۱۲۶۸۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دریافت الکترونیکی وجوه فطریه و کفاره روزه

براساس هماهنگی بعمل آمده با سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره)، وجوه شرعی فطریه عام و سادات و همچنین کفاره روزه هموطنان به‌منظور کمک به ایتام و نیازمندان تحت پوشش این دو نهاد توسط پست‌بانک‌ایران بصورت الکترونیکی دریافت می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: براساس هماهنگی بعمل آمده با سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره)، وجوه شرعی فطریه عام و سادات و همچنین کفاره روزه هموطنان به‌منظور کمک به ایتام و نیازمندان تحت پوشش این دو نهاد توسط پست‌بانک‌ایران بصورت الکترونیکی دریافت می‌شود.

دریافت وجوه شرعی فطریه اعم از سادات و عام و همچنین کفاره روزه تمامی هموطنان در سراسر کشور توسط سامانه الکترونیکی تلفنبانک این بانک به شماره ۸۴۲۸۴ برای شهروندان مستقر در استان تهران و البرز و شماره ۸۴۲۸۴- ۰۲۱ برای هموطنان مستقر در سایر استان‌ها و همچنین درگاه ‌اینترنتی این بانک به نشانی؛ www.postbank.ir درگاه‌های بانکداری الکترونیک و پرداخت‌های اینترنتی به وسیله پست بانک کارت و سایر کارت‌های عضو شبکه شتاب دریافت می‌گردد.

علاوه بر آن از طریق ۱۴هزار و ۵۰۰ شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستایی پست بانک ایران در سراسر کشور این وجوه شرعی بصورت حضوری دریافت می‌شود.

گفتنی است: حساب‌های سازمان بهزیستی به ترتیب شماره‌های ۰۰۱۶۳۰۶۰۱۵۰۰۰۰۰۰۱۵۰۰ و ۰۵/۴۳۶۳۷۵۵۰۵۷۲۹۵برای فطریه عام، شماره‌های ۰۰۱۶۳۰۶۰۱۵۰۰۰۰۰۰۱۶۰۰ و ۰۵/ ۴۳۶۳۷۵۵۰۵۷۳۱۰ برای فطریه سادات و شماره‌های ۰۰۱۶۳۰۶۰۱۵۰۰۰۰۰۰۱۷۰۰ و ۰۵/ ۴۳۶۳۷۵۵۰۵۷۳۵۸ برای کفاره روزه و همچنین حساب‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) به ترتیب شماره‌ ۰۲/ ۳۱۴۷۰۰۰۰۰۰۰۱ برای فطریه عام، شماره ۰۲/ ۳۱۴۷۰۰۰۰۰۰۰۲ برای فطریه سادات و ۰۲/۳۱۴۷۰۰۰۰۰۰۰۳ برای کفاره روزه می‌باشد که هموطنان درصورت پرداخت حضوری می‌توانند وجوه مربوطه را به یکی از این حساب‌ها واریز کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج