۱۲۶۹۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلیل اخراج قطبی از تیم «شیمیزو اس پالس»

مدیر تیم شیمیزو اس پالس ژاپن دلایل برکناری افشین قطبی را اعلام کرد و از این مربی ایرانی به خاطر سه سال زحمت در تیم شیمیزو تشکر کرد.

خبرگزاری مهر: روز سه شنبه گذشته بود که افشین قطبی سرمربی ایرانی تیم شیمیزو اس پالس ژاپن به خاطر کسب نتایج ضعیف بعد از حدود سه سال از سمت خود در این تیم برکنار شد و مسئولان این باشگاه "کاتسومی اوینوکی" ۴۹ ساله را جانشین قطبی کردند.

مراسم معارفه اوینوکی روز گذشته در باشگاه شیمزو برگزار شد که در ابتدای این مراسم "یاسوهیتو تاکاچی" مدیر تیم فوتبال شیمیزو اس پالس درباره دلایل ایجاد تغییر سرمربی، توضیحاتی ارائه کرد. تاکاچی در این خصوص گفت: در ابتدا می‌خواهم از افشین قطبی به خاطر زحماتی که در طول سه سال و نیم حضورش در شیمیزو برای تیم کشید، تشکر کنم.

وی افزود: ما این فصل را هم با قطبی برای بهتر شدن نتایج تیم در لیگ شروع کردیم ولی وقتی شما در نیمه دوم جدول قرار می‌گیرید این یعنی اینکه نتایج رضایت بخش نیست. برای همین تصمیم به تغییر سرمربی گرفتیم که این تصمیم دشوار بود.

مدیر باشگاه شیمیوز همچنین با اشاره به انتخاب اوینوکی، تاکید کرد: اوینوکی سابقه زیادی در تیم شیمیزو دارد و سالیان سال در این تیم حضور داشته است. ایجاد تغییرات در میانه فصل دشوار است ولی باشگاه کاملا از اوینوکی حمایت می‌کند. امیدواریم با این تغییر نتایج تیم بهبود پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج