۱۲۶۸۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناکامی دوباره رئال در کسب پیروزی

رئال مادرید در دومین دیدارش در چارچوب جام اینترنشنال باز هم نتوانست به برد برسد.

بیست چهارده: تیم های رئال و رم در دومین بازیشان در گروه دوم رقابت های جام بین الملل آمریکا صبح روز چهارشنبه در دالاس به مصاف هم رفتند که رم با تک گل فرانچسکو توتی به پیروزی رسید. به این ترتیب رم سه امتیازی شد و رئال همان یک امتیازی باقی ماند.

رئال در این دیدار با ترکیب کاملتری پای به میدان گذاشت و در نیمه اول فرصت های بهتری برای گلزنی داشت که از آنها استفاده نکرد. بازیکنانی چون کاسیاس، کارواخال، په په ، راموس، مودریچ، بیل، آلونسو در ترکیب اصلی رئال حضور داشتند.

مسابقه حاشیه های خاصی را به همراه داشت، در ابتدای بازی سیدو کیتا بازیکن سابق بارسا، از دست دادن با په په خودداری کرد و سپس در صحنه بعد، به سوی بازیکن رئال مادرید بطری آب پرتاب کرد !

بهترین فرصت رئال برای گلزنی در نیمه اول برای واسکوئز به دست امد که به خوبی توسط دروازه بان رم مهار شد، در ادامه نیز بن عطیه شوت په په را بلاک کرد.

رم در نیمه دوم بهتر بازی را آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۵۸ ، توسط توتی با تجربه دروازه لوپز تعویضی را باز کند و تیم ایتالیایی از مادریدی ها جلو افتاد. دقایقی بعد همکاری کاپیتان با تجربه رم، با پیانیچ میتوانست منجر به گل دوم شود که توپ با اختلافی نسبتاً اندک به بیرون رفت.

در ادامه تعویض های بازی، قدری ریتم بازی را گرفت و رئال نیز نتوانست برای جبران نتیجه کار خاصی را انجام دهد تا بعد از تساوی مقابل اینتر، رئال در برابر رم شکست بخورد.
مادرید در بازی بعد در میشیگان به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت در حالی که دیگر سفیدپوشان شانسی برای صعود به فینال ندارند و رم نیز به مصاف اینترمیلان خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج