۱۲۶۱۸۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

اخطار جدی وزیر به پرسپولیس و استقلال

محمود گودرزی امروز در تماس با علیرضا رحیمی و بهرام افشارزاده از رخ دادن چنین اتفاقی ابراز تاسف و به مدیران عامل پرسپولیس و استقلال تاکید کرد که تحت هر شرایطی به قانون پایبند باشند. وزیر ورزش از این مدیران عامل خواسته در چارچوب قانون عمل کنند و از هر اتفاقی که باعث دور زدن قانون می‌شود، خودداری کنند.

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان با ابراز نارضایتی از هزینه‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از مدیران این دو باشگاه خواست که به قانون پایبند باشند.

در حالی که وزیر ورزش و جوانان بر رعایت سقف بودجه از سوی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تاکید کرده اما انتشار لیست ارقام پرداختی این دو باشگاه با آنچه که مورد تاکید وزیر ورزش بود تفاوت زیادی داشت.

استقلال که تلاش کرد بالاترین رقم پرداختی به بازیکنان و مربیانش را یک میلیارد تومان اعلام کند، با وجود این کار سقف بودجه را رعایت نکرد و ۷۰۰ میلیون بیشتر از بودجه تعیین شده یعنی ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

این در شرایطی است که باشگاه استقلال رقم قرارداد بازیکنانی نظیر تیموریان و بیک‌زاده را یک میلیارد اعلام کرده و البته رقم برخی از اعضای کادر فنی این تیم اعلام نشده است. با این حال این باشگاه در گام اول از قانون تخطی کرده است.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس هم اگر چه می‌تواند به دلیل حضور در آسیا ۱۸ میلیارد هزینه کند، اما هزینه‌های بالای این باشگاه و برخی پرداختی‌ها به افراد نارضایتی وزیر ورزش و جوانان را در پی داشته است.

این موارد باعث شد محمود گودرزی امروز در تماس با علیرضا رحیمی و بهرام افشارزاده از رخ دادن چنین اتفاقی ابراز تاسف و به مدیران عامل پرسپولیس و استقلال تاکید کند که تحت هر شرایطی به قانون پایبند باشند. وزیر ورزش از این مدیرعامل خواسته در چارچوب قانون عمل کنند و از هر اتفاقی که باعث دور زدن قانون می‌شود، خودداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیرفرهاد

      ها وگویم حق با وزیر ورزش بید

    • بدون نام

      البته اگه این لیست اعلام شده واقعی باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج