adexo3
۱۲۵۹۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چک: در ترکیب اصلی چلسی نباشم، می‌روم

سنگربان با تجربه چلسی می گوید اصلا نیمکت نشینی را دوست ندارد و در صورت قرار نگرفتن در ترکیب اصلی از آبی پوشان لندن جدا خواهد شد.

ایسنا: سنگربان با تجربه چلسی می گوید اصلا نیمکت نشینی را دوست ندارد و در صورت قرار نگرفتن در ترکیب اصلی از آبی پوشان لندن جدا خواهد شد.

چلسی در فصل جابجایی تابستانی بازیکنان خوبی را جذب کرد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس به شمار می آید.

این تیم موفق شد سرانجام با کش و قوس های زیاد تیبو کورتوآ را به استمفوردبریج برگرداند. با بازگشت این دروازبان جوان بلژیکی این سوال به ذهن می رسد که ژوزه مورینیو او را به عنوان دروازبان اول انتخاب می کند یا همچنان به پتر چک اطمینان می‌کند.

چک در این چند سالی که در دروزاه چلسی به میدان رفته است عملکرد بسیار خوبی داشته و همواره از ستاره‌های تیمش بوده است. او می‌گوید تاب نیمکت‌نشینی در چلسی را نخواهد آورد و در صورت قرار نگرفتن در ترکیب اصلی از این تیم جدا خواهد شد.

چک ۳۲ ساله که از پاری سن ژرمن پیشنهاد دارد گفت: نمی‌خواهم نیمکت نشین باشم. می‌خواهم تلاش کنم تا به عنوان سنگربان نخست انتخاب شوم. برای موفقیت چلسی لحظه‌ای دست از تلاش برنخواهم داشت. من چلسی را دوست دارم و می‌خواهم در ترکیب اصلی قرار گیرم.

او ادامه داد: من نمی‌خواهم درباره استثنائات و مسائل خاص صحبت کنم. اجازه بدهید ببینیم در فصل بعد چه اتفاقی خواهد افتاد. شما می دانید که من همواره نهایت تلاش خود را در دروازه چلسی داشته‌ام و بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته‌ام. می‌خواهم با نهایت آمادگی به استقبال فصل جدید بروم و به عنوان سنگربان اول چلسی انتخاب شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج