۱۲۹۴۱۶
۱۷۳ نظر
۵۷۱۳
۱۷۳ نظر
۵۷۱۳
پ

الهام چرخنده، بازیگری که پوست انداخت!

الهام چرخنده اولین روز سال، در یکی از برنامه های تلویزیونی دست هایش را روی سینه اش گذاشت و عید نوروز را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت، تبریکی که می گوید برای او دردسرهای زیادی داشت ...

الهام چرخنده، بازیگری که پوست انداخت!





هفته نامه ت ماشاگران امروز: «گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند. از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.»

پازل اما اواخر سال گذشته به هم ریخت. نوابی و چرخنده که سال گذشته در سریال «پروانه» هم همبازی شده بودند، قبل از تعطیلات نوروزی خیلی بی سروصدا از هم جدا شدند. از قرار معلوم فرزند کوچکتر آنها هم پیش پدرش مانده.

الهام چرخنده، بازیگری که پوست انداخت!

نوابی و چرخنده که در روزهای جوانی و زمانی که چرخنده فقط ۱۸ سالش بوده با هم ازدواج کرده بودند، هیچ وقت درباره علت جدایی حرفی نزدند اما زمان طلاق آنها حوالی روزهایی است که انگار چرخنده خودش را برای یک اتفاق بزرگتر آماده می کرده؛ برای تحولی پرسرعت و پر سروصدا در طول کمتر از ۵ ماه!

چرخنده اولین بازیگر زنی است که پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خواندن زنان در اماکن عمومی، صدایش در سالن های سینمای کشور پیچید. آن هم با خواندن آهنگ معروفی از پدر موسیقی پاپ ایران در وصف بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن یار در سکانس معروفی از فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفایی را با نشستن پشت پیانو و خواندن ترانه ای به تصویر کشید که از رفتن ها با یار و بازگشتن های تنها گفت.

همین تصویرها نقطه شروعی بود برای حضور این بازیگر بلندقامت در سینما و تلویزون. اما حضور او در ایران چندان طول نکشید و پس از بازی در سریال «من یک مستاجرم» ناگهان غیبش زد، غیبتی که چرخنده درباره آن به روزنامه تماشا گفته بود: «من در همه این سال ها فقط در عرصه بازیگری خیلی فعال نبودم. فیلمنامه نوشتم و مشاور فیلمنامه چندین کار بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب به باور و قلم من اعتماد کردند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمت شان هستم. در حوزه ترانه فعال بودم و برای بعضی خواننده ها ترانه سرایی کردم و از همه مهمتر اینکه من چندین سال در خارج از ایران ساکن بودم و اینجا نبودم که بتوانم در کاری حضور داشته باشم. البته آنجا هم بیکار نبودم و فعالیت می کردم.»

او ۸ سال همراه همسر سابقش در خارج از کشور زندگی می کرد و در این مدت ۲۰ هزار دقیقه هم برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. قرار بود او و نوایی پروژه «آکادمی موسیقی ایرانی» را هم در شبکه نمایش خانگی کلید بزنند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

الهام چرخنده، بازیگری که پوست انداخت!

چرخنده به کدامین سو؟!

انتشار ویدئوی تبریک عید نوروز او به رهبر انقلاب خبر از چرخشی ناگهانی در روحیاتش می داد. تغییری که چرخنده به سینما سوژه می گوید یکدفعه ای نبوده: «من کسی نیستم که بخواهم کار خاصی را انجام دهم اما این کشور برای هیچ حزب و دسته و رنگ خاصی نیست. وطنم بوی ایمان، عشق، صبر و آرامش می دهد و چند سال در عرصه ملی در رشته والیبال توپ زدم و با افتخار قاری قرآن در مهدیه تهران بودم و سال ها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کردم. سال ۷۹ با اثر کیومرث پوراحمد وارد سینما شدم اما شاید دیگر تصویر من را نبینید چون به من پیغام دادند که خانم چرخنده، سینمای ما جای چنین زنانی نیست و این علامت سوال برای من بود که فضای فرهنگی در سینمای ما جای چگونه زن هایی است؟»

سوت و کف هایی که برای این حرف های او در اجتماعات مختلف کشیدند، حتی خبرگزاری فارس را هم نگران کرد، طوری که بلافاصله یادداشتی با عنوان «چرخنده به کدامین سو؟» را خطاب به نیروهای حزب الله منتشر کرد و از آنها خواست در دفاع از الهام چرخنده دچار «جوزدگی بیش از حد و اغراق در دفاع و تحسین» نشوند.

در این یادداشت چرخنده به طور تلویحی با جوان ۲۲ ساله دروغگویی که سال ۱۳۷۶ خود را جراحی متخصص معرفی و توانسته بود مسئولان را فریب دهد، مقایسه شده بود. نویسنده این یادداشت نوشته بود: «جوزدگی بیش از حد با نیت خالصانه و بزرگنمایی یک رویداد گاهی اوقات وضعیت را به کلی متفاوت از آنچه که در نظر داشته ایم شکل می دهد.»

الهام چرخنده، بازیگری که پوست انداخت!

اما خود فارس هم طاقت این حرف ها را نداشت و یکی دو ساعت بعد این یادداشت را از خروجی خبرگزاری حذف کرد اما هیچ کدام از این هشدارها و انتقادها و واکنش ها به چرخنده در شبکه های اجتماعی تاثیری روی او نداشت و کارهای خودش را با چیزهای دیگری گره زد و به نوشته سینما سوژه گفت پای حرف های خودش خواهد ایستاد: «متاسفانه در شرایط موجود «لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی» جایی ندارد. من تنها به جرم بیان اعتقاداتم دچار چنین موقعیتی شدم اما هر چه مخالفان صدایشان را بالاتر برند من هم بیشتر ایستادگی خواهم کرد چون این روزها بیشتر به مظلومیت ولایت پی می برم. من نمی گذارم خون شهدا پایمال شود و همه توانم را در راه اعتقاداتم هزینه خواهم کرد.»

آبجی های گلم آزادی های یواشکی ممنوع!

چرخنده همچنان با سرعت بیشتری به کارهای جنجالی اش ادامه داد. حتی کار به ماجرای کمپین «آزادی های یواشکی» هم رسید و او نامه ای خطاب به مسیح علی نژاد (خبرنگار خارج نشینی که دعوت به این کمپین کرده است) نوشت و با به کار بردن لحنی «ارزشی» سعی کرد علی نژاد را که با نام «معصومه» در طول نامه خطاب کرده بود را به راه راست هدایت کند: «تأسفم برای توست؛ چرا که نمی دانی برای زنان و مردم و همکارانت موجودی غیرقابل اعتماد و احترامی! چرا که ابتدا خیانت کردی بر دین خود بر کشور و خواهران خودت، تصویری از زنان و ناموس شیعه را تو به دیده نامحرمان دادی، کاش می شد خواهرانه سیلی به صورتت می زدم تا از خوابی که به ناچار در آن رفته ای بیرون آیی. زمانی که در کشور مالزی بودم عکس نیمه عریان بازیگر زن خودفروخته (گلشیفته فراهانی) منتشر شد، زنان چینی و مالایی و هندی با ننگ و خجالت و سوال این فیلم را دست به دست می کردند.»

او در پایان نامه اش «آبجی های گل»اش را هم به نجابت دعوت کرد و از آنها خواست «به نوشته ام که در تنهایی و پر از بغض نوشته شده فکر کنید.»

الهام چرخنده، بازیگری که پوست انداخت!

چرخنده اما چندان هم تنها نبود و رسانه و وب سایت های مختلفی از این تغییرات او دفاع کردند و حتی منتقدان حرف های او را با انتشار مقاله هایی مثل «فرهنگ ایران و مک کارتیسم حلقه فاشیست های شبه روشنفکر!» به باد انتقاد گرفتند.

چادر، تا آخرین لحظه عمر

حضور چرخنده در محافل مذهبی و ارزشی و صحبت های جنجالی او هم همچنان ادامه پیدا کرد و حتی در گردهمایی هنرمندان در حمایت از مردم غزه هم با چادر در صندلی کنار ایوبی، معاونت سینمایی وزارت ارشاد نشست. او این پوشش خود را در برنامه های دیگر مثل راهپیمایی روز قدس و ویژه برنامه عید فطر هم داشت تا اینکه بالاخره در همین روزها با حضور در شبکه استانی قم اعلام کرد از الان تا لحظه ای که تن او را به خاک می سپارند، با همین پوشش جلوی دوربین حاضر خواهد شد.

هنوز معلوم نیست خانم بازیگر با گرفتن این تصمیم قید بازی در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی با پوشش های دیگر را هم زده یا نه اما در تازه ترین اتفاق درباره او، چرخنده قرار است به پشت دوربین برود و یک مجموعه مستند ۵۰ قسمتی درباره شهدای اقلیت های مذهبی را کارگردانی کند؛ اتفاقی که درباره دلایل و جزییات آن گفته: «بعد از سریال «آوای باران» همکاران عزیز کارهای بسیاری را به من پیشنهاد کردند که خیلی دوست داشتم در آنها حضور داشته باشم اما مدتی است در حال تدارک ساخت یک فیلم مستند هستم که به زودی اتفاق خواهد افتاد.

الهام چرخنده، بازیگری که پوست انداخت!

کارگردانی مستندی درباره شهدای اقلیت های مذهبی ایران را برعهده گرفته ام. به نظرم روی چنین موضوعی در حوزه سینمای مستند هنوز کار نشده است. این مستند در ۵۰ قسمت ساخته می شود. این موضوع را با عشق و علاقه انتخاب کردم، تاکنون درباره شهدای گرانقدر اقلیت کمتر اثری ساخته شده. این مستند می تواند ادای احترام به روح بزرگ این عزیزان باشد که قهرمانان سرزمین ما هستند.»

پروژه ای که البته چرخنده به حامی مالی یا تهیه کننده آن اشاره ای نکرده و تماس های ما هم برای سردرآوردن از جزییات این پروژه بی نتیجه ماند چون گوشی او خاموش بود؛ برخلاف چراغ حاشیه ها و جار و جنجال های او که همچنان با قوت روشن است و کسی از حرکت بعدی او خبر ندارد.

فروردین

اولین روز سال، چرخنده در یکی از برنامه های تلویزیونی دست هایش را روی سینه اش گذاشت و عید نوروز را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت، تبریکی که می گوید برای او دردسرهای زیادی داشته و تا تهدید و شکستن شیشه ماشین او در شب تولد پسرش هم پیش رفته اند.

الهام چرخنده، بازیگری که پوست انداخت!

اردیبهشت

جشن هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد که چرخنده یکی از مهمان های ویژه این جشن بود. همان روز او روی سن رفت و از نیاز به یک «۹ دی فرهنگی» و البته حال و هوای خودش حرف زد: «درحالی اینجا ایستاده ام کمرم درد می کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند.»

خرداد

شایعه شده بود بعضی از هنرمندانی که قرار بود برای جام جهانی راهی برزیل شوند، نسبت به حضور الهام چرخنده در این طرح اعتراض کرده اند. چرخنده هم بلافاصله به دلیل «عدم حاشیه سازی برای حضور موفق تیم ملی فوتبال» استعفا داد. سید جواد هاشمی هم بلافاصله در مصاحبه ای گفت: «چه کسی ایشان را مجری طرح کرده بود که حالا استعفا داده اند؟!»

تیر

خانم بازیگر اوایل ماه مبارک رمضان دعوتنامه ای را منتشر کرد و از خانم ها دعوت کرد برای شرکت در افطاری او پیامک بزنند. البته خانم بازیگر می گفت دلیل اصلی این «دورهمی ساده» برای درخواست های زیادی است که می خواسته اند او را از نزدیک ببینند. مراسم افطاری هم اواخر تیرماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد و چرخنده گفت «قرار بعدی ما راهیان نور».

الهام چرخنده، بازیگری که پوست انداخت!

مرداد

چرخنده با حضور در شبکه استانی قم و گفتن «دوست دارم رهبرم، دخترش را قوی ببیند.» رو به دوربین حلقه ای در انگشتانش کرد و با گفتن ذکر «لبیک یا حضرت معصومه» قول داد که از این به بعد تا آخر عمرش جلوی دوربین چادر به سر داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متنفرم ازش،نون به نرخ روز خور

      پاسخ ها

      • ابی گنبد کاووس

        ادم نا حسابی باید به این خانم احسن گفت چه بخاد ریا کرده باشه چه اینکه واقعا از ته دلش این حرف و زده باشه حالا یکی از بازیگرهای تلویزیون و سینما( در این اوضاع بل وشوی به اصطلاح روشنفکری) راه فاطمه زهرا بی بی دو عالم رو پیشه راهش قرار داده شما دیگه خواهشا نمک نریز البته مریلا زارعی هم توی فیلم شیار 143 این کار زیبا رو موقع جشنواره فجر انجام داد دست مریزاد ای پیروان فاطمه مرضیه امیدوارم این ها الگوی بقیه باشند که هر روز با یک تیپ و قیافه توی این کشور و اون کشور بی هویتی رو الگو قرار می دنو هزار تا بامبول دیگه ! امیدوارم بعد این همه نظر اینو بزاری توی سایت اگه نذاری دیگه سایتت و نگاه نمی کنم چه برسه نظر بدم اوکی مجید جان !

      • مریم

        آقا مجید تو اصا کی هستی که تهدید می کنی که دیگه نمیای سایت .نیای خوشحال تر میشیم یه آدم نادون کمتر

    • بدون نام

      این خانم هیچوقت تو ایران محبوب و مشهور نبود، اما با این کاراش خودش رو مشهور کرد، گرچه شهرت منفی،

      بعضیا واسه شهرت دست به هر کاری می زنن!!!

      پاسخ ها

      • nokati

        موافقم با شما دوست عزیز

    • شهریار از شهر زیبای رشت

      این خانم میتونست این دگرگونی درونی اش !!!! را جلوی دوربین وعلنی بیان نکند و فقط برای دل خودش نه برای تظاهر این کار را میکرد واقعا" که !!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالب گفتی دمت گرم

      • س ش

        چه اشکالی داره علنی بگه....خیلی هم خوبه... هم دل ماگرم میشه هم یه جورامربه معروفه بایدهواشو داشته باشیم

    • بدون نام

      دیشب یه ویدئو ازش دیدم.کسی نبود به اون ویدئو بی احترامی نکرده باشه.

    • بدون نام

      من گلایه ای از سایت برترین ها دارم.اگر بازیگری بخواهد به خارج برود و فیلم های انچنانی بازی کند لقب روشن فکر و امثال این ها را به ان می دهید.حالا یک بازیگر حرف از ائمه اطهار می زند وچادری شود لقب جنجالی را به او می دهید.دوستانی که توهین می کنند خدایی هم ان بالا هست و می بیند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

      • بدون نام

        در پاسخ به شما دوست عزیز باید گفت که اگر ایشان قلباً دچار تحول درونی شده بودن نیازی به این همه بوق و کرنا نداشت پس اینا همه اش بازی مشهور شدنه والسلام

      • بدون نام

        شما احتمالا معنی ((نون به نرخ روز خور)) رو می دونید؟؟

      • میثاق

        ما از عقاید واقعی خانم چرخنده خبر نداریم اما ایشون کار شایسته ای انجام دادن و کار خوب نیاز به تحسین داره

    • یاسان

      فکر می کنم کمی به ایشان مهلت بدیم از حقوقش باشه

    • بدون نام

      همه تغییر می کنن. ایشون هم به این نتیجه رسیده که دیگه باید اینطوری زندگی کنه. کتایون ریاحی هم از بازیگری دست کشیده و الان کارهای خیریه و عام المنفعه انجام میده. انشااله نیت این خانم خالص و خیر باشه و بقیه عمرش رو در روشنایی زندگی کنه.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کتایون ریاحی دست کشیده چون سنش قد نمیده مگر اینکه بخواد نقش مادر بزرگ بازی کنه یه اصطلاحی هست میگن خداحافظی تو اوج در ضمن اگه تیپ و مدل زندگی خانم ریاحی رو خارج از کشور میدیدی هیچ وقت نمیومدی اینجا از آب گل آلود ماهی بگیری و چون خانم ریاحی دیگه بازی نمیکنه بگی پشیمونه و توبه کرده ...
        این نشون دهنده ضعف و عدم اعتماد شما به راهتونه که واسه تاییدش این مسایل رو ملاک قرار میدی

    • محمد

      user شما اول بگير اسمت عين يه كاربر بنويس
      بعد كارشناسي اين مثال باش چند ماهه بيشتر نيومدي برترين ها نميخواد انتقاد از اخبار هاش بكني!
      اول اومدي انتقاد ميكني بعد خيرش بده مي نويسي جو گير نشو لطفا

      درضمن اسمت عين كاربر بنويس افتاد؟!?

      پاسخ ها

      • شادن

        برترین ها احیانا متعلق به یکی از اقوام شماست؟ بنده خدا خوب یا بد نظرشو داده
        خوش به حال شما که چند ماه بیشتره اومدی برترینها خخخخخخخخخخخخخ

      • محمد

        خیر اقوام من نیستند ولی طرفدار این سایت هستم

      • بدون نام

        خدا واست نگهداره،دعوا نداره که

      • بدون نام

        شما هم یکی مثل همین خانوم.الان منتظر باش بین و استخدامت کنن.

    • انسان

      سعی کنیم براحتی در مورد دیگران قضاوت نکنیم، شاید خداوند در روز حساب در قضاوت اعمال ما که به ریز و درشت ان اگاه است، راحتر از ما بگذرد

    • Elham

      اميدوارم اين تغيير اين خانم پايدار باشد ، من ديدم افرادى رو كه با يك خواب تغيير كردن اما در يك مقطع كوتاه

    • کاربر

      انگار در کشور کافرها مسلمان شد چه بوق و کرنایی به راه افتاد که چی خوب چادری شدی این همه خانمها چادری هستن خدای نکرده این طور تبلیغ میشه مردم فکر میکنند شما قبلا مشکل داشتی

    • بابك خرمدين

      خانم چرخنده دوباره يا شايد صدباره بازهم چرخ نخوريد بشيد آدم ديگه؟!

    • یاس

      اومیدوارم که همه ی ما یه روز این طور شجاعت بخرج بدیم و از خواسته ها واعتقاداتمون دفاع کنیم.......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم ما هم اعتقادات زیادی داریم، چادری هستیم، نماز می خونیم، روزه میگیریم، سعی می کنیم انسانیتمون رو هم حفظ بکنیم(درغ ، تهمت و...) ولی اون رو تو بوق و کرنا نمی کنیم...والا!!!

    • بدون نام

      هيچوقت ما ايراني ها ياد نميگيريم درباره مردم قضاوت نكنيم و تفكرات هر فرد بخودش مربوطه

      پاسخ ها

      • کاربر

        اگه به خودش مربوطه پس نباید معرکه بگیره صحبت شما وقتی درسته که ایشون خیلی خصوصی و شخصی اعتقاداتش عوض نشه نه این که شو راه بندازه

    • user

      لااله الا الله

    • بدون نام

      از این راه برای معروف و مشهور کردن خودشان استفاده می کنند. وگرنه به قول شهریار شخصی نگهش می داشتند و تو بوق و کرنا نمی کردند

    • هتـی

      واااااااااااااااای آقا محمد این حرف رو جدی زدی؟؟؟؟؟ هرکسی وقتی در قسمت نام اسمش رو ننویسه به جای اسمش اینجوری ثبت میشه حالا هرکسی میخواد باشه...حتی من هم الان میتونم اسمم رو ننویسم و به عنوان یکی از کاربران مجله یا همون user باشم... دیگه از این شوخیا نکن خواهشا....

      پاسخ ها

      • آغوش

        اگه اسمت رو ننویسی با اسم "کاربر" نظرت ثبت میشه نه با این اسم. پس شما لطفا توجه کنید و به آقا محمد خرده نگیرید

    • mina

      خانم شما اگه بلوغ فکری داشته باشید متوجه می شید که مسائل مربوط به مذهب مربوط به شخص شماست لزومی نداره تو بوق و کرنا کنیدش !!!!
      در ضمن از سایت برترین ها خواهش می کنم اینقدر سانسور نکنید حرف آدمو ...

      پاسخ ها

      • زهرا

        خودت هم فهمیدی چی گفتی.

    • sima

      درووووووووووووووود بر خانم چرخنده
      چادر یرازنده شماست پس مبارکتون باشه الهی که همیشه خیرش ببینید خییییییییییییییلی بهتون می یاد من اول خیلی با شما آشنا نبودم اما حالا از طرفدارای شما هستم شاید شما اولین بازیگر محجوب و مومن هستید بی زحمت به بعضی همکاراتون بگید اینقدر با بعضی حرکت های دور از شأن یک خانم مسلمان قلب ما ایرانیها رو به درد نیارند. امیدوارم همیشه خوشبخت خوشحال و سلامت باشید

      پاسخ ها

      • کاربر

        ایشون دقیقا منظورشون همین بود دیگه ...
        من اول خیلی با شما آشنا نبودم اما حالا از طرفدارای شما هستم ....
        این جمله های شما یعنی ایشون موفق شدن به هدفشون برسن

      • ملیکا

        شما انقدر ضعیفی که قلبت به درد نمیاد اتفاق دیگه برات میفته مجبوری مگه نگاه کنی

      • بدون نام

        فکر کنم این سیما از فامیلاشه

    • سجاد

      بی خیال بابا...

      حوصلتونو نداریم...

      پاسخ ها

      • سما

        برای ماظاهرافرادملاک نیست دین ما وارزشهای ملی مذهبی ما دستخوش تحولات درونی وظاهری افراد نمیشود.چه یک نفرچادرسرکند چه چادربردارد چه روسری بردارد چه درفیلمهای دست چندم نقش زنان بدکاره رابازی کندبه خودش مربوط است.هیچ کدام ازاینهابرای ماالگونیستندالگوی
        نمافرزندان.پیامبرمان هستند.نه آنهایی که فیلم بازی می کنند..

    • هلن

      خودنمایی تا چه حد!!!!
      زورش میومده کسی نمیشناسش،خواسته معروف شه...
      من اصلا این ریاکاری رو باور نمیکنم...

      پاسخ ها

      • زهرا

        این خودنمایی نیست شماهااززودقضاوت کردن درباره خانم ........چرخنده چی به دست میارین.

      • زهرا

        این اسمش خودنمایی نیست این قدر زود قضاوت نکن خانم چرخنده ریاکار نیستتت

      • ترلان

        درست حرف بزن

    • بدون نام

      قاط زده

    • بدون نام

      یه کم مشکوک میزنه

      پاسخ ها

      • ملیکا

        دقیقا معلوم نیست داره چیو ماست مالی میکنه

    • بدون نام

      درود بر الهام چرخنده

    • سیما

      اگر شما کاربر محترم احتمالا کافر نیستید و قرآن می خوانید خود خداوند می گوید حجاب داشته باشید تا شما را بشناسند. پس یکی از اهداف داشتن پوشش کامل به شهرت رسیدن است کاری که امروز در مملکت ما درست برعکس شده. مجددا می گویم خانم چرخنده چون شما چادر به سرمی کنید من طرفدار شما هستم چون یک خانم هنرمند محجبه هستید پس برای من یک خانم مشهور هستید. مبارکتون باشه

    • بدون نام

      همه الافا

    • ميثم

      اين يكي ديگه بدجوري پوست انداخت ! ! !

      پاسخ ها

      • ایرانی

        الحمد الله این جوری پوست انداخت . کاری هم به باطنش نداریم .اون جوری تو خارج پوست نینداخت مثل بعضی ها گرفتی

    • بدون نام

      این همه جنجال برای چی درست کرده ؟؟؟

    • احمد ابراهیمی

      ما مسلمونیم ،فردای قیامت هر کس مسئول اعمال خودشه ،پس سعی کنیم همیشه قسمت پر لیوان رو ببینیم نه قسمت خالی لیوان رو.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان دقیقا کجاش پره ؟؟؟

    • بدون نام

      الهام بچرخ به هر طرف که باد بچرخه برو حالش رو ببر. تو که معروفیتی نداری اساسا مردمی نبودی حالا ادا در میاری.

    • محمد

      اگر بازیگری عکسهای اونجوری از خودش بندازه و در معرض دید همه قرار بده از چشم ما ایرانی ها و ) مسلمونا!!!! میشه فاسد و از قبل هم اینجوری بوده و تازه خودشو نشون داده و میخواسته معروف بشه و دیده بشه و..... حالا یه حانمی که قبلا هم مشکلی نداشته حالا خواسته حجابش رو کامل کرده باشه و به فرض هم تو بوق و کرنا کنه مگه که معروف بشه مگه عیبی داره همه بازیگرای ما با حجاب و حیا و دوری از نمایش بدن خودشون معروف بشن و هویت یه زن بازیگر مسلمون رو نشون بدن که هم الگوی پوششی دختران مسلمون بشه و هم این همه حرف و حدیث درباره بی حجابی بازیگران نباشه و یک تبلیغ فرهنگی اسلامی هم باشه .آدم خوشبین همیشه نیمه پر لیوان رو میبینه.

    • محمد

      اگر بازیگری عکسهای اونجوری از خودش بندازه و در معرض دید همه قرار بده از چشم ما ایرانی ها و ) مسلمونا!!!! میشه فاسد و از قبل هم اینجوری بوده و تازه خودشو نشون داده و میخواسته معروف بشه و دیده بشه و..... حالا یه حانمی که قبلا هم مشکلی نداشته حالا خواسته حجابش رو کامل کرده باشه و به فرض هم تو بوق و کرنا کنه مگه که معروف بشه مگه عیبی داره همه بازیگرای ما با حجاب و حیا و دوری از نمایش بدن خودشون معروف بشن و هویت یه زن بازیگر مسلمون رو نشون بدن که هم الگوی پوششی دختران مسلمون بشه و هم این همه حرف و حدیث درباره بی حجابی بازیگران نباشه و یک تبلیغ فرهنگی اسلامی هم باشه .آدم خوشبین همیشه نیمه پر لیوان رو میبینه.

    • سفر

      اصلاح کنید...(درش) نه پدرش....

    • محمد

      کارش درسته---دمش گرم

    • بدون نام

      من خودم چادری هستم، اینکه یه خانم تصمیم بگیره چادر بپوشه و حجابش رو خوب رعایت کنه هیچ ایرادی نداره ولی اینکه بیای جلو تلویزیون بگی"خبر،خبر...خبر،خبر من چادری شدم،من چادری شدم" هیچ کس دوست نداره، تاثیر مثبت که نداره هیچ، منفی هم هست. این خانم می تونست چادری بشه و به مرور مردم این قضیه رو از طریق فضای مجازی می فهمیدند و مورد تحسین همه قرار می گرفت...اما الان...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت ب شما

      • بدون نام

        درود بر شما

      • الهه قاسمی

        سلام..ایشون جاروجنجال نکرد...ازشون فیلم گرفتن دوما دشمن شادنکن چادریارو ......تقواپله پله داره نمیشه یهوبه جایگاه شمابرسه......الهام عشقه

      • الهه قاسمی

        درضمن به نظرم باید میگفت تو همه جا تا طرفداراش که اونوالگو قراردادن نظرشون عوض شه...چون ازشرایط توبه اصلاحه که ایشون خیلی خوب انجام داد.........علی نگهدارش....

    • شهروند

      ...........

    • سارا

      من نان به نرخ روز نمی خورم/ زیرا که نخورد ماه هاشمی تبار من/ در ظهر کربلا در بلوغ تشنگی آب از کنار فرات
      هنرمندان خودارزشی پندار ! همه ی بیت المال اصلن همه دنیا مال شما ولی با دین و آیین ما کاسبی نکنید لطفاً

    • امیر

      خب برو چادر سرت کن به مردم چه مربوطه ؟ ریاکار

    • میثم

      باش تا صبح دولتت بدمد.

    • ستی

      از این یه آتویی دارن واسه همین اینجوری خودشو نشون میده که تابلو نشه برید تو گوگل عکساش. نگاه کنید با چه وضعیت خفنی عکس گرفته موی باز و پای بازو سیگار روی لب از یه همچین آدمی بعیده یه دفعه مریم مقدس شه تو مصاحبه هاش اصلا حرفاش به دل آدم نمیشینه معلومه فیلمه خلاصه هرچی هست خیلی با سیاسته این نظر من بود لطفا بعضی از دوستان متعصب ناراحت نشن نظر شما هم محترمه

      پاسخ ها

      • پریزاد

        واقعا باهات موافقم

    • بدون نام

      آفرین

    • پریزاد

      اونجا که در مورد عکس وفیلم نیمه برهنه گلشیفته گفته خیلی خنده داره مثل اینکه عکسهای خودش که با شوهرش خارج از کشور پخش شده بود روفراموش کرده. متحول شدی خدا رو شکر دیگه لازم نیست جار جار کنی که آی مردم من الم بلم و....

    • مرضيه

      خيلي هم كارخوبي ميكنه كه داره ميكه
      به نظرمن خانم جرخنده بهترين كار و كردن دست مريضاد بهترين الكوميشه واسه دختراي بي جادر
      من عاشقش شدم

      پاسخ ها

      • زهرا

        .....واقعاباهات موافق

    • زهرا

      کارتون عالی بود خانم چرخنده. این کاربرم انگار همیشه آنلاینه که یوقت تعریفی از ایشون نکنن.
      میگن اعتقادتو با صدای بلند بگو اگه دیدی باعث نجات حتی یک نفر هم شاید بشه پس احسنت ب شما خواهر عزیز

    • دختر آریایی

      از یک ایرانی خواستن سرش به کارش خودش باشه، مرد

    • مژگان

      آدم های زیادی درباره تصمیمات و عقایدشون که به تازگی هم گرفته شده صحبت میکنند، و خیلی اوقات به دل آدم میشینه و درواقع خالصانه و صادقانه بودنشون حس میشه بدون نیاز به اثبات.ولی نمیدونم چرا صحبت های خانم هیچ جوره به دلم نمیشینه
      ولی ان شا الله که تصور من در مورد ایشون غلطه ....

    • سامیار

      واقعا بعضی ها چقدر حسودن . فکر کنم اون کسانی که اینجا مخالفه خانمه الهام چرخنده هستن بدحجابه بی فرهنگ و متحجرن ........... دمه الهام گرم واقعا عاقبت به خیر شی .

      پاسخ ها

      • الهه قاسمی

        آمین

    • مهدیه

      خیلی خیلی ممنون از خانم چرخنده عزیز
      لااقل اینطوری دلمون خوشه یه هنر پیشه باحجاب داریم

      پاسخ ها

      • زهرا

        .....افرین

    • امیر مهدی

      خیلی ممنون از خانم زهرایی چرخنده
      نشون دادی هنوزم آدم گل پیدا میشه

    • زهرا

      هرچند میدونم (بهترینها) کامنت منو نمیزاری ولی بااین حال حرف دلمو واست میفرستم
      در زمانیکه فساد بیداد میکنه چادری شدن این خانم وعقاید خوبش کار خیلی بزرگیه
      که جا داره ازش تشکر کنم

    • فرشته

      مگه بد آدم کار خوبشو به قول بعضیها تو بوق وکرنا کنه تا بقه افراد مثل من یادآوری شه ویا یادبگیریم خوب باشیم

    • فرشاد

      واقعا خیلی گلی خانم الهام زهرایی

    • احسان

      به خانم چرخنده تبریک میگم بابت حجاب وعقیده ی ایشون
      امیدوارم درراهی که اتخاب کردی مصمم وثابت قدم باشی

    • نادیا

      چادرت خیلی زیبایت کرده عزیزم امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشی

      ر

    • علیرضا

      تو سینمای ایران جای خانوم هایی مثل خانم زهرایی خیلی خالیه

    • صدف

      خوبه این بنده خدا (نه حق کسی رو خورده نه دزدی کرده نه تهمت به کسی زده) فقط باحجاب شده که خیلی جزو وزه بعضیا در اومده

    • فاطمه

      احسنت و ماشاءالله به خانم چرخنده

    • امیرمنصور موسوی

      خانم الهام زهرایی مبارکتان باد
      حجاب ونام زهرایی تان

    • پرستو

      الهام جون تو دل تک تک مامردم جا داری
      خوش به سعادتت که دیدار رهبر عزیزم سیدعلی خامنه ای
      نسیبت شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از طرف خودت بگو.از کجا میدونی نظر بقیه همون نظر تو باش

    • حسین

      الهام خانم به خدا کار درستی
      اجرت باخدا

    • امینه

      منکه خیییییییییلی دوستت دارم
      الهام جون
      چقدباچادر ناز شدی

    • leila

      نیت مهمه اگه کارهای خوب به نیت تاثیرپذیری والگوسازی وتشویق کردن باشه که اشکالی نداره بنظرم این خانوم میخواسته به آبجیاش بگه من تونستم من که بازیگر بودم ومیتونستم خوشیهای بیش از این داشته باشم تونستم حرف اهل بیتم رو فریادبزنم شما هم بهتر ازاین میتونید درخودتون باورتون روبسازید درضمن الان با وضع خرابی که باپیروی از ماهواره و... توجامعمون پیداشده این میتونه بهترین یادآوری برای جوانان هم باشه ودرست نیست که درمورد آدماقضاوت کنیم حالا اون هرنیتی هم داشته باشه خدامیدونه وهر مومنی ممکنه لغزش کنه مهم عمل صالحشه. باتشکر از برترین ها وکابران عزیز.

    • عاشق رهبر

      بارییییییییییک الهام جون

    • یار مهدی

      اللهم عجل لولیک الفرج
      ثابت کردی خیلی گلی خانم چرخنده

    • بنده خدا

      دمت گرم الهام چرخنده اگر منم جای اون بودم همین کار رو میکردم چون با اینکارش خیلی ها رو به حجاب تشویق میکنه اجرت با خدا

    • دوستدار هرچی مومن شیعست

      من که تورو به عنوان یه الگو قرار میدم واسه خودم نه بازیگرای .....

    • نسرین

      نشون دادی که میشه مومن بودو تو سینما بود خییییلللی دوستت دارم عزیزم

    • شهاب

      کاشکی همه بازیگرا مثل شما بودن خانم زهرایی

    • میترا

      من که خیلی دوست دارم عزیزم نام زیبایت مبارک

    • بدون نام

      ببخشید متحول شدن که اینقدر سر و صدا کردن نداره .مگه قبلا درست زندگی نمی کرده؟؟/!

    • پرستو

      به نظر من چه راست چه دروغ کار خوبی کرد قابل توجه بعضی از بازیگرا که خودشونو با آرایش و ...مشهور میکنن خب اینم یه جوریشه به هرحال وقتی رهبر عزیزمون ازشون تقدیر میکنن حتما راسته

    • صدا

      ماکه این همه بازیگر بی حجاب داریم تاحالا کسی بشون ایراد نگرفته حالا که این خانم "الهام زهرایی"اومدن باحجاب شدن و از ولایتشون دفاع میکنن و مشتی بر دهن همه ادمای ضد انقلابی چطور اینقد بعضیا داغ کردن.....!!!!!
      راجبش بیشتر فک کنیم....
      کدوم وری هستیم؟؟؟

    • فاطمه

      خیلی جالبه..تحول یه شبه..ببین کجا چه گندی زده الان با این کارا داره ماست مالش میکنه...راست میگن که مشهور نبود و با اینکار مشهور شد..آخه کی جز بازیگرا حسابش میکرد الهام چرخنده رو؟الان این واقعا شده الگو؟؟هه...خیلی مسخرس...بو میده!!

    • یا فاطمه الزهرا

      فقط میتونم بگم خانم چرخنده لااایک

    • لیلا

      میگم بچه ها کسی این تحولات رو باور کرده احیانا!!!

      پاسخ ها

      • زهرا

        اره من باورمی کنم چون واقعاباحجاب شده فکرنکن همه مثل توهستن

    • محمد اعمی

      لطفاً از این دو نفر بکشید بیرون. واقعاً خبر قحطه؟ کی اینا رو معروف کرده؟؟؟

    • الهه

      ازین اظهار نظرهای پر از نفرت چیزی سر در نمیارم . همانطور که سایر بازیگران بی حجاب مدام ترویج بی حجابی و تیپ های آنچنانی خودشون رو میکنن و دیگران هم به به و چه چه میکنن . ایشون هم با رسیدن به صراط حق اونرو تبلیغ میکنه تا دختران و زنان زیادی رو به راه روشنایی هدایت کنه . من قلبا دوستش دارم . این شجاعت رو هر کسی نداشت . دست کشیدن از همه چیز برای خدا .

      پاسخ ها

      • زی زی

        واقعا. این همه بازیگر بدحجاب...هیچ کس هیچی نمیگه..یه نفر مسلمون تو سینمای ایران پیدا شد ببین چه سختشون شده...بابا شما چیکار آینده این خانم دارین؟؟؟؟مهم اینه که الان کارش درسته..آخه چرا این قد سنگ میندازین..از خدا نمیترسین

    • معصومه

      خانم چرخنده من عااااااااشششششششققققققققق شماومخلص تمام عقایدتون وایول به شما که انقدر به شهدااحترام میگذارید دوستتون دارم

    • بدون نام

      خانم الهام زهرایی باورت حتی برای شهرت هم قشنگ یکی مثل گلشيفته فراهانی تن فروشی میکنه تا به شهرت برسه و یکی مثل شما با پوشیدن زیباترین لباس بندگی. من این شهرت رو دوست دارم من شهرتی که به عشق آغشته باشه دوست دارم جسارت پوشیدن اين لباس در جامعه سینما ایران که پر از فساد اخلاقی هست زیباست حتی اگه بو ریا بده. خانم الهام چرخنده خوشحالم که نون به نرخ مکتب عاشورا خوردی نه مثل گلشيفته نون به نرخ تن فروشی و عریانی خانم.چرخنده خوشحالم که صدایت را به گوش تمام بينندگاني رسوندی که ممکن بود از گذشته شما الگو بگيرن خانم.چرخنده راه ولایت سیلی خوردن نشانی بچه های بی بی دو عالم هست. همیشه از مادر به بچه ارثی میرسه وچه زیبا از مادر سادات به شما ارث رسید.امیدوارم به آرامش برسید

    • الهه قاسمی

      خانوم الهام چرخنده واقعابهم ارامش میده باهردختریکه چادری میکنه .....یک قدم ازتو بقیه اش که شامل گفتارونگاه باحیاهست باخدا وقدم به قدم بایاری حق برای همتون میسره....ان شاالله وحتماخدابعد ازچادری شدن پله های بعد تقوا رویادتون خواهد داد وبیشترازپیش محبوب دلهای مومن میشوید.

    • نریمان

      اول درونت رو پاک کن بعد بیرونت چون سیرت زیبا صورت زیبا می افریند. اگه واقعا میخوای پاکدامن بشی این راهش نیست اگرم میخوای اسم در کنی و یه نونی بخوری ادامه بده به تبلیغاتت.

      پاسخ ها

      • ملینا

        چه قضاوت عجولانه ای واقعاکه

    • ناشناس

      بعضی افراد در مواقعی چرخش 180 درجه ای در اعتقاداتشان ، راه و روش زندگیشان دارند . چنین افرادی مسیر حرکتشان همیشه روی یک دایره بوده و یک زمانی دوباره 180 درجه چرخش کرده و به نقطه اول خواهند رسید.
      خداوند این کشور رو از شر دروغ، تزویر و ریا محفوظ بدارد.

    • زینب

      این خانم چرخنده چه کسی هست تا حالا اسمش را هم نشنیدم

    • الهام

      خانم چرخنده اجرتون با خانم فاطمه الزهرا

    • رسول

      آقا به ما چه، مگه خدا اجر
      یا کیفرش رو نسیب ما می کنه، اتفاقا کارش درست بود چون باعث دلگرمی خیلیا میشه

    • بنده خدا

      خانوم چرخنده خیلی از زنان سرزمین من سالها بی ادعا برای دینشون زحمت کشیدن و هیچ گدوم نرفتن مجلس و درخواست حمایت های ویژه نکردن......
      شما دوتا پسر داری پسرتون سال دیگه هجده سالش میشه و میتونه از فداییان اسلام و مدافعان حرم باشه
      ببینم این درخواست حمایتتون فقط در حده منافع شخصی خودتونه یا میتونید مثل یکی از هزاران مادره شهید سرزمینم پسرتونو مفتخر ب شهادت کنید
      هرگز این کارو نمیکنی چون جز ریا و تزویر هیچیز در شما قابل مشاهده نیست بانوی بختیاری ک دم از شجاعت میزنی
      استفاده از استعداد بازیگری شجاعت نیس اگر واقعا اینی ک نشون میدی هستی پا در میدان عمل بزار و مثل مادران بی ادعای سرزمینم که بی هییییچ ادعایی و حمایتی فرزندانشون در سوریه و عراق شهید میشن باش
      زهی خیال باطل

    • رحمان

      واقعا براتون متاسفم که تشنه ی برهنگی هستید وبس برفرض اینکه مشهور بودن قصد این خانوم بوده باشه اینکه به نفع اسلامه که.تبلیغ حجاب مگه بده ببین کار ما به کجا رسیده که باید تو شیعه خونه امام زمان تبلیغ حجاب کنیم ..........شیر مادرت حلالت خانوم چرخنده

    • نسرین

      حالا یکی رفته یه کاری کرده، شما چرا توجه می کنید، خب اگه هدفش ریا و جلب توجه بوده شما بی خیال باشید به هدفش نمی رسه، اگر هم واقعا از ته دل اینطوری شده باز به ما ربطی نداره. باید یاد بگیریم هر کی هر طور می خواد لباس بپوشه و اعتقاد داشته باشه، ما باید به فکر خودمون باشیم که راهمون چیه

    • زهرا

      ببینید عزیزان بیاید نیمه پر لیوانو ببینیم چرا همیشه منفی نگری میکنیم ما باید این خانمو حمایت کنیم بعدشم چرا تو بوق و کرنا نکنه مگه نه اینکه خیلی از ما ها بازیگرایی که دوست داریمو الگومون قرار میدیم تویه تیپو قیافه و شاید اخلاق پس دین هم مثله بقیه چیزا شاید با تو بوق و کنارنا کردن به قول شما این باعث بشه منه نوعی به دین خیلی قشنگ تر نگاه کنم بالاخره اینا الگو جامعه ما هستن به نظرم و ما باید ازشوت حمایت کنیم.من به چشم خودم دیدم کسایی که توبه کردنو زندگیشون از این رو به اون رو شده و پاش هم وایسادن پس بیاید دیدمونو قشنگ تر کنیم البته هر کسی مختاره هر جور دلش میخاد فکر کنه ولی خواهش میکنم به احترام فاطمه زهرا مردم نباید به این خانم بی احترامی کنن.

    • زهرا

      احسنت کارش درسته بالاخره یه نفر بین بازیگرا پیدا شد که تحول مثبت داشته باشه حتی اگه ریا هم باشه که البته احتمالش کمه چون این کارش باعث شده خیلیا علیهش باشن,میتونه یه الگو مثبت به حساب بیاد

    • hami2000

      سلام به همه دوستان
      من نمیخوام درباره خانم چرخنده و کارشون چیزی بگم و قضاوتی بکنم و روی حرفم به دوستای گلم که نظر دادن.منم چادری ام البته همیشه گفتم از نظر خودم بدون چادر هم حجاب دارم و چادر واسه دل خودم سر میزنم نه حجابش.درسته که ما توی یه کشور مسلمون زندگی میکنیم ولی شرایط باعث شده بعضی هامون ظاهری رو انتخاب کنیم که با باطنمون فرق داره من با اینکه چادر حجاب میاره مخالفم ولی چشم خیلی ها که فقط ظاهر خانهای کشور ما رو میبینن با پوشیدن چادر حتی توی مکان های مذهبی در میاد و احساس خطر میکنن پس بدون توجه به دلیل چادری شدن این خانم من کارش و تحسین میکنم که علنی و با بوق و کرنا چادری شدنش و به چشم و گوش خیلی ها رسوند حتی اگه نیت خوبی نداشته باشه خواسته یا ناخواسته کار خوبی انجام داده.

    • غلامحسین

      ما در فقه و احکاممان داریم که دادن زکات به صورت علنی مستحب است و این کار خانم الهام چرخنده هم نوعی زکات عفاف است چه اشکالی داره فردی پیدا بشه و بعد از ایجاد تغییر در خودش دیگران رو هم تغییر بده

    • بدون نام

      درود و تحسین بر خانمی که منه بی حجاب را با این حرکت پر از شهامت و سرشار از اعتماد به نفس متحول ساخت.وقتی دیدم یه خانم در این جامعه علی رغم شهرت و هیکل و زیبایی و هنرهای زیاد به حجاب رو آورده با خودم گفتم من چرا اینطور نباشم.اگه قرار بود با حجاب شدن مساوی از دست دادن خیلی از امتیازات باشه خانم چرخنده نفر اول بود در حالی که ایشون از همه ی محاسن و نعمتهاشون با این کار محافظت کردند و اتفاقا به همه ی بی حجابهایی که از چادر سرکردن واهمه داشتند درس شجاعت دادند.باورکنید اسمشو حتی اگه ریا هم بگذارید واسه یه خانم ذاتا نشان دادن تیپ و هیکل و آرایش و خودنمایی و شنیدن به به چه چه پسران و مردان واقعا شورانگیزه و اعتماد به نفس میده .راحت نیست اینارو به هر دلیلی کنار گذاشت.مردم ایران!من بی حجاب بودم به خدا سخته نادیده گرفته شدن به خدا سخته روزیکه بی حجاب وارد مرکز خرید میشدم فروشنده ها مقابلم تعظیم میکردند اما حالا تحقیرامیز برخورد میکنند.به خدا سخته خانم بی شوهری که حتی یک نفر رو نداره مقابلش بزک کنه و ارضای روحی بشه به دلایل زیاد محدودیت ازدواج داره وقتی وارد خیابون میشه خودشو مقابل مردهای دیگه بپوشونه لطفا به خانم چرخنده اهانت نکنید چونکه من میفهمم یک زن هراندازه به شهرت برسه هیچ چیز نمیتونه با حس دلبری اون و تمایل به خودنمایی ظاهری اون برابری کنه.لطفا هرکی راه حجاب رو انتخاب میکنه پای همه ی تهمتها و اهانتها مردانه وایسته.هرکی داوطلبه این مسیر سخت رو طی کنه بسم الله

    • بدون نام

      افربن به خانم چرخنده ...افربن به این تحول مثیت و اینکه تونستی از دوگانگی خودت رو نجات بدی شاید خیلی از ما هم دوست داشته باشیم اما قدرتش و اعتماد به نفسش رو نداشته باشیم...وقتی ادم تصمیم میگیره یه کار سخت انجام بده مطمنا به یقین رسیده...هیچکس خودش رو بخاطر مشهور شدن اینطور تغییر نمیده و جهت زندگی شخصیت و تمامیت خودش رو عوض نمیکنه این فکرر واقعا اوج کوته نظری هستش....باید به ایشون تبریک گفت هم بخاطر قوی بودنش هم تصمیم بزرگ زندگیش

    • زهرا

      افرین به شما به اعتماد به نفس و عرت نفس شما ...توی هرار نفر شاید یکی بتونه مثل شما متحول بشه...اونهایی که دم از ریا و تزویر میزنن ادم های کوته نظری هستند با درک شرایط خاص شما خیلی درک بالایی میخواد که پذیرفته بشه این تحول.....احسنت به شما ....و انتخاب شما....حتما خدا در شما چیزی دیده که اینطور به شما پاداش داده.موفق باشید

    • بدون نام

      درودبرخانم چرخنده واقعا بایدبه ایشون افرین گفت

    • یگانه

      خانم چرخنده اجرتون باخدا......

    • زهرا

      سعی کنیم درباره خانم چرخنده قضاوت عجولانه نکنیم........

      پاسخ ها

      • شیما

        باشماموافقم دوست عزیز

    • بهار

      باورش ندارم.شایدم درست بگه ولی!خداداند.

    • زهرا

      من که اگه بخوام کسی روازبین بازیگراالگوی خودم قراربدم خانم چرخنده روالگوی خودم قرارمی دم.........نه النازشاکردوست......

    • زهرا

      من که اگه بخوام کسی روازبین بازیگراالگوی خودم قراربدم خانم چرخنده روالگوی خودم قرارمی دم.........نه النازشاکردوست......

    • زهرا

      من که اگه بخوام کسی روازبین بازیگراالگوی خودم قراربدم خانم چرخنده روالگوی خودم قرارمی دم.........نه النازشاکردوست......

    • یگانه

      لیاقت بعضی ها حمایت ازگلشیفته های بدن نماست.........

    • احسان

      افرین به حجاب شما خانم زهرایی.......

    • سامیار

      افرین .........

    • رکسانا

      ما که ازباطن خانم چرخنده خبرنداریم پس نبایددرباره ایشون زودقضاوت کنیم.............

      پاسخ ها

      • انا

        .............باشما موافقم دوست عزیز

    • پریا یگانه

      تواخرالزمان بدحجابی باکلاسی شناخته میشه وباحجاب بودن هم امل بودن شناخته میشه......یاعلی.........

    • ناشناس

      کار خانم چرخنده جای تحسین دارد.چون بازیگر باشی و تصمیم بگیری برای چیزی بجنگی که میدونی سخت است.جای تحسین دارد.اون با خدای خود معامله کرده است.نیاز به قضاوت ما ندارد.خداوند از سر تقصیرات ما بگذرد.

    • یه بنده خدا...

      برو بابا کسایی که میگن کار خوبی نکرده حسودن و بس.
      مطمئنن خودشون ارادشو ندارن

    • .....

      لباسش دینش و اعتقادشه.بنظرم نه هیشکی حق داره به ایشون بی احترامی کنه نه خودشون حق دارن به اشخاصی توهین کنن. انجیلا جولی هم دینی داره توهین به اون شخص هم از سوی خانم چرخنده زشت بود باید قبول کنن توهین زشته.

    • بدون نام

      خواهش میکنم کسی رو قضاوت نکنید.

    • ملینا

      به نظر من خانم چرخنده بهترین کا رو انجام داد برای بعضی بد حجاب ها الگو هستن باید بهشون احسنت گفت۰

    • زهرا

      خانم چرخنده من حجاب شماروتحسین می کنم ..واقعاافرین به شما...اجرتون باخدا....

    • زینب

      خانم چرخنده من برای کسانی که به خاطرحجاب شمارواین قدراذیت کردندودرباره شماقضاوت های عجولانه کردندمتاسفم....!!!!!!!!

    • معصومه

      خانم چرخنده بعضی ازبازیگرابایدازشماالگوبگیرند.....افرین به حجاب شما

    • بیتا

      بین بعضی ازبازیگراکه فقط به تیپ وظاهرشون اهمیت می دن خانم چرخنده بهترینه......

    • زهرا

      خانم چرخنده شما بهترین کاروانجام دادین که چادر روانتخاب کردین...چادری که خیلی خیلی باارزشه واصلامحدودیت نیست......

    • ارزو

      افرین به شما خانم چرخنده....این انتخاب شماجای تحسین داره....

    • ترلان

      خانم چرخنده من خیلی شمارودوست دارم....

    • زهرا

      خانم چرخنده واقعا لایکککککککککککک*******

    • پریسا

      انگارخانم چرخنده کاربدی کرده باحجاب شده که بعضی ها بهش توهین می کنن.......واقعابراشون متاسفمممم......خانم چرخنده باحجاب میشه بعضی هابهش توهین می کنن ولی بعضی ازبازیگرابه حجاب اهمیت نمیدن وعده ای تحسین شون می کنن................

    • مریم

      چه آدمای نادونی داریم واقعا

    • بهار

      منظورت ازچه ادمای نادونی داریم واقعاچیه؟؟؟!!!!!؟؟؟؟!!!!!

    • سارینا

      خداخودش توی قران گفته حجاب واجبه پس خانم چرخنده کاربدی نکرده.اتفاقاکارشون خیلی هم خوب بوده.*حجاب محدودیت نیست مصونیت است*****قابل توجه بعضی ها که میگن نون به نرخ روزخور.........

    • بنده خدا

      خانم چرخنده شما معلومه یه ادم چند شخصیتی هستی شما خیلی اشتباه کردی ک حتی اسم بختیاری بزرگ را به زبان اوردی توهرکاری هم کنی حق نداری اینجور ایم طایفه بختیاری ببری زیر سوال تو میتونی علی مردان خا ن کی یوده ک یا مادربی بی مریم ..تو حتی نباید اسم گوگوش بیاری وقتی در اون حد نیستی ک اسم گوگوش بیاری دیگ چرا لاف میزمی ک اسم طایفع ماروبیاری.طایفه بختیاری طایفه عظیمیه تو یک معذرت خواهی بزرگ به این طایفه بدهکاری,هرکاری کردی دیگ خواهشن پشت طایفه ما قایمنشو

    • بدون نام

      اگ ادعات میشه ادم شدی باید از طایفه بختیاری معذرت خواهی کنی تو این حق نداشتی ک اسم این طایفه رو به زبان بیاری تو میدانی ما چندین انسان بزرگوار داشتیم چندین شهید داشتیم و داریم.دیگ تکرار نشه دفعه اخرت باشه اسم این طایفه بزرگوار میاری

    • سرزمینمان

      خانم چرخنده عزیز خواهر عزیز فقط می تونم بگم ما بهت افتخار می کنیم شما امیدها را زنده کردی خدایا به احترام زهرا عزیز دل پیامبر خانم چرخنده را از گزند دشمنان ایمن نگه دار

    • sahar

      همه ی شماهایی ک دم از انسانیت میزنید توهین ب این خانم یعنی نداشتن انسانیت قضاوت بیجا ب دور از انسانیته چ از روی ریا چ از روی تغییر درونی یاد بگیریم قضاوت نکنیم

    • سید

      عرض احترام به برادران وخواهران متدین
      منم به رهبرم عرض ادب دارم
      هرکی هم نمیتونه تحمل کنه میتونه بسوزه
      کسی ریاکاره که زیرسایه انقلاب اسلام دم ازغرب کافر میزنه؛که اگه رهبرنبود همون افراد شاهد به دنیاآمدن بچه های غربی ازشکم مادرشون میشدن
      حالاهرکی هوای بیسکویت غرب کرده به حجاب زنان اعتراض کنه..

    • ...

      تاببینی چه نقشه ای در سر داره. به خدا چند وقت دیگه میبینی باچند میلیلرد دلار فراری شده.حالا ببینید کی گفتم

    • زهرا

      چقدر زشته که بعضی ها درباره خانم چرخنده قضاوت بی جا می کنند........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج