۱۲۷۰۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گره کور «معاملات مسکن» باز شد

رونق خرید و فروش سال های گذشته املاکی ها را پر توقع کرده بود و انتظار بازگشت رونق سال های گذشته را داشتند، اما رکود این چند ماه چنان به مشاوران فشار آورد که رونق بازار با معامله کم را پذیرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان: رونق خرید و فروش سال های گذشته املاکی ها را پر توقع کرده بود و انتظار بازگشت رونق سال های گذشته را داشتند، اما رکود این چند ماه چنان به مشاوران فشار آورد که رونق بازار با معامله کم را پذیرفتند.

با وجود اینکه مدتی حرف و حدیث از رکود بازار مسکن به گوش می رسد، معاملات اخیر نشان از رونق خرید و فروش واحدهای مسکونی کوچک البته بدون افزایش قیمت دارد.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که نزدیک به ۲۰ درصد از معالات طی این ماه ها افزایش داشته اما قیمت ها نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی نیافته است.

براساس این گزارش رونق خرید و فروش سال های گذشته املاکی ها را پر توقع کرده بود و انتظار بازگشت رونق سال های گذشته را داشتند ،اما رکود این چند ماه چنان به مشاوران فشار آورد که رونق بازار با معامله کم را پذیرفتند.

در همین راستا یکی از مشاوران املاک با بیان اینکه معالات نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است ،گفت: قیمت ها همان نرخ سال گذشته است اما حجم معاملات افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش حسام الدین عقبایی رئیس اتحادیه املاک مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه آمارها نشانگر افزایش حجم معاملات با قیمت ثبات است، افزود: امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد حجم معالات مسکن بوده ایم و قیمت ها هیج افزایشی نسبت به سال گذشته نداشته اند.

با گشتی در بازارها متوجه شدیم گره معاملاتی خرید وفروش مسکن باز شده است.

براساس این گزارش آمارها از سامانه املاک و مستغلات کشور نشان میدهد که خرید وفروش مسکن و مبایعه نامه ها سال گذشته ۱۹ هزار و۳۳۲ مورد بوده که این میزان امسال به ۲۵ هزارو قرارداد افزایش یافت.

براساس این گزارش یک واحد ۵۰ متری واقع در میدان سپاه متری ۳ میلیون و۱۰۰ هزار تومان، فاطمی ۷۸ متری ۵ میلیون تومان، وحدت اسلامی ۸۱ متری ۲میلیون و۳۰۰ هزار تومان، هروی ۱۳۸ متری متری ۵ هزارو ۵۰۰ متر، سعادت آباد ۱۴۳ متری ۳ خوابه ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، برای فروش گذاشته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج