۱۲۷۹۹
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

فروش داروی جنسی توسط حجاج در حج!

وزارت تجارت عربستان از فروش داروهای جنسی و کالاهای تقلبی در مشاعر مقدسه و دیگر اماکن مقدس و دست داشتن برخی حجاج در این زمینه خبر داد.

وزارت تجارت عربستان از فروش داروهای جنسی و کالاهای تقلبی در مشاعر مقدسه و دیگر اماکن مقدس و دست داشتن برخی حجاج در این زمینه خبر داد.

وزارت تجارت و صنایع عربستان از وجود کالاهای ممنوعه ای خبر داد که در موسم حج به فرورش می رسد که از جمله این کالاها، داروهای محرک است که به طور گسترده به فروش می رسد.

این وزارت همچنین از فروش طلاجات منقش به تصاویری خبر داد که به گفته این وزارت بر خلاف شریعت اسلامی است و در خلال موسم حج به فروش می رسد.

وزارت تجارت و صنایع عربستان همچنین اعلام کرد: برخی از پمپ بنزینها در مکه مکرمه، بنزین را با مواد دیگری مخلوط می کنند تا ذخیره سوختی خود را افزایش دهند.

وزارت تجارت و صنایع عربستان، موسم حج را دوره طلایی برای افراد ضعیف النفس خبر داده است که مشاعر مقدسه را مملو از کالاهای تقلبی و غیر استاندارد قرار داده اند.

صالح الخلیل معاون امور مصرف کنندگان وزارت تجارت و صنایع عربستان اعلام کرده است که این وزارت تخلفات نامشروعی را رصد کرده است و درچارچوب طرح خود برای موسم حج، افزایش بازدیدهای میدانی و کنترلی از مراکز فروش طلا در مکه مکرمه و شهرهای همجوار را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: وزارت تجارت و صنایع عربستان هر سال بر کالاهای عرضه شده از سوی حجاج خارج از عربستان تمرکز می کند، زیرا مقادیر زیادی کالای غیر استاندارد و ممنوعه از این حجاج کشف کرده است و متاسفانه همچنان از این مسئله رنج می بریم.

به گفته وی، حتی اجناس ممنوعه ای مانند چاقو و خنجر و داروهای غیر مجاز در موسم حج به فروش می رسد و متاسفانه آنچه ما را متالم کرده، کشف داروهای جنسی از حجاج است.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فروش داروی جنسی توسط حجاج در حج!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقر معنوی

      این هم از زیارتمان نه ببخشید تجارتمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه گفتن کار ایرانی هاست چرا تا خبری میشه به خودمون میگیرید

    • R

      دوست عزیزبنابروایت های مخلتف که درتاریخ واحادیث امده زمان صدراسلام حاجی واقعی کم داشتیم چه رسدبه امروزکه کمترکسی پیدامیشودکه ازراه درست مستطیع باشدواگاه به فلسفه حج باشدوبادرنظرگرفتن حلال وحرام بخاطرتکلیف دین به حج مشرف بشودخدابدادهمه مابرسد، بافرج امام عصرحق راازباطل تمیزفرمایدامین یارب العالمین

    • حمید 2

      خدا کنه کار بعضی از حجاج ایزانی نباشه ..امید بخدا....

    • سيد

      چيزي نميتونم بگم ندارم بگم

    • بله

      بنده هم باید بگم خدا کنه اون افراد و پزشکان و دست اندرکارانی که هر ساله به حج تشرف میشند شایستگیشو داشته باشند و لااقل آدم برگردند اما آنچه می بینیم ... ؟؟؟

    • zahra

      heheheheeeeeeeeeee.to ziaratam dast barnemidaran,che bahal

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج