۱۲۶۸۴۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه نویی: حرفهای نکونام پشیزی نمی ارزد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت شکایت حقوقی از نکونام را تا انتها پیگیری خواهم کرد.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و راه‌ آهن اظهار داشت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات باشگاه راه‌ آهن برطرف شود. من خودم کارم را از ورزشگاه راه‌ آهن شروع کردم. این باشگاه پر از استعداد بوده و پایگاه خوبی برای استعدادهای پایین شهر است. که بازیکنان بزرگی را هم به فوتبال ایران تحویل داده است.

وی افزود: چون ابتدای فصل است و ما و تیم راه‌آهن هم تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته ایم طبیعی است که بازی سختی خواهیم داشت.

مربی راه‌آهن یک فرد باهوش و رفیق و بچه‌محل من است. استیلی خودش علاوه بر یک بازیکن تکنیکی قدرتی و فکری هم بوده است.

سرمربی استقلال تصریح کرد: بازیکنان ملی‌پوش ما از نظر نبدنی در شرایط صددرصد قرار نگرفتند زیرا دیر به تیم اضافه شدند اما اردوی ترکیه و جام شهدا به ما کمک کرد که باید از برگزار کنندگان جام شهدا هم تشکر کرد.

قلعه‌نویی ادامه داد: دو بازی جام شهدا در ورزشگاه تختی به ما خیلی کمک کرد امیدوارم بازی با راه‌آهن بازی خوبی باشد البته کیفیت چمن ورزشگاه تختی مانند آزادی نیست اما امیدوارم بازی خوبی از کار دربیاید.

وی درباره مصدومان استقلال هم خاطرنشان کرد: حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی بازیکنان مصدوم ما هستند و به غیر از آنها ترکیب کامل خود را برای این بازی خواهیم داشت البته بازیکنان ملی‌پوش هنوز برای ۹۰ دقیقه بازی آماده نیستند و برای ترکیب نهایی امشب تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم فعلی استقلال من را یاد تیم سال ۸۳ می‌اندازد تاکید کرد: بازیکنان جوان و با تجربه در تیم انگیزه زیادی را ایجاد کردند و من به آینده خوشبین هستم. این تیم مردم را به یاد تیم سال ۸۳ - ۸۴ خواهد انداخت.

قلعه‌نویش در واکنش به سوالی درباره اظهارات جواد نکونام اظهار داشت: از شما خواستم سوالات ورزشی بپرسید اما در این باره باید بگویم اظهاراتی از این دست برای من پشیزی ارزش ندارد و صحبت‌هایم را در سایت باشگاه انجام دادم این فرد یک سال و نیم در استقالل بوده اما اندازه ۱۵ سال مصاحبه کرده است. ببینید در یک سال و نیم گذشته آمار مصاحبه‌های او چگونه است. یک زمانی گفته که من مرد و بهترین مربی دنیا هستم و به خاطر قلعه‌نویی به استقلال آمده است.

وی افزود: او عنوان کرده من به دیگران توهین می‌کردم پش شخصیت‌ این آدمها چگونه است که حاضرند برای تحمل توهین حتی دست به دامن رئیس فدراسیون شوند. کفاشیان شاهد همه چیز بوده است.

قلعه‌نویی با طرح این سوال که اگر امسال او را جواب نمی‌کردند باز هم این حرفها را می‌زد ادامه داد: در زمان من بازیکن بزرگ استقلال یعنی علی منصوریان، مجیدی و فکری خداحافظی کردند البته آنها ۱۰، ۱۱ سال برای استقلال بازی کردند نه یک سال و نیم که این جزو افتخارات من است.

وی ادامه داد: این فرد عنوان کرده که من درباره تیم ملی در جام جهانی صحبت نکردم در حالی که در برنامه زنده ورزش و مردم قبل از جام جهانی اعلام موضع کردم حال این فرد که برای جام جهانی در برزیل بوده چگونه دنبال مصاحبه‌های من می‌گشته که می‌گوید من چه مصاحبه‌ای کردم تو باید به فکر بازی‌ات باشی نه مصحبه من.

وی تاکید کرد جای تعجب است که چرا این حرف‌ها زده شده و من از مراجع قانونی تا انتها این بحث را پیگیری خواهم کرد.

قلعه‌نویی ادامه داد طبق آمار جهانی استقلال به غیر از اروپایی‌ها بیشترین سهم رادر تمرین بازیکن برای تیم ملی داشته است این افتخاری برای استقلال است. در سال‌های گذشته استقلال تیم ۵۵ جهانی و مربی آن در رده دویست و خرده‌ای جهان بوده است.

سرمربی استقلال تاکید کرد: این فرد گفته شکست‌های تیم خود را به گردن دیگران می‌اندازد در حالی که من در جام ملت‌های آسیا فایل صوتی صحبت‌هایم را دارم که گفته‌ام مقصر اصلی حذف شدن تیم من هستم. یا فایل صوتی مصاحبه‌ام قبل از بازی با تراکتورسازی را دارم که عنوان کردم که هر نتیجه و اتفاقی برعهده من است و به هیچ فرد دیگری ارتباط ندارد.

قلعه‌نویی ادامه داد: خوب گفته‌ام که بهتر است دشمن آدم حافظه‌اش ضعیف باشد. استقلالی‌ها می‌دانند که چگونه ۳ روز مانده به مسابقات و زمانی که این فرد را در استقلال جذب نکرده‌ایم این صحبت‌ها مطرح شده است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا خوبه نکونام می گفت من از بچگی عاشق استقلال بودم. معنی عاشق بودن را هم فهمیدیم.

      از استقلال و استقلالی ها بیشتر از این هم انتظاری نمیرود.

    • بدون نام

      از نظر من آقاي قلعه نويي نبايد از ايشون ناراحت بشه، اين اعلام نظر هايي كه آقاي نكونام انجام داده سالهاس از طرف مطبوعات به صورت غير مستقيم و بعضي از مردم به صورت مستقيم به آقاي قلعه نويي نسبت داده ميشه. خوب الان وقتشه از اين موارد دفاع كنه. اگر بتونه، اين بازي كه حالا به هر دليلي از طرف آقاي نكونام شده به نفع خودشون تموم كنن جلوي مردم رو سفيد شدن در غير اين صورت كه بايد پاسخگو باشن. اگر من جاي ايشون بودم و خيالم راحت بود از اين انتقاد به نفع خودم استفاده مي كردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج