ya hormon k baese roshde qad mishe ro moarffi konin ba tashakkor
نظر منصور
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
پاسخ
0
2
سلام دوستان.از کسایی که این قرص نیچرز بونتی رو مصرف کردن و قدشون رشد کرده می خوام بپرسم که فروشنده میگه به دلیل دز بالای قرص باید مصرف لبنیات مثل شیر و تخم مرغ رو خیلی کم کرد و بهتره که اصلا در طول دوره مصرف ، لبنیات خورده نشه و همجنین 1 روز در میان قرص ها را مصرف کنیم.آیا این گفته درسته یا مصرف لبنیات ضروری هستش برای نتیجه مثبت گرفتن؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
پاسخ
0
0
سلام.بچه اگه بخوام قرص های نیچرز بونتی را به صورت 1 روز در میان به همراه ورزش کششی اصولی بخورم بهترین زمان برای خوردن این قرص چه وقته؟؟؟ممنون از راهنماییتون
نظر محمود
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
پاسخ
0
0
سلام دوستان من 19سالمه قد 155اين اصلان رشد نمي كنم از چه قرصي استفاده كنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
پاسخ
0
0
سلام محمود فقط جراحی افزایش قد می تونه بلند کنه در این سن که هستی با هیچ قرصی بلند نمی شی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
پاسخ
0
0
سلام.لطفا جواب سوال منصور و علی رو بدین.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
پاسخ
1
0
سلام بچه ها من هشت ماه پیش قرص نچرال بونتی رو خریدم هر یک روز در میان مصرف کردم هیچ تاثیری نداشت کذب محضه گول نخورید قصد ناامید کردن ندارم فقط حقیقتو گفتم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
پاسخ
0
0
سلام تورو خدا اونایی که از قرصای افزایش قد خریدن و نتیجه گرفتن به من کمک کنن واقعا تاثیر داره از کجا باید اصلشو بخریم قدم 153 سانته 27 سالمه تو رو خدا کمک کنید داغونم به خاطر این قد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
پاسخ
0
0
بخریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
پاسخ
5
3
سلام دوستان واقعا به مولا قسمتون میدم راست و حسینی کی مصرف کرده و جواب گرفته بگه به همه ممنون میشیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
پاسخ
0
0
مهسا خانم من مصرف کردم نتیجه گرفتم
پاسخ ها
نظر سیمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
سلام.شما که می فرمایین نتیجه گرفتین میشه بگین چند سالگی از این قرص استفاده کردین و اینکه همراه با مصرف قرص ها آیا ورزش خاصی هم انجام می دادین و اینکه چند دوره از این قرص نیچرز بونتی استفاده کردین و اینکه هر روز مصزف کردین یا 1 روز در میان و اینکه در طول دوره مطرف آیا شیر و لبنیات هم مصرف می کردین یا که خیر و اینکه چه وقت از شبانه روز مصرف می کردین و جند سانت رشد قد داشتین؟ ( ممنون میشم که به تک تک بخش های سوالم جواب کامل بدین)
نظر مهدیار
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
UNITED STATES
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
پاسخ
0
0
باسلام.تشکر از سایت خوبتون…من ۱۹سالمه قدم۱۶۹هستش دکترم رفتم گفتن جای رشدت پر شده به نظر شما میتونم قدمو تا حدودی افزایش بدم با خوردن قرص؟واقعا این قضیه رو تمرکزم تاثیره بدی گذاشته اگه دقیق جواب بدید ممنون میشم باتشکر….
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
پاسخ
0
0
سلام... راست و حسینی بدون حاشیه بگید این قرصها فایده ای برای رشد قد دارد؟
چون حقیقت گفتن ممکن است موجب شادی بعضی ها بشود...و ممکن است موجب بیماری یا هرچی دیگر شود...جون عزیزتون راست بگید... همه وظیفه داریم به هم کمک کنیم..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
پاسخ
1
0
این وبلاگی است برای کمک به افراد کوتاه قد. برای اینکه بفهمند همیشه یک راه آخر برای بلندتر شدن وجود دارد. اما اگر بدون دانش لازم قدم در این راه بگذارند، به جای شیرینی بلندقد تر شدن، تلخی و افسردگی نصیب شان خواهد شد.afzayesh.blogfa.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
پاسخ
0
0
سلام بچه ها! دخترا ! پسرا!
دلیل کوتاهی قدتون شیوه ی زندگیتونه
مطمئنم90درصدتونم تناسب اندام ندارید.توی هرسنی هستین روزانه دو وعده ی20 دقیقه ای نرمشهای کششی افزایش قد انجام بدین.قبلش بدنتونو حسابی گرم کنیدمثلا بدوین.
روزانه 3لیوان شیر و2 لیوان ماست بخورید.در هفته4یا5 بار بادام زمینی بخورین.از قرصای ویتامین استفاده کنید.حتی میتونید از ال- آرژنین یا نیچرزبونتی یا هرقرص دیگه ای که مطمئنید ضرری نداره هم استفاده کنید. اگر مشکل گوارشی ندارید از
میوه و سبزیجات در روز حتما استفاده کنید به مقدار زیاد.اما اگه مشکل دارید کم استفاده کنید ولی قطع نکنید.به ازای هر گرم از وزنتون روزانه2گرم پروتئین استفاده کنید.تخم کدوحلوا هم خوبه البته اگه تحرک نداشته باشین تازه چاقم میشید.
ورزشهای کششی مثل والیبال بسکتبال وتنیس بسیارموثرند.
(((یادتون باشه : شاید تا قبل از16یا17 سلگی بتونید تنها با یک روش به استخوان هایتان حمله کنید تا رشدکنند اما بعد از این سنین باید استخوانهارا غافلگیر کنید تا رشد کنند حتی تا 10 سانت!
راه غافلگیری هم فقط ازطریق :
1-تغذیه سالم ومستمر
وحوصله کردنو صبوربودن
2-ورزش و تحرک
3-انجام حرکات کششی وحوصله کردن و صبوربودن
4-استفاده از مکمل و داروی شناخته شده و بی ضرر و همچنین صبروحوصله زیاد )))
یادتون باشه 4عامل باید باهم پیش برن وصبروحوصله ی زیادی به خرج بدین
درصورتی که سوالی دارین ایمیل بزنین.جواب میدم
ممنون
mehdimohamadebrahimi@yahoo.com
پاسخ ها
نظر جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
مرسی من 18 سالمه قدم 178 بامصرف یه دوره سه ماهه قرص ال ارژنین قدم184 رسیده تا الانم که عوارضی نداشته در ضمن من 5 ساله که رزمی کار میکنم وتوی این سه ماه روزی دوساعت تمرین ورزشی داشتم اگه شما وقت دو ساعت ورزش در روز رو ندارین حتما روزی 15 دقیقه طناب بزن باور کنین فوق العاده جواب میده حداقل اگه هیچ کاری هم نکنه باعث تناسب اندام میشه اینو تجربه 5 سال ورزشم ثابت کرده
نظر سیمین
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
پاسخ
0
0
سلام.شما که می فرمایین نتیجه گرفتین میشه بگین چند سالگی از این قرص استفاده کردین و اینکه همراه با مصرف قرص ها آیا ورزش خاصی هم انجام می دادین و اینکه چند دوره از این قرص نیچرز بونتی استفاده کردین و اینکه هر روز مصزف کردین یا 1 روز در میان و اینکه در طول دوره مطرف آیا شیر و لبنیات هم مصرف می کردین یا که خیر و اینکه چه وقت از شبانه روز مصرف می کردین و جند سانت رشد قد داشتین؟ ( ممنون میشم که به تک تک بخش های سوالم جواب کامل بدین)
CHINA
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
پاسخ
2
0
سلام دوستان من راه های زیادی برای افزایش قد رفتم اینو بگم هیچ قرصی وامپولی بعد از بسته شدن صفحه رشد تاثیرنداره.وقتی که صفحه رشد شمابسته میشه غضروف به استخوان تبدیل میشه ودیگه رشد پیدا نمیکیند واین قرص وامپول فقط رشد عرضی میده به هیچ وج قول این حرف هارو نخورید متاسفم که ناامیدوتون میکنم فقط نمیخوام وقتتون وهزینتون تلف بشه.موفق باشین
اگه سوالی داشتین میتونم کمکتون کنم
omidkhobboy@yahoo.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
پاسخ
0
0
سلام قرصای افزایش قد صد در صد نتیجه می ده من تو سن 29 سالگی به مدت 4 ماه روزی یه دونه قرص نیچر بونتی خوردم 5 سانت قدم بلند شد وگهگاهیم لبنیات مصرف مصرف می کردم
پاسخ ها
نظر فاطی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
بابا چرا این همه دروغ میگید زشته
نظر حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
مردمو گمراه نکن اگه صفحات رشد بسته بشه تنها راه جراحیه وبس
نظر علیرضا ب
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
پاسخ
0
0
سلام نظر شما در مورد قرص های آمریکائی افزایش قد چیست؟از اون جائی که قرص های تقویت ریزش موی همین شرکت را خورده ام و مفید واقع شده!!!!
با تشکر
نظر امیر حسین
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
پاسخ
1
0
سلام قرصای افزایش قد فقط کبد و کلیه خراب میکنه قد بلند نمی کنه اینایی که میگن قرصای افزایش قد خوردیم قدمون بلند شده دارن شوخی می کنند باور نکنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
پاسخ
0
0
عععععععععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییی ااااااااااااااااااااااااااااااااااااسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
نظر مهدی افسرده
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
پاسخ
0
0
خدا لعنت دکتر کنه من چند روز پیش تماس گرفتم گفت هزینه جراحی افزایش قد میشه 65 میلیون تومان یکی نیست به این دکتره پول پرست پدر سوخته بگه که می خوای چکار کنی که این همه پول می خوای بگیری بخدا دکتر می فهمه که افراد کوتاه قد چه روحیه ای دارند چطور زجر می کشن داره از همچین افرادی سو استفاده میکنه
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
پاسخ
0
32
اره بخدا اقا مهدی جراحی رو میخوای چکار؟ میدونی چ عوارض های خطرناکی داره؟

مگه من قدم کوتاه نبود؟ چرا بلند شد؟

فقط تغذیه روحیه سالم و ورزش و قرص نیچرز بونتی!!

حرف اونایی هم ک از چیزی سر در نمیارن گوش نکن ک میگن ن بابا الکیه دروغه اینا همش!!!!!

اینا هنوز خودشونو نشناختن چ برسه ب دانشمندان آمریکا و روانشناساشون!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
پاسخ
0
0
سلام تو رو خدا یکی بهم کمک کنه 27 سالمه قدم 153 سانته
نظر مازیار
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
پاسخ
3
69
من با نظره محسن شدیدا موافقم.به قول مولانا بیرون زتو نیست آنچه در عالم هست از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی
پاسخ ها
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
فدات شم داش مازیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
پاسخ
0
1
سلام چرا کسی بهم جواب نمیده اقا محسن و اونایی که با قرص افزایش قد قدشون بلند شده تو رو خدا بیاین بهم کمک کنید زندگی برام بی معنیه چقدر اخه سرکوب بشنوم سر این قد بهم بگین این قرصارو از کجا بخرم که اصل باشه و نگرانم که نکنه ضرر داشته باشه تو رو خدا قسمتون میدم کمکم کنید
پاسخ ها
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
چ کمکی از دست من برمیاد ؟ هرچی بود ک بالا عرض کردم !
این قرص رو نمیشه تو ایران با اعتماد خریداری کرد !

ی سری آدمهای عوضی و سودجو پیدا شدن ک از این راه دارن سواستفاده میکنن !
بعضیهاشون ب قیمت زیاد و با ادعای اصل بودن میفروشن و بعضیی ها هم ک با قیمت ارزون ک مردم خر شن و بخرن !

شما یا شرکت مختص به خودش خریداری کن یا از جایی که ضمانتش رو ب گردن داشته باشه !!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
پاسخ
0
1
سلام من میخوام از این قرصا استفاده کنم.فقط نمیدونم کدوم موثر ترو بهتره.اگه میشه لطفا راهنمایی کنید ک نچرال بوونتی بهتره یا ارزنین؟؟؟؟؟یا اگه قرص بهتر میشناسید معرفی کنید.17 ساله
پاسخ ها
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
سلام. نیچرز بونتی از جای معتبر
نظر اطهره
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
پاسخ
0
0
سلام دوستان شمایی که قرص افزایش قد استفاده کردین تو رو خدا جوابمو بدین واقعا راسته که نتیجه گرفتین یا دارین شوخی میکنین به خدا از کوتاهی قد دارم زجر میکشم روحیم از دست دادم هر جی که به آقام میگم برام از این قرصا بگیر میخنده و میگه تو با سن 32 سالگی مگه رشد میکنی و این قرصها تقلبی هستند و الکی تو رو خدا یکی جوابمو بده خواهش میکنم
نظر مسعود
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
GERMANY
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
پاسخ
0
0
سلام من 25 سالمه وقدم تا چند ماه پیش 180 بود آزمایشی از نچ بونتی استفاده کردم بعداز 6ماه 4سانت رو قدم تاثیر گذاشت _ همراه باقرص تعداد وعده غذایی وخوابتونو زیاد کنین همراه با ورزش
پاسخ ها
نظر سونیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
سلام قرص های نیچرزبونتی از کجا تهیه کردید
نظر فریده
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
پاسخ
0
0
سلام چرا هیچ کس بهم جواب نمیده تو رو خدا من دارم زجر میکشم 27 سالمه قدم 153 سانته کسایی که استفاده کردن و میدونن این قرصا واقعا تاثیر میزارن و کدومشون بهتره و اصله بهم بگن به خدا حالم خیلی بده فقط به کمک نیاز دارم تو رو خدا از هر کدوم از قرصی که استفاده کردین و نتیجه گرفتین بهم و تقلبی نبوده و عوارض نداشته بهم بگین ممنون
نظر فریده
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
پاسخ
2
0
سلام تو روخدا بهم جواب بدین هر کی از این قرصا استفاده کرده کمکم کنه اصلا روحیه ندارم و امید هم ندارم برای زندگی من 27 سالمه این ایدی منه asemane_bisetare88 منتظرم
نظر مهریی
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
پاسخ
0
0
سلام خواهشا ب سوالاتمون پاسخ بدهید من قدم160و22تازه ساله شده ام با این قرص ها یبندتر میشمم خواهشا؟؟؟؟
نظر ابوالفضل
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
پاسخ
0
0
توجه توجه***************
میشه شمارها ارژنیل یا ن بونتی بگین؟؟؟؟ارزنیل بهتره ن بونتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جون مادرتون راستشو بگین
نظر افسرده
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
پاسخ
0
0
سلام کسایی که استفاده کردن یان بگن از چه قرصایی استفاده کردن تو رو خدا درکمون کنین خیلی سخته قسمتون میدم به هر چی که براتون عزیزه هر کی جواب گرفته بگه و یه تماسی از خودش بزاره ممنونم از همتون
نظر علیرضا
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
پاسخ
0
1
من 20 سالمه وقدم 170 برای افزایش قد دکتر بهم گفت صفحات رشدت بسته شده و راهی وجود نداره به نظر شما ایا در این سن امکان افزایش قد وحود داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
پاسخ
0
0
سلام جون مادرتون هر کی استفاده کرده جواب گرفته قدش بلند شده بیاد کمک کنه به خدا از زندگی سیر شدم تو رو امام حسین بی تفاوت نباشید من 27 سالمه
نظر علیرضا
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
UNITED STATES
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پاسخ
0
0
آخرش ما نفهمیدیم تاثیر داره یا نداره
من 23 سالمه و قدم 172 از قدم ناراضی نیستم ولی دوست دارم بلندتر باشم
اگه کسی قرص استفاده کرده و نتیجه گرفته بمام بگه ثواب داره
اجرکم عندالله
نظر هانیه
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پاسخ
0
0
سلام قرص نچرال بونتی ازکجا بخرم قیمت این قرصا چنده توروخدا جواب بدین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
پاسخ
0
0
ای کاش همه این حرفا راست بود من امتحان نکردم ولی از هرکسی که پرسیدم گفته دروغه فقط یه آمپول هست که هم گرونه هم عوارض داره اگه کسی استفاده کرده جواب گرفته بمن یه زنگ کوچولو بزنه مرسی 09363099705
نظر ای خداااا
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
پاسخ
0
0
هر کی استفاده کرده از این قرصا و جواب گرفته به ما هم بگه به خدا ثواب میکنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
پاسخ
31
1
من قرص افزایش قد نچرال بونتی مصرف کردم فقط یه پام بلند شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
پاسخ
6
1
سلام منم خودم این مشکل رو داشتم اما مشکل من مربوط به آلت تناسلی بود که رفتم پیش دکتر غدد اونم واسم سه تا آمپول تجویز کرد اما برخلاف نظر من عوض بزرگ شدن آلت قدم از 157 پرید به 185 من نمیدونم این چی بود بهم تزریق کرد خدا رو شکر میکنم که عوضی اثر کرد والا یه کم فکرشو بکن یهو ببینی 30ثانت آلتت بزرگ بشه چی میشه ؟ وای خدای من ازت ممنوم نمیدونم من خنگ بودم یا دکتر ؟
پاسخ ها
نظر ایناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
سلام من 22 سالمه.شما چند سالتون بود که این امپول اثر گذاشته.؟اسمه 3 تا امپول چی بود؟چند ماه اینقده شدید؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
پاسخ
1
0
سلام تو رو خدا به منم یه راهی بگین حالم خیلی خرابه قدم 153 سانته 27 سالمه چیکار کنم افسرده شدم دلم میخواد 4 یا 5 سانت قدم بلند بشه به دادم برسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
پاسخ
0
74
آقا آیشان میگی چه آمپولی مصرف کردی نوکرتم؟!
نظر امیر بندرعباسی
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
پاسخ
0
2
سلام امیر هستم 18 ساله قدم 189 ..... دوستان عزیز . قد بلندی شاید خوب باشه اما نه دیگه تا این حد که َشما خودتونو ناراحت کردین .... یه سری راه کار سراغ دارم کسی خواست بگه بهش بگم / با تشکر
پاسخ ها
نظر ایناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
سلام اعتماد به نفس ادمو میگیره. چه کارایی بکنیم؟
نظر شیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
جان مامانت بگوووووووووووو
نظر شیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
امیراقااگه میشه بگیدواستون دعامیکنم بخدااااااااااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
پاسخ
4
66
سلام آقا امیر نیکی و پرسش؟ بفراما بگو بچه ها استفاده کنن شاید با فرمایشات شما فرجی حاصل شد
نظر ایناز
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
پاسخ
0
0
سلام من 22 سالمه قدم 153 هست میخوام 5 سانت بلند شم از چه دارو و آمپولی مصرف کنم؟1سالم میتونم نلاشمو کنمااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
پاسخ
0
5
سلام آرژینین چند وقته دارم آرژینین مصرف می کنم احساس میکنم فک پایینم رشد کرده شما این طوری نشدین؟
UNITED STATES
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
پاسخ
0
2
سلام واسه افزایش قدم نچرال بونتی بخرم یانچرال ولت توروخدا جواب بدین درضمن 18سامه
نظر مرضیه
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
پاسخ
0
4
سلام من 19سال ویک ماهمه قدم 147هستش بنظرشماهنوزم رشد میکنم تورو خدا راهنماییم کنید خیلی از این بابت رنج میکشم
پاسخ ها
نظر ali
| UNITED STATES |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
حرکات کششی انجام بده 2-3 سانت دیگه جا داری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
پاسخ
0
0
من قدم حدودا 195 سانته ولی میخواهم باز بلندتر بشم خیلی حال میده
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
خدابهت عقلی بده به ماهم قدی خخخخخخخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
پاسخ
0
0
سلام من دوماه دیگه 18سالم میشه قدم 165امکان داره 5سانت دیگه قدبکشم ؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
آره اگه همینجوری کاری نکنی تا 3 سال دیگه احتمالا 3 یا 4 سانت رشد میکنی ...
نظر نازنین
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
پاسخ
0
1
دوستان عزیز.
این قرصها هیچ تاثیری نداره.بیخود وقتتونو تلف نکنیدپولتونم هدر ندین.
برای بلندقدشدن در سنین بالای 22سال فقط یک راه وجود داره و اون تزریق هورمون رشده که بسیار موثره.عوارض هم نه که نداره ولی اونقدر نیست می ارزه
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
یکی رو میشناسم زده بود ۱۵ سانت افزایش قد ولی ی غده تو سینش در اومده بود و دکترا گفته بودن اگه بازم میزد فلج میشد
نظر افشین
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
پاسخ
3
2
نازنین لطف کن اطلاعات غلط به کاربران محترم نده
نظر ملیکا
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
UNITED STATES
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
پاسخ
2
2
سلام بچه ها من 24 سالمه 156 قد- خانواده شوهرم همش منو به خاطر قدم تحقیر میکنن-خاهش میکنم اگه عوارض داره این قرصا بگین که حداقل ازاین بدتر نشم-ازوقتی خانواده شوهرم مدام مسخره م میکنن شوهرمم نظرش همین شده و میگه از قدت بدم میاد-قرص رو تهیه کردم ولی میترسم استفاده کنم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
چه قرصی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ملیکا حتما این قرص ها رو بخور منم شرایطم مثل تویه خیلی ها مسخره ام میکنن ازتو خونه زیاد بیرون نمیرم حسابی منزوی شدم منم ولی فکر کنم این قرص ها عوارض نداره اگه عوارض داشت تاحالا در فروشگاهشو پلمپ می کردن اگه خوردی تاثیر داشت به منم اطلاع بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
پاسخ
0
1
خداییش بعد از 20 سالگی کسی بوده که صفحات رشدش بسته شده باشن ولی با قرص رشد کرده باشه اگه کسی هست ما رو راهنمایی کنه که از چه قرصی استفاده کرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
پاسخ
1
0
سلام من پسرم وقدم 152و تازه 14 ساله شدم
قدم در این سن خوبه؟
چگونه قدمو بلند کنم؟
لطفا کمکم کنید؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
سلام م18سالمه ودوماه دیگه میشم 19ترخداجوابموبدیدوکمکم کنید من قدم 160خیلی دوست دارم قدم بلندشه واین موضوع خیلی اذیتم میکنه یه راه حل درست وخوب یکی بهم پیشنهادکنه ممنون میشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
سلام من 18سالمه ودوماه دیگه میشم 19قدم160واین موضوع خیلی اذیتم میکنه میخوام اگرکسی راه حلی داره ترخدابهم کمک کنه خواهشاجوابموبدید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پاسخ
0
0
چیزی ازتون کم میشه جواب منوهم بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
پاسخ
0
0
شیدا اگه بلند تر بشی بعدا بهتون میگن غول بعد ناراحت نشی
پاسخ ها
نظر شیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
اشکالی نداره اقامهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ
0
1
سلام من ۱۸ سالمه ‍‍‍بیش ی دکتر تو ۱۶ سالگی رفتم گف فوقش ۱ ال ۲ سانت رشد میکنی ولی ۴ سانت رشد کردم اصلا این دکترا انگیزه نمیذارن واسه ادم بمونه دکتر اخری هم ک گف امکان نداره رشد کنم الانم ارزنین مصف میکنم ببینم تاثیرش چقدره قدم هم ۱۶۷ سانته
نظر بهنام
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
UNITED STATES
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
پاسخ
0
0
سلام میخواستم بدونم مصرف این قرصها چطوره من نشنال مید صدتایی خریدم ممنون میشم جواب بدین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
پاسخ
0
0
slm khaste nbashin mn taze raftm be sene 19 salegi gadamm 168 hastsh va mikham gorse arginin estefade konm aya in daro avareze asib paziri dare???tnx
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
پاسخ
0
0
سلام من 18 هفت ماه سن دارم قدم 181 هست. البته بدن سازی و والیبال کار میکنم رفتم پیش مربی گفتم میخوام قدم بلند تر بشه گفت یک قرض هست دونه ای 180 هزار تومان گفت تضمینی به شرط این که صحفات رشد باز باشه.نمیدونم چه قرصی هست ولی میگفت 5 تا 20 سانت تضمین میکنم
پاسخ ها
نظر ویدا
| UNITED STATES |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
شماقدت خوبه این ریسکوبنظرمن نکن وخودتوواینده توبه خطرنندازچون ممکنه عوارض داشته باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
پاسخ
0
0
سلام ویدا جان حقیقتش داخل ورزش والیبال قدم کم است. والا خودم هم نمیدونم چه کار کنم؟
نظر malek tiger
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
GERMANY
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
پاسخ
0
0
با سلام و خسته نباشید ب تمامی دوستان من. قدم۱۷۲ هست وب دنبال بلند شدن قدم. هسبتم این سایت هارو دیدم فمید
نظر سیاوش
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
پاسخ
0
2
خواهر/برادر من افزایش قد فقط وفقط با ورزش نه با قرص و پودر...قد من 169 بود روزی 1500 تا طناب میرفتم 500تا صب ساعت 8 500تا قبل ازناهار و 500 تا هم قبل ازشام علاه بر این 90تا هم بارفیکس 30تا صب 30تا ظهرو...در عرض 4ماه 8سانت قد کشیدم.اینم بگم قبل از شروع کردن برنامه 5تا تس دسترون زدم هفته ایی 1دونه.جواب گرفتم.درسته این امپول ضرر داره ولی با چند تا هیچ ضرری نداره.اقایون میتونن امتحان کنن...با ارزوی موفقیت...
نظر مازیار
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
پاسخ
0
0
سلام سیاوش جان.شما چند سالت بوده که این تمرینات رو انجام دادی و تس دسترون زدی و 8 سانت بلند تر شدی؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
پاسخ
0
0
سلام بچه ها به جای استفاده از این قرص ها از قرص کلسیم جوشان استفاده کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
0
با سلام خدمت بچه ها.من 27 سالمه قدم 185 میخواستم بگم این بلندی قد همچی خوبم نیستا متوسط خوبه برا پسرا بین 170تا180 و دخترا 155تا165 نرماله ,زیاد هم به این تبلیغات و حرف مردم اعتنا نکنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پاسخ
0
0
باعرض سلام خدمت دوستان: من سنم تقریبا 19 است و قدم تا چند مدت پیش 178 بودم و لان 183 است : میخوام چیزی به همتون بگم افزایش قد چیز غولی نیست که برای خودتون بزرگش میکنید اگر شما یک برنامه ورزشی خوب و تغذیه مناسب داشته باشید.(و از همه مهم تر به خودتون ایمان داشته باشید خیلی زود نتیجه میگرید) حالا هر کی راهنمایی میخواد این ایمیل من است در خدمتم" didgah_fars@yahoo.com"
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
0
0
من خیلی دوست دارم هم خودم هم دیگران قدشون بلند باشه من خودمم خیلی وقته دارم با مشکل بی قدی زجر میکشم کاش یکی می گفت این قرص ا واقعا تاثیر داره (قدم 166سنم 25)
پاسخ ها
نظر reza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
سلام جند سالته
نظر مهدی سروری
| درباره قرص افزایش قد، حقیقت دارد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
پاسخ
0
0
سلام من 18سال دارم قدم 164 آیااین قرص ها واقیعت دارد توروخدا کمکم کنید چه راهی وجود دارد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
پاسخ