جاباما
۱۲۵۸۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۰۳ / ۰۵ / ۱۳۹۳

فال روزانه 03 / 05 / 1393



فال روزانه ۰۳ / ۰۵ / ۱۳۹۳

فروردین

باید امروز اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و با قدرت روی زمین گام بردارید. احتمالا فعالیت های شما امروز بیشتر می شوند و انرژی های غیر قابل پیش بینی دارید که نمی دانید چطور آنها را تخلیه کنید. همین انرژی را حفظ کنید و به واسطه آنها کارهای خود را پیش ببرید. از هیچ چیز هراس به دل راه ندهید. این توانایی را دارید تا ارتباطات اجتماعی خود را بهبود ببخشید و دوستی های جدیدی آغاز کنید. شاید در چند وقت اخیر در مسایل عاشقانه بیش از اندازه خودخواهی به خرج داده باشید. امروز بهتر است این مشکل را برطرف کنید و کمی مهربان تر باشید.

اردیبشهت

خوشبختانه امروز زود از خواب بیدار می شوید و می توانید از فرصت های بسیاری که در اختیار دارید، استفاده های خوبی داشته باشید. از قدرت ارتباطات اجتماعی و خوب حرف زدن خود استفاده کنید. در محل کار نیز موفقیت های بیشتری را برای خود رقم خواهید زد. می توانید اطرافیان را قانع کنید تا با شما هم نظر شوند و باعث می شود تا انگیزه بیشتری کار کنید. در مسایل عاشقانه نیز یک روز پرهیجان و شاد را در کنار معشوق تجربه خواهید کرد. می توانید با هم تفریحات جدیدی را انجام دهید که رابطه تان را از حالت روزمره و روتین بیرون بیاورد.

خرداد

از نظر احساسی بسیار نوسان دارید. فکر می کنید قلبتان به شدت می زند و حرف های بسیاری برای بیان دارید. هر فکری در مغزتان می چرخد را یادداشت کنید. شاید بتوانید به این ترتیب به افکار خود سامانی بدهید. اگر خودتان از عهده این کار بر نیامدید، از دوستان قابل اعتماد مشورت و کمک بگیرید. اگر فردی هست که به او علاقه دارید و تاکنون نمی توانستید این موضوع را مطرح کنید، امروز زمان آن فرارسیده است. ترس ها را کنار بگذارید و در مورد احساسات عمیق خود حرف بزنید. این می تواند آغاز یک ماجرای شاد و آرام برای شما باشد.

تیر

همه مسایل زندگی ناگهان در مغزتان فوران می کنند و نمی دانید به کدام یک باید فکر کنید و چطور می توانید آنها را سامان دهید. از این فشار فکری نترسید. افکار خود را یادداشت کنید و آنهایی که اهمیت بسیاری دارند را در اولویت قرار دهید. با نظم و دقت به همه آنها رسیدگی کنید و اگر مشکلی هست، با فرد قابل اعتماد در میان بگذارید تا راهکارهای مناسب با هم پیدا کنید. باید به مسایل کاری خود نیز نظم ببخشید و آنها را به موقع و بی تاخیر به انجام برسانید. در مسایل عاطفی نیز اگر دوست دارید آزادی بیشتری داشته باشید، این مساله را صادقانه مطرح کنید تا باری از دوشتان برداشته شود.

مرداد

احساسات امروز حرف اول را می زنند. بسیار درگیر مسایل فکری و احساسی خود هستید و این مساله تا اندازه ای موجب گیجی شما می شود. اما هراس به دل راه ندهید. خود را در ناامیدی غرق نکنید و با تفکر درست، به افکار خود جهت بدهید. باید موضع خود را مشخص کنید و در همان مسیر به جلو پیش بروید. شاید با شریک عاطفی خود دچار مشکل شده باشید. بد نیست مدتی را از هم دور باشید تا بتوانید در مورد رابطه خود درست فکر و تصمیم گیری کنید. این کار شاید تا اندازه ای موجب بی قراری شما بشود اما گاهی لازم است منطق را نیز چاشنی احساسات خود کنید.

شهریور

امروز باید در انجام کارهای خود نظم داشته باشید. احتمالا نمی توانید روی مسایل مختلف کاری و حتی احساسات خود تعادل را حفظ کنید. اما باید با کمی هوشیاری برای آنها برنامه ریزی کنید. افکار خود را یادداشت کنید تا بخش های بیرون را دور بریزید و آنهایی که مهم هستند را اولویت بندی کنید. شاید به این ترتیب بتوانید کمی از فشارهای فکری خود کم کنید. در مسایل عاشقانه ممکن است رفتاری از طرف مقابل خود ببینید که بسیار موجب تعجب شما بشود. با خود فکر خواهید کرد که او را اصلا نمی شناخته اید. اما خیلی هم سخت نگیرید و خود را آزار ندهید.

مهر

شما اراده بسیار قوی دارید و موجب می شود اطرافیان شما را تحسین کنند. باید برای آرزوها و خواسته های خود برنامه ریزی کنید. با تعیین هدف می توانید مسیر بهتری را برای آینده خود تعیین کنید و با اشتیاق و پشتکار زیاد در مسیر تحقق آنها حرکت کنید. اجازه ندهید سختی و مشکلات شما را ناامید کنند. کمی خوش بینانه تر به زندگی و کار نگاه کنید. در مسایل عاطفی شاید با نوعی عدم تعادل روبه رو شوید. اتفاق هایی میان شما می افتد که کمی شما را در فکر فرو خواهد برد. شاید لازم باشد با هم حرف بزنید یا مدتی را از هم دور باشید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

آبان

نیروی بسیاری برای انجام کارهای خود دارید. می توانید با قدرت ذهنی و جسمی بسیار به سمت اهداف خود پیش بروید. گویا در مسابقه ای هستید که طرفداران بسیاری شما را تشویق می کنند. از این همه انرژی و حس خوب برای تحقق اهداف خود بهره بگیرید. آن هیجانی که مدت ها دنبال آن بوده اید را امروز به دست می آورید. در محل کار بهتر است از مشکلاتی که به شما مربوط نیست دوری کنید. در مسایل عاطفی نیز اگر تناقضی میان شما دونفر وجود دارد، کمی صبور باشید و شتابزده رفتار نکنید. شاید کمی دور بودن از هم بتواند هیجانات منفی را خاموش کند.

آذر

با انرژی زیادی که در هوا جاری است، کارهای عقب افتاده خود را به انجام برسانید. می توانید در این مسیر از دیگران نیز کمک بگیرید. کسب اطلاعات مفید از دیگران بسیار برایتان مفید است. حتی می توانید برای گرفتن نتیجه بهتر مطالعه کنید تا نسنجیده در مسیر نامعلوم قدم نگذارید. نیروی فکری خوبی دارید و می توانید در مسایل کاری پیشرفت های خوبی را برای خود رقم بزنید. در مسایل عاشقانه شاید کمی از هم دور شده باشید و رابطه شما در چرخه روزمره گی گرفتار شده باشد. شاید زمان آن رسیده باشد کمی هیجان و چاشنی را وارد زندگی خود کنید.

دی

اعتماد به نفس بسیار خوبی دارید و می توانید از انرژی های جاری در هوا نیز برای موفقیت و شادی بیشتر بهره بگیرید. غرور خوب است اما در حد و اندازه خود. خودپسندی را کنار بگذارید و با افراد جدید معاشرت کنید. دوستی های جدید موجب می شود تا دانش بیشتر و دیدگاه های جدید در زندگی پیدا کنید که برای پیشرفت شما بسیار ارزشمند هستند. در رابطه عاشقانه خود اما خیلی موفق نیستید. هر لحظه احتمال بحث و مشاجره میان شما وجود دارد. بهتر است صبور باشید و واکنش نشان ندهید. یا حتی بهتر است از هم دور باشید تا آتش این هیجانات منفی خاموش شود.

بهمن

امروز نمی توانید روی هیچ مساله ای تمرکز کنید. به طور عجیبی گیج هستید و نمی دانید دقیقا از خود یا از زندگی چه می خواهید . افکار مختلفی در ذهن شما جولان می دهند. اما ناامید نشوید و هراسی هم به دل خود راه ندهید. اگر بتوانید افکار خود را یادداشت کنید شاید بتوانید برای آنها راهکاری بیابید و از این همه فشار خود را خلاص کنید. بهتر است اگر ایده ارزشمندی در سر دارید آن را با دیگران در میان بگذارید. در مسایل عاشقانه نیز تردید در وجود شما بیداد می کند. نمی دانید آیا در مسیر درست قرار دارید یا خیر. اگر مجرد هستید نیز این فرصت را دارید تا با فرد تازه ای آشنا شوید اما خیلی مطمئن نیستید او همان فردی هست که باید دوستش داشته باشید یا نه!

اسفند

کائنات امروز برای شما بهترین ها را خواسته اند. کشتی افکار خود را به سوی موفقیت ها پیش برانید. با اعتماد به نفسی که دارید می توانید در مسایل کاری و زندگی خود احساس آرامش بیشتری را نسبت به روزهای قبل تجربه کنید. از ارتباطات اجتماعی خود برای کسب دانش بیشتر و یافتن دیدگاه های ارزشمند کمک بگیرید. در مسایل عاشقانه اما بهتر است از شریک عاطفی خود کمی فاصله بگیرید. این رابطه به جایی رسیده که به جای آرامش موجب تردید و ناراحتی شما می شود. شاید بد نباشد کمی تنهایی را تجربه کنید تا بتوانید افکار خود را سامان بدهید و تصمیمات درست بگیرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج