۱۲۵۲۲۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ایران به «ایکائو» پاسخ مثبت داد

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور با اشاره به سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ مالزی در نزدیکی مرز اوکراین و روسیه، از اعلام آمادگی ایران به انجام پروازهای عبوری از شمال اروپا به شرق آسیا از فضای کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور با اشاره به سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ مالزی در نزدیکی مرز اوکراین و روسیه، از اعلام آمادگی ایران به انجام پروازهای عبوری از شمال اروپا به شرق آسیا از فضای کشور خبر داد.

ابراهیم شوشتری افزود: در این ارتباط نیز سازمان جهانی هواپیمایی کشوری (ایکائو) خواستار گذر هواپیماهای عبوری از آسمان ایران شده است.

معاون شرکت فرودگاه های کشور اظهارداشت: در پی درخواست ایکائو، ایران آمادگی خود را برای پذیرش پروازهای عبوری از شمال اروپا به شرق آسیا به عنوان مسیر جایگزین اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون هواپیمایی مالزی مسیر آمستردام به کوالالامپور را از فضای ایران انجام می دهد، افزود: این پرواز از مرز ترکیه وارد فضای کشور شده و از مرز افغانستان خارج می شود و مدت زمان عبور از فضای کشورمان یک ساعت و ۴۰ دقیقه انجام می شود.

شوشتری یادآورشد: با وجود امکانات و تجهیزات مورد نیاز، امنیت حاکم بر فضای کشور و ظرفیت ناوبری هوایی، جمهوری اسلامی ایران به درخواست ایکائو مبنی بر انجام پروازهای عبوری از فضای کشور پاسخ مثبت داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج