۱۲۵۵۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو: آماده‌ام تا جام‌جهانی را جبران کنم

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید از آمادگی بالای خود برای شروع فصل جدید خبر داد. او می‌گوید دوران آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشته و آماده است تا بهترین بازی‌ها را برای کهکشانی‌ها به نمایش بگذارد.

ایسنا: ستاره پرتغالی رئال‌مادرید از آمادگی بالای خود برای شروع فصل جدید خبر داد. او می‌گوید دوران آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشته و آماده است تا بهترین بازی‌ها را برای کهکشانی‌ها به نمایش بگذارد.

سال ۲۰۱۳ برای کریستیانو رونالدو سال بسیار خوبی بود؛ چرا که او بازی های بسیار خوبی را برای رئال مادرید به نمایش گذاشت و موفق شد با این تیم توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورد اما در جام جهانی عملکرد رضایت بخشی نداشت و نتوانست مانع صعود تیمش از مرحله گروهی شود.

رونالدو که برای شرکت در یک برنامه تبلیغاتی به توکیو ژاپن رفته است از آمادگی بالای خود برای شروع فصل جدید خبر داد و گفت: آماده ام تا ناکامی جام جهانی را فراموش کنم و با رئال مادرید جام های زیادی به دست آورم. من عادتم این است که هر ساله نهایت تلاش خود را به کار گیرم و بهترین بازی هایم را برای رئال به نمایش گذارم. وظیفه من این است که به تیمم کمک کنم و کاری جز این هم ندارم. می خواهم در فصل جدید گل های بیشتری به ثمر رسانم و جام های بیشتری هم با رئال به دست آورم.

رونالدوی ۲۹ ساله درباره این سوال که تا چه زمانی می خواهد در مستطیل سبز بازی کند این گونه پاسخ داد: هنوز زود است که درباره خداحافظی صحبت می کنم. من تا شش هفت سال دیگر می توانم بازی کنم و برای تیمم مفید باشم. الان تمام تمرکز روی رئال و لذت بردن از فوتبال است. می خواهم در سال‌هایی که پیش رو دارم نهایت استفاده را ببرم و جام‌های زیادی بالای سر ببرم. باید از فرصتی که در اختیار دارم به خوبی استفاده کنم.

رونالدو فصل قبل بسیاری از بازی‌ها را به خاطر آسیب از دست داد. او الان از شرایط آسیب دیدگی به کلی رها شده و آماده درخشش با رئال است: "فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ برای من تلخ بود؛ چرا که با آسیب دیدگی های زیادی مواجه شدم. خوشبختانه الان در شرایط خوبی قرار دارم.

بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ ادامه داد: من فصل بسیار خوبی را با رئال پشت سر گذاشتم چرا که موفق شدم با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورم. مدتها بود که رئال آرزوی قهرمانی در چنین جامی را داشت. در جام حذفی هم عنوان قهرمانی را به دست آوردیم و این نشان می دهد که رئال فصل خوبی را پشت سر گذاشت. الان دیگر نباید به فصل قبل فکر کنیم چرا که گذشته دیگر نیاز به فکر کردن ندارد. باید در فصل جدید قدرتمندانه ظاهر شویم و نشان دهیم که همچون فصل قبل انگیزه بسیار بالایی برای کسب جام داریم.

رونالدو در پایان سخنان خود گفت: در سال ۲۰۱۴ می توانیم شانس خود را برای قهرمانی در پنج شش جام آزمایش کنم. من آماده ام تا با رئال جام زیادی به دست آورم و زمینه را برای قهرمانی این تیم در جام های مختلف فراهم کنم. رئال تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی هم در این تیم بازی می کنند. باید از نام رئال در رقابت های مختلف دفاع کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج