۱۲۶۹۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نویدکیا اختلافش با سپاهان را تایید نکرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگرچه شایعات مختلفی درباره محرم نویدکیا و باشگاه سپاهان شنیده می‌شد اما در گفتگویی که با محرم داشتم، این بازیکن شایعات مطرح شده را تایید نکرد.

مهر: زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران با اشاره به حضور دوباره‌اش در تیم سپاهان اظهار داشت: هدف نخست سپاهان در فصل جاری کسب حداقل یک قهرمانی است و ما تلاش می‌کنیم که این قهرمانی را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان خوبی به تیم اصفهانی جذب شده‌اند، بیان داشت: وریا غفوری، رسول نویدکیا، عبدالله کرمی و محمدرضا خلعتبری به تیم ما اضافه شده‌اند و باید بگویم از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات رضایت داریم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه ناراحتی من از جدایی امید ابراهیمی است، تصریح کرد: اگرچه من و خلیلیان علاقه بسیاری برای حضور او در تیم داشتیم اما او که یک بازیکن بسیار خوب به شمار می‌رفت، به خاطر خط خوردن از تیم ملی احساس بدی داشت و خودش تصمیم گرفت که به استقلال برود.

وی ادامه داد: به هر حال به نظرم خط خوردن او، خلیل‌زاده و شریفی از اردوی تیم ملی به دلیل نظر سرمربی تیم بود و این مساله در خط خوردن آنها چندان تأثیری نداشت.

کرانچار با بیان اینکه حضور دو دروازه‌بان سطح بالا به تیم ما کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: ماندن شهاب گردان و رحمان احمدی به میزان قابل توجهی به تیم ما کمک می‌کند. خوشحالم عقیلی نیز در سپاهان ماندگار شد.

وی به آمادگی بازیکنان تیمش برای آغاز لیگ برتر اشاره کرد و افزود: ما چهار مسابقه بسیار خوب برگزار کردیم و مقابل فنرباغچه کیفیت بین‌المللی خود را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه در حال حاضر علی کریمی و علی احمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و امیدوار هستم که بتوانیم به زودی از آنها استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به مشکلات علی حمودی یادآور شد: متاسفانه او ۸ سال پیش کارت پایان خدمت گرفته اما به یک باره یک هفته مانده به آغاز لیگ برتر اعلام می‌شود که نمی‌تواند بازی کند و این مساله برای او و ۵۰ بازیکن دیگر به شدت مشکل‌ساز است اما فکر نمی‌کنم بتوانیم دیگر او را در اختیار بگیریم.

وی با بیان اینکه پیکان تیم بسیار خوبی به شمار می‌‌رود، یادآور شد: این تیم از سرمربی بسیار خوبی بهره می‌برد و توانسته بازیکنان بسیار خوبی را جذب کند و باید بگویم دیدار بسیار سختی مقابل پیکان داریم، هرچند که بازیکنان ما برای این بازی آمادگی لازم را دارند.

کرانچار پیرامون شایعاتی که درباره اختلاف محرم نویدکیا با باشگاه سپاهان به گوش می‌رسید، گفت: این شایعات همیشه وجود داشته اما در صحبت‌هایی که با محرم داشتم، او چنین حرف‌هایی نزد و محرم تنها به خاطر مشکل زانویش چند هفته دیر به تمرینات اضافه شد اما او یک هفته است که با تیم تمرین می‌کند و امیدوار هستم به زودی مشکلات او برطرف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج