adexo3
۱۲۷۸۵۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

مفتی عربستانی: نفرین اسرائیل حرام است!

در حالی که کشتار زنان و کودکان فلسطینی در اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد، یک مبلغ سرشناس سعودی با حرام دانستن نفرین رژیم اسراییل، جنجال گسترده ای را در پایگاه های ارتباط اجتماعی ایجاد کرد.

خبرگزاری ایرنا: در حالی که کشتار زنان و کودکان فلسطینی در اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد، یک مبلغ سرشناس سعودی با حرام دانستن نفرین رژیم اسراییل، جنجال گسترده ای را در پایگاه های ارتباط اجتماعی ایجاد کرد.

پایگاه خبری شبکه العالم نوشت: ˈصالح الفوزانˈ عضو هیات علمای ارشد که بالاترین نهاد دینی در عربستان سعودی به شمار می رود، ادعا کرد: ˈنفرین کردن اسرائیل جایز نیست زیرا اسرائیل نام پیامبر خدا یعقوب علیه السلام است و صحیح تر، نفرین کردن یهودیان است.ˈ !!!

سران کشورهای مرتجع عرب به همراه سران کشورهای غربی از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی و اعمال جنایت بار این رژیم در کشتار مردم بی دفاع غزه به شمار می روند.

با گذشت ۲۷ روز از حملات همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، تاکنون بسیاری از سران مرتجع عرب و مفتی های آنها حتی حاضر نشده اند که تجاوزهای ارتش رژیم صهیونیستی را در ظاهر محکوم کنند.

سخنان مضحک این مفتی عربستانی در جای خود جالب و قابل تامل است.

در پیام صوتی منسوب به الفوزان آمده است: برخی از مردم می گویند ˈاللهم العن إسرائیلˈ (نفرین خدا بر اسرائیل) و این به معنای نفرین بر یعقوب علیه السلام است. وی ادعا کرده که مسلمان باید به این توجه داشته باشند و به جای سرزنش اسرائیل، بگوید ˈلعن الله الیهودˈ یا ˈلعنة الله علی الیهودˈ(نفرین خدا بر یهودیان).

سخنان الفوزان جنجال گسترده ای در سایت اجتماعی توییتر که در عربستان گسترش یافته است، ایجاد کرده و بین موافقان و مخالفان این فتوا اختلاف به وجود آمده است؛ به ویژه این که این فتوا همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوارغزه صادر شده است.

در این جنگ خانمان سوز که از ۲۷ روز پیش آغاز شده، تا این ساعت یکهزار ۸۵۷ فلسطینی به شهادت رسیده و نه هزارو ۴۰۰ فلسطینی دیگر نیز که بسیاری از آنان زن و کودک هستند، مجروح شده اند.

بسیاری از کاربران توییتر فتوای الفوزان را رد کرده و گفته اند که منظور از نفرین کردن اسرائیل، رژیم اسرائیل است نه یعقوب نبی(ع).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راشين

      بره بميره كه هر چي اسلام ميكشه از اين مفتي هاي بي مغزو جيره خوار آمريكا است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کی تا حالا اینا برای نام پیامبر ها احترام قائلند وقتی که نبش قبر پیامبران را جایز می دونند و زمانی که داعشی های ... به حمایت اینا قبر یونس نبی (ع) رو خراب کردند کجا بودند؟ چرا لال شدند حرف نزدند! مرگ بر اسراییل

    • لیلاا

      به کوری چشم شما تکفیریان کثیف مرگ بر تو ای مفتی کثیف ولعین عربستانی هم برتو باید نفرین کرد هم بر اسراییل وداعشیان پلیدنفرین خدا وپیامبر برشما بادبه حق اقاامام زمان نابودیتان نزدیک است صیهونیسم های جنایتکار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج