اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۶۹۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امیدوارم پشت شعارها خط‌ دهی نباشد

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: امیدوارم در پشت شعارهایی که علیه من داده شد، خط‌دهی وجود نداشته نباشد.

خبرگزاری تسنیم: علی لطیفی بعد از شکست ۲ بر یک راه‌آهن مقابل استقلال درباره اعتراض‌هایش در کنار زمین و واکنش تماشاگران استقلال گفت: من در کنار زمین به دنبال تهییج بازیکنان بودم و هر کاری کردم تا فشار را از بازیکنان جوان تیم بگیرم.

وی افزود: ما بازی تدارکاتی نداشتیم و به خاطر آنکه برخی تیم‌های لیگ برتری قول داده بودند با ما بازی کنند و این کار را انجام ندادند جام شهدا را هم از دست دادیم. با این حال معتقدم راه‌آهن جزو تیم‌های خوب امسال خواهد بود و موفق خواهد شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: تماشاگران هرچه بگویند حق دارند اما به دلیل آنکه زمانی در آکادمی استقلال بودم و نمی‌گذاشتم عده‌ای در کارها دخالت کنند، امیدوارم خط‌دهی پشت این مسائل نباشد. من همه هواداران استقلال را دوست دارم و مطمئن‌ هستم راه‌آهن و البته استقلال با حضور امیر قلعه‌نویی امسال نتیجه خواهند گرفت.

وی افزود: لیدرهایی در استقلال حضور دارند که سال‌هاست آنها را می‌شناسم و با شخصیت و بزرگوار هستند، منظورم معدود افرادی است که خودشان هم در جریان‌اند و من در آکادمی باشگاه استقلال به آنها اجازه ورود و بازیکن جمع کردن ندادم. قلعه‌نویی در جریان اتفاقات آن زمان است و من تنها درباره آنها صحبت می‌کنم و برای سایر لیدرها و تماشاگران استقلال احترام قائل هستم.

مربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: ما تنها ۳ هفته فرصت بدنسازی و تمرین داشتیم. استقلال از یک ماه قبل در اردو بود که البته آنها کار طبیعی خود را انجام دادند و این ما بودیم که فرصت چندانی برای آماده‌سازی جهت این دیدار نداشتیم.

وی افزود: حاشیه‌ها برای تیم ما وجود داشت و بحث دادستانی هم کمی سبب شد روحیه بازیکنان ما پایین بیاید اما آنها زحمت خود را در این بازی کشیدند.

لطیفی در پایان گفت: در مورد شعار تماشاگران آنها را مقصر نمی‌دانم و به خاطر سال‌ها حضور در فوتبال با این مسائل آشنایی دارم. من خودم زمانی برای استقلال بازی کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج