۱۱۹۷۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ردپای پلنگ صورتی و مورچه‌خوار را دنبال کنید

نمایش «ردپای صورتی» به کارگردانی آروند دشت آرای که اقتباسی از انیمیشن های معروف «پلنگ صورتی» و «مورچه و مورچه خوار» است تا ۱۵ تیرماه در تماشاخانه استاد ناظرزاده کرمانی میزبان علاقمندان به تئاتر خواهد بود.

خبرگزاری مهر: نمایش «ردپای صورتی» نوشته احسان گودرزی و به کارگردانی آروند دشت‌آرای در واقع بازآفرینی و یا بهتر بگوییم اقتباسی آزاد از انیمیشن «پلنگ و صورتی» و «مورچه و مورچه خوار» است اجرای خود را از ۴ خرداد ماه در تماشاخانه استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است.

ردپای پلنگ صورتی و مورچه‌خوار را دنبال کنید

در اجرای دشت آرای شاهد شخصیتهای نوستالوژیک و محبوبی هستیم که بارها آنها را در انیمیشن‌های دوران کودکی دیده‌ایم. پلنگ صورتی، بازرس گلزوو، گروهبان دودو، مرد سفید، مورچه، مورچه خوار از جمله شخصیتهایی هستند که در این نمایش بازسازی شده اند.

ردپای پلنگ صورتی و مورچه‌خوار را دنبال کنید

البته دشت آرای در نمایش «ردپای صورتی» در واقع ردپایی از این انیمیشن های محبوب را به تصویر کشیده و داستانی که مورد استفاده قرار داده روایتی خیالی از این موجودات است و شباهتی به آنچه که مخاطب سالها با آن روبرو بوده، ندارد.

ردپای پلنگ صورتی و مورچه‌خوار را دنبال کنید

از ویژگی‌های این اثر نمایشی می توان به طراحی لباس و منطبق با اصل شخصیت‌های این کارتون‌های نوستالوژیک اشاره کرد. امیر اثباتی طراحی لباس نمایش«ردپای صورتی» را بر عهده دارد.

ردپای پلنگ صورتی و مورچه‌خوار را دنبال کنید

یکی دیگر از نکات جالب توجه در این نمایش تغییر جنسیت پلنگ صورتی و مورچه از مرد به زن است.

دشت آرای در نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» نیز میلو سگ تن تن را که در نسخه انیمیشن نر بود تبدیل به سگی ماده با بازی طناز طباطبایی کرده بود.

ردپای پلنگ صورتی و مورچه‌خوار را دنبال کنید

در این اثر نمایشی داريوش موفق در نقش سربازرس کلوزو، فرزين محدث گروهبان دودو، كاظم سياحی مرد سفید، ستاره پسيانی مورچه، رامين سياردشتی مورچه خوار، اشكان مهری کارگردان، ساناز باقری منشی و مارين ميلر پلنگ صورتی هستند.

ردپای پلنگ صورتی و مورچه‌خوار را دنبال کنید

مارین میلر بازیگر هلندی دارای جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر تئاتری اروپا و مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسه است و بر ۸ گویش از زبان انگلیسی احاطه کامل دارد. میلر همچنین کارگاه‌های آموزشی متعددی در زمینه تئا‌تر فیزیکال و حرکت مدرن برگزار کرده است.

ردپای پلنگ صورتی و مورچه‌خوار را دنبال کنید

این اثر نمایشی که کاری از گروه تئاتر «ویرگول» است تا ۱۵ تیرماه ساعت ۲۰ در تماشاخانه استاد ناظرزاده کرمانی میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج