کد خبر: ۱۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۳۳۵۵۵
تعداد نظرات: ۶۸ نظر
نشانه‌هايي كه چندان خوشايند نيستند
آن شعرهاي عاشقانه، مردن و زنده شدن براي يك تار موي يكديگر و جدايي فقط با مرگ... لطفا همين‌جا دست نگه داريد. زندگي زناشويي مثل هر گياه تازه‌رسته‌اي نياز به مراقبت داردنشانه‌هاي خيانت را براي‌تان شرح داده‌ايم تا چشم‌هاي‌تان را در مقابل اين نشانه‌ها باز نگه داريد.
برترین مجله اینترنتی ایران



آن شعرهاي عاشقانه، مردن و زنده شدن براي يك تار موي يكديگر و جدايي فقط با مرگ... لطفا همين‌جا دست نگه داريد.  زندگي زناشويي مثل هر گياه تازه‌رسته‌اي نياز به مراقبت دارد و اگر مراقبت از آن را رها كنيد آفت‌هايي كشنده تمامي اين خاطره‌هاي خوب را تبديل به يك افسانه خواهد كرد.  هر زن و مردي وقتي اسم خيانت را مي‌شنوند واكنش بسيار تندي نسبت به آن نشان مي‌دهند اما با ناديده گرفتن علت‌هاي خيانت نمي‌شود انتظار يك زندگي آرام و دوستانه را داشت.  ما سعي داريم در هر شماره شما را با دلايل خيانت و شناسايي و اصلاح آن آشنا كنيم تا با اين موضوع بتوانيد به‌راحتي كنار بياييد. براي شروع نشانه‌هاي خيانت را براي‌تان شرح داده‌ايم تا چشم‌هاي‌تان را در مقابل اين نشانه‌ها باز نگه داريد.



تغییر لباس

اگر همسر شما از آن دسته افرادي است كه خيلي به ظاهر خود توجه نمي‌كند اما ناگهان تبديل به يك فرد خوش‌لباس شده اين يك هشدار جدي براي شماست.  استفاده از عطرهاي خوشبو و لباس‌هاي زيبا و مرتب، به آينه نگاه كردن نشانه‌هاي خوبي نيستند.  اگر كمد لباس همسرتان بيشتر از گذشته لباس‌هاي متنوع دارد بهتر است سرسري از اين موضوع نگذريد.



بهانه گیری بر سر غذا

اگر همسرتان مدام غذا بهانه مي‌گيرد و اغلب به دليل معده حتي غذاي مورد علاقه‌اي كه برايش پخته‌ايد را نمي‌خورد، بدانيد كه او با فرد ديگري قرار ملاقات داشته كه با او غذايش را صرف كرده و باز هم يك هشدار و نشانه براي شماست كه بايد دست به كار شويد.



بوی یک عطر آشنا

زنان در اين موضوعات گيرنده‌هاي بسيار عجيبي دارند.  اگر به تازگي بوي عطري ناآشنا را از لباس همسرتان حس كرده‌ايد اين نشان مي‌دهد يك جاي كار مي‌لنگد.  از او راجع به اين عطر سوال كنيد، اگر او دست‌پاچه شد بايد فكر راه‌حلي براي اصلاح اين موضوع باشيد.



سردی ارتباط

اگر همسرتان مدام در مورد بدي ارتباط و پايان گرفتن رابطه‌تان صحبت مي‌كند، نشانه اين است كه او براي ارتباط با فرد ديگر به‌دنبال توجيه قابل‌قبولي است كه خودش را از عذاب وجدان راحت كند.  اين نشانه را هم جدي بگيريد، سردي ارتباط او و اين‌كه كمتر از گذشته با شما حرف مي‌زند نشانه‌هاي يك خيانت هستند كه بايد نسبت به آن‌ها آگاه باشيد.



دروغ و بازهم دروغ

اين خيلي خنده‌دار است كه مردان فكر مي‌كنند با دروغ مي‌توانند خودشان را از سوال‌هاي زنان خلاص كنند.  به چشم‌هاي مردتان نگاه كنيد و علت ديرآمدن يا تغييرات ديگر را بپرسيد، قدرت تشخيص دروغ مثل يك رادار قوي همه چيز را آشكار خواهد كرد، به همين آساني.



ديرآمدن‌هاي پشت سر هم

اين نشانه بيشتر مربوط به آقايان است.  همسر شما تا ديروقت اضافه كاري مي‌كند تا براي شما زندگي خوبي را تامين كند اما اگر اين دير آمدن‌ها قبلا نبوده و ناگهان اتفاق افتاده مطمئن باشيد دليل ديگري در پشت پرده دارد. ماموريت كاري كه هر هفته بايد انجام شود هم يك هشدار است. براي فهميدن درستي حرف‌هاي او فيش حقوقي او را چك كنيد، اگر بابت اضافه كاري او تغييري در درآمدش به‌وجود نيامده، اين نشان مي‌دهد همسرتان دروغ گفته است.



استفاده زیاد از کامپیوتر

همسرتان به‌تازگي مدت زمان زيادي را صرف چك كردن اي‌ميل‌هايش مي‌كند؟ اين هم يك نشانه براي اين‌كه نشان دهد بايد هوشيار باشيد.  اگر او بعد از چك كردن اي‌ميل‌هايش سريع آن را پاك مي‌كند حتما دليلي براي اين كار دارد و اين موضوع در مورد تلفن همراهش هم صدق مي‌كند.  اگر داخل پوشه پيام‌هاي همسرتان خالي است اين خالي بودن اصلا نشانه خوبي نيست.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترین ها


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۸
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
پاسخ
10
8
very goooooooooooooooooooooooooood
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
پاسخ
2
12
ممکنه همه دلایل درست باشد اما دلیل آخر غیر ممکن به نظر مییاد به دلیل اینکه ممکنه مثل همسر من کارش با اینترنت و ایمیل باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
پاسخ
4
24
جان خودتون نگين زنا همين جوري هم گيرميدن ديگه راهنمايي ميخان چيكاراخه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
پاسخ
7
20
آخه شما سوژه ديگه اي نداريد در باره اش حرف بزنيد که با اين ارآجيف خانم ها و اقايون به جون همديگه ميندازيد.فکر نميکنيد شايد با اين چرنديات زندگي ها رو متلاشي کنيد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
پاسخ
5
23
خواهشاً با این حرفاتون طلاقها رو بیشتر نکنین همینطوریشم کلی امار طلاق بالا هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
پاسخ
5
20
اگه مطلب مناسب و بدرد بخوری ندارین جمع کنین برین پی کارتون
جای این اراجیف و چرندیات که فقط بد آموزی داره و مردم رو به هم مشکوک میکنه چهار تا مطلب مفید بذارین
واقعا سایت چرندی دارین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
پاسخ
3
4
Hamishe Pishgiri behtar az darmane,merC az rahnamaiiatun khube adam beheshun deghat kone
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
پاسخ
12
16
به موضوع بسيار خوبي اشاره كري . ولي تو جامعه ما خيانت زن به مرد خيلي بيشتر از خيانت مرد به زنه.اگه دوستان ناراضي بودن و شكايت كردن به اين خاطره كه خودشون اين كارهايي كه گفتي انجام مي دن
-
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
پاسخ
8
9
man havasam hamishe be tamame in mavaredi ke goftid hast
پاسخ ها
نظر marmar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پس توي زندگي شما اعتماد هيچ نقشي نداره احتمالا !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
2
5
زندگی یعنی صداقت که اعتماد متقابل رو به همراه داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
2
2
kheili ebteda ee bood
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
5
9
واقعا زديد به هدف من معتقدم زنها خيلي باهوشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
4
4
kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bachleegane bud
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
2
2
vaghean in mataleb lazem bud!!!!!!!zanha be andaze kafi comiser hastan dar halate adi,,,be enzemame inke bahoshano taghirate kochiko motevaje mishan,,,fekonam age shoma matlabi az inbakhsh kam avorin azashon rahnamaie bekhain behtare
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
1
7
بعضی وقتا مردا خیلی خوب میتونن دروغ بگن که از چشماشون هم نمیشه فهمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
1
1
man mo'taghedam be andazeye kafi in filame FARSI 1 va shabakehaye dge tu mahvare va albate jadidan ham shabakehaye dakheili bi etemadio shakakio ravaj dade,dge niazi be in mataleb nist.. age kasi be khodao un donya eteghad dashte bashe,pasho kaj nemizare.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
4
3
من به نظر داریوش کاملا احترام میزارم فعلا خیانت زنها حتی دخترا تو یه رابطه دوستیه معمولی بیشتره. درباره روشن شدن خیانت زن برلی مرد اگر بنویسن خیلی بهتر میشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
2
3
ای بابا دقت کرده باشید بیشتر آقایون از این مطالبی که گذاشتید راضی نیستند
خیلی برام جالبه چرا ؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
0
7
سلام دوستان
این مسایل رو حتی ریز تر از اونا قریب99%خانوما میدونن ...بهتره خانوماو حتی اقایون رو راهنمایی کنید اگه مطمءن به خیانت همسرانشون شدن چطور اعتماد به نفس داشته باشن و خیلی محکم جلوش بایسته و طرف رو از زندگی خودش بندازه بیرون...یاد بگیریم که همیشه ادمایی رو کنار خودمون نگه داریم که لیاقت محبت مارو داشته باشن . محبت به کسی که لایقش نیست یک اسراف بزرگه....
DENMARK
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
0
7
برو بابا با اين چرت و پرت هات. اگه واقعا ميخواهى كمك كنى پس يه چيزايى بنويس كه اعتماد و عشق و علاقه به طرف مقابل رو بالا ببره.
من خودم زن اروپايى دارم و شايد خيلى بد شنيده باشيد از اونها ولى اينقدر بين ما بعد از ٧ سال عشق و اعتماد هست كه اصلا آدم دلش نمياد حتى به خيانت فكر كنه. گاهى هم كه اختلافى بينمان پيش مياد با حرف زدن رك و صريح و بدون حاشيه مشكل رو حل ميكنيم.
پاسخ ها
نظر Javad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
Salam Ahora jan,,,man bahat be SHEDAT Movafegham,,,Thumb up.
نظر همون خانومه
| درباره نشانه های خیانت همسران بی بند و بار!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
1
3
به نظر من آقايون چرا شاكين
طلا كه پاكه چه منتش به خاكه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
3
4
خوب.همون خانومه راست میگه.اقایونی که توی این فکر ها نیستن که نمیترسن.بزار خانوما انقدر حواسشون باشه تا حالشون جا بیاد.اخه مرد خوب کم پیدا میشه.خانمها هم حق دارن نگران شوهرانشون باشن.ولی به نظر من هر خانومی میتونه با گرم نگه داشتن زندگیش مردشو واکسینه کنه.این مرد بیچاره که صبح تا شب میدوه چیزی جز یک زندگی ارام نمیخواد
مرسی
پاسخ ها
نظر javad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
Farhad jan!!!!marde khob kam peida mishe ya zane khob!!!!khodet ghezavat kon,,,alan to in dore zamone dokhtara va pesarao nemitoni az ham tashkhis bedi chi jori ba etminan in harfo mizani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
1
1
چرا تا اسم خیانت میاد مردا رو متهم میکنید ؟ به نظرم بعضی از زنها خیانت می کنن که تعدادشون روز به روز داره بیشتر میشه ,از اونام بگین لطفا. کسی که قبلا یه رابطه احساسی رو داشته چطور می تونه فراموشش کنه زنها این چیزا همیشه یادشون میمونه ه و با احساس و یاد اون زندگی میکنن اینم یه جور خیانت , خیلی تو این جامعه به مردا ظلم میشه
اسم مردا بد در رفته بعضی از زنها از خیانتم رد کردن. خدارو شکر که تا الان زن نگرفتم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
زن نگرفتی که اینقدر داغی . بگیری خودتم می فهمی به کی ظلم میشه .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
1
1
سلام
مرسی. خیلی مفید بود
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
کجاش مفيد بود حالا فهميدي بعدش چي؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
2
2
بخدا خجالت داره... به اندازه کافی توی زندگی ها شک و تردید بوجود اومده....دیگه لطفا شما بیشتر بهش دامن نزنید....ضمنا اول خودتونو اصلاح کنید بعدا اموزش مچگیری کنید.....هر کدام از موارد ذکر شده را بنده با چند دلیل میتوانم ثابت کنم که فقط یه خیال بیشتر نیست...اونم از نوع زندگی خراب کنش! بخدا خجالت داره....
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
داری سعی میکنی چیزی رو انکار کنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پاسخ
1
0
خیلی بده دانلود نمیشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
پاسخ
1
2
اکثر این نشانه هایی که گفتین شوهر من هم داره ولی من بااطمینان کامل میگم که به شوهرم اعتماد دارم ومیدونم این کاره نیست واز ته دلم دوستش دارم من این اعتماد رو طی 6سالی که باهاش هستم به دست اوردم وبه این راحتی ازدستش نمیدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
پاسخ
0
2
آفرین امین
کاملً درسته بیاید بجای فکر گیر دادن و شک کردن به زنها یاد بدیم به شوهرشون محبت کنن تا پایه های زندگیشون استوارتر شه
واقعاً متاسفم . . . . . . .
پاسخ ها
نظر سولماز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
و البته امیدوارم که این محبت ها دوطرفه باشه....تا پایه های زندگی طرفین استوار بشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
پاسخ
0
0
Salam khedmate dustan be nazare man hamsar age hameye in ha ro dasht bayad behesh shakk kard age yekii az in dalayel bud bahs bimorede.mamnun
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
پاسخ
0
2
باسلام:واميدموفقيت روزافزون شما....
دراين زمانه قحطي محبت وافكار متفاوت ونداشتن اعتماد بنفس جوانان بهترنيست نيمه پرليوان رانشان دهيد.
نظرات بالا راخواندم اكثرا منفي فكر ميكنند.
واهوراي عزيزهم جالب گفته است شمادنبال شاديها واميد باشيد.چون غمهامارا پيدا ميكنند.
بنظرمن بهترين حربه دراين دوره كمبود عاطفه .فقط محبت ومهربوني وخوشرويه.!!!!
امتحان كنيدهرآدم بدقلق رابدام خواهيد كشيد.چون هركسي شخصيت وغرور داره شمابا احترام به شخصيت طرف ومحبت به وي ميتوانيداورا اسير خود گردانيد%
موفق وكامروا باشيد ف-م از تشنيز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
پاسخ
0
1
اگر واقعا مردی بخواد به همسرش خیانت کنه،میتونه خیلی زرنگ تر از این حرفا باشه.
در ضمن این مطلب به استناد چه منبعیه؟به نظر خیلی بی اساس و سطحیه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
پاسخ
0
0
باسلام وعرض ادب.خدمت شما عزیزان بعنوان یک روانشناس باید عرض کنم شاید این مسائل تا حدودی دخیل باشداما گفتن اینها به این نحوه ذهن جامعه را متاسفانه مسموم وبدبین میکند به این دلیل که همه توانایی تجزیه وتحلیل این گفته ها رو ندارنندوباگفتن اینها به این شکل که بطور قطعیت نوشته شده ومستدل هم نمیباشد. مفید که نیست هیچ بلکه مضر هم میباشد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
پاسخ
0
2
وقتی که وفا قصه ی برخیست صداقت گل نایاب به چه کسی باید گفت با تو خوشبختم ....آدم باید خودش خوب باشه واز خیانت متنفر وگرنه کسی که اهل خیانته رادار هم بهش وصل کنی که خیانت نکنه بازم کاره خودش ومیکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
0
1
کاملا موافقم چون به این مورد برخورد کرده ام دقیقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
3
0
این مطلبا خیلی پیش پا افتادس
.
این بهانه گیری سر غذا هم الکیه
من هر وقت برم سر سفره گشنمه
.
این عطر نا اشنا هم اگه واقعا دختری باشه خودم بهش میگم از چه عطری دوس دارم که اونم تو خونه هست
.
سردی ارتباط هم 70% از خانوماست
با اون ابراز محبتشون
.
درباره دروغ بگم مرد اگه واقعا دروغ گو باشه از راست قشنگتر و حساب شده میگه
.
من خودم قبل از اینکه برم خونه تمام
کارایی رو که کردم چک میکنم با زمان میسنجم که طرف حال کنه عجب پسری دارم
.
فکر نکونین این کارم نه بچه صادقی هستم
.
من میگم عشق شما بگو هوس من میگم درک تو بگو ترک
من میگم دوست دارم هی بگو لاف میزنی
من میگم دوست دارم لامسب اینجاست که باور نمیکنی طلاقت میدم
.
البته خدا رو شکر من زن ندارم ولی اگه داشتم اینقدر دوسش دارم با کمر بند سیاههش میکردم
.
مثه یارووهه میره خونه الکی زنشو میزنه میگه چرا زنتو زدی مگه کاری کرده بود مرده میگه اگه کاری کرده بوود که میکوشتمش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
2
3
به نظر من به دختر نباید اعنماد کرد چون خودم با چندتا دختر بودم و به این نتیجه رسیدم که دختر بی وفاست شاید با خودتون بگین من اشتباه میکنم خودت با دختر باش بعد به حرفم میرسی فقط بعضی دخترا اونایی که زیاد به خودشون میرسن
پاسخ ها
نظر پریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
در ضمن اقای محسن دلیل نمیشه دختری که به خودش میرسه بی وفاست بعضی دخترا تنوع طلب اند مثل شما پسرا که همه تنوع طلبید
نظر سرباز آریایی
| درباره نشانه های خیانت همسران بی بند و بار!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
0
1
به نظر من این مطلب بسیار خام و نپخته است. بله، هم بعضی مردها به همسرشون خیانت می کنند و هم برخی خانم ها به شوهراشون. اما مثل خیلی از موارد دیگه بیشتر ما ایرانی ها به شکل درستی آموزش ندیدیم و نمی دانیم چطور شریک زندگیمونو برای خودمون حفظ کنیم. فقط زمانی که کار از کار گذشته، ناتوانی و عدم آگاهی خودمونو گردن طرف مقابل می اندازیم و فریاد می زنیم که فلانی به ما خیانت کرد! لطفا به جای درج این مطالب غیر علمی و دیمی، با استفاده از متخصصان و روانشناسان فرهیخته به آموزش صحیح خوانندگان خود بپردازید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
0
1
اکثر نظرهایی که من خوندم بر میگرده به تجربه دوستانی که از هم ضربه خوردن چه دختر و چه پسر
من خودم ضریه سختی خوردم اما نه از یه دوست از خواستگارم انقدر که به شدت اعتماد به نفس مو از دست دادم ولی دلیل نمیشه که همه مردها رو به یک چشم ببینم همون قدر که بی وفایی در مردان هست در خانم ها هست ولی این ما هستیم که خودمون و به حسب شرایط وفق بدیم و دلیل نمیشه که به همه بدبین باشم
اقا اریا اگر مطب دارید ممنون میشم ادرس بدین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
0
0
در ادامه صحبت های بالا فیروز جان من شخصا ادم بسیار با محبت و مهربونی هستم و همیشه با صداقت رفتار میکنم بله از محبت خارها گل میشود ولی جواب منی که خالصانه و بی ریا محبت کردم و جواب نگرفتم چی دارید بگین؟ من به شخصه نظرم اینه که ادم چیزی را با ایراز و محبت از دست نمیده ولی من دادم
البته البته خدا رو 100 هزار مرتبه شکر میکنم که نامزدیم اتفاق نیوفتاد و همش و مدیون خدای خودم هستم
ولی فبول کنید که یکسری ها با محبت بیش از اندازه جریح میشن و فکر میکنن کی هستن درکشون نمیرسه بابا قدر طرف و بدونم که به خاطر (من)این کارهارو میکنه
البته صحبت برای این موضوعات زیاده که اینجا نمیشه عنوان کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
پاسخ
0
0
به نظر من همه اينا حرف مفته،‌خوش به حالت اهورا، غبطه ميخورم بهت، و به زندگيت، شوهر من هيچ كدوم از اين نشونه ها رو نداره ولي فهميدم بهم خيانت ميكنه، با وجوداينكه من هيچي براش كم نذاشتم، هميشه باهاش حرف ميزنم تا مشكلاتمون حل بشه، محبت ميكنم، عشق ميدم، نامه مينويسم، عاشقشم، ولي دريغغغغغغ، نميخوان مردا انگار زندگي كنن،‌هميشه بايد دنبال كاراي خودشون باشن، دنبال دروغ و دورويي و ظاهر سازي. يا بايد خانوما خودشون و گول بزنن و بگن شوهرم مرد زندگيه يا اينكه حقيقت و قبول كنن، اصلا چشمتونو باز كردين ببينين شوهرتون واقعا خيانت ميكنه يا نه؟ يا فقط به توهماتتون دل خوش كردين؟ منم مثل شما بودم، تازه 1 سال و نيمه ازدواج كردم، همه چي در ظاهر خوبه، ولي در باطن ....
پاسخ ها
نظر محراب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
شما ها چرا هی جمع میبندین بقیه رو هم بد بین میکنین این مردا و زنا گفتنا تاکی میخاد باشه؟ خب منم الان دارم طئم تلخ خیانت همسرمو میچشم توجونی پیرم کرد ولی نمیگم این زنا فلان بصار شک انداختن تو دل دیگران عقوبت داره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
پاسخ
0
1
نكته:
منطق.تكرار نميپذيرد... اما عاطفه تشنه تكرار است.
در كليه مسايل زندگي... اگرواقعيت ها را با عقل ومنطق درنظر بگيريم .بعدعاطفي بامسايل برخورد كنيم بندرت دچار اشتباه ميشويم... امااگرابتدا هر مورد راعاطفي برخورد كردي(بدون منطق) مطمانا با خطا مواجه خواهيد شد.
خوشبختي وموفقيت همه عزيزان را در زندگي آرزومندم
ف-م ازتشنيز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
پاسخ
0
0
صحبت هاي شما كاملا درست ولي هشدار نيست رابطه ايي كه بخواهد به اينجا برسد هشدار معني ندارد جز اينكه رابطه خراب شده را بدتر كند رابطه اي كه طرف مقابل چه مرد چه زن جذب پوسته بيروني زندگي شوند حتما يه جاي اون زندگي مورد داشته كه كار به اينجا رسيده پس بهتر زوجين تو انتخاب دقت كنند تا به فكر مچ گيري باشند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
پاسخ
0
0
امروز فقط باچندمطلب كوتاه.خطاب به شمابزرگواران، وتوصيه به عزيزان خصوصا رهاي ظريف انديش.خواهشمندم درصورت تمايل.برداشت فكري خودتان را از مطالب زيربه ايميل من اعلام دارند.جواب خواهم داد.
1-تقدير،تقويم افراد عاديست.
اماتقيير،تدبير افرادعاليست.
2-خواندن كتاب بسيارمهيج{بامداد خمار}
چاپ سي وهشتم نوشته فتانه حاج سيدجوادي انتشارات نشر البرز.
3-قبل از اينكه زندگمان تجربه ديگران شود،از سرگذشت ديگران تجربه بگيريم.
كه انشاله جام بلور دلتان زلال وشفاف حتي بدون كوچكترين خش ظريف وسالم بماند.باميدشاداب ماندن شما عزيزان%
ف-م ازتشنيز fi_mt@yahoo.com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
پاسخ
0
1
متاسفانه چیزی که هست اینه که تو ذهن هر دوطرف سمپاشی شده. خیلی دخترا هستن که از خیانت مردا میترسن؛ پسرا هم همین فکرا رو راجبه دخترا دارن. ولی چیزی که این وسط مهمه آدمشه! حالا چه پسر چه دختر. من مطمئنم هنوزم پسرا و دخترای خوب خیلی زیادن. چشمها را باید شست؛ جور دیگر باید دید...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
پاسخ
1
1
مردا چقدر داغ کردن . انگار همشون می ترسن مشتشون واشه . یه جورایی بهشون برخورده انگار !!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
0
0
man baraye avalin bare ke daram nazar midam albate bishtar ye khahesh daram va khahesham ine ke aslan dar morede in mozu bahs nakonin chun bishtar be in bohran daman mizane ya hade aghal be ye seri az masaele dinemun ham tavajoh monin sharmande age vaghtetuno gereftam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
0
4
سلام دوستان یه سوال دارم
ایانگاه زن متاهل به چشم یه مرد غریبه طوری که دل زن به لرزش بیاد خیانت است فقط در همین حد لطفا راهنمایی کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
0
0
با امين جووووووووووون 100در 100 موافقم نظرش کاملا درست و بجاست :)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
0
0
همیشه این مرد که خیانت رو شروع می کنه اگر مرد به اصول ازدواج پایبند باشه هیچ وقت این اتفاق های بد به وجود نمی یاد
پاسخ ها
نظر محراب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
نرود میخ اهنی در سنگ!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
0
0
دوستانی که همسرتون بهتون خیانت کرده اگه موافق هستین یه گروه یا چیزی شبیه اونو تشکیل بدیم برای کمک بهم مخصوصا تو روزای اول چون معمولا ما نه میتونیم حرفمونو به کسی دیگه بگیم نه رومون میشه مشورت بگیریم مخصوصا اقایون به همین خاطر فشار زیادی رو تحمل میکنیم که یا به اعتیاد یا کارهای غیر عاقلانه ختم میشه فقط خودمون میتونیم به همنوع خودمون کمک کنیم.
اگه موافقید اعلام کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
پاسخ
0
0
اي كاش هيچ وقت خيانت تو ذهن مردها نمي افتاد
CANADA
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
پاسخ
0
0
توكل به خدا زنده گى كنيد بي أراده خدا هيچ چيز اتفاق نميفتد.
نظر امیر اسکو ب س
| درباره نشانه های خیانت همسران بی بند و بار!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
پاسخ
0
0
من خودم خیانت کارم اما دلیل اصلیش مادرمه که نه تنها منو بلکه ده نفر از فامیلامونو به خاطر عشق پول بدبخت کرده ونذاشته دختریرو که واقعا دوستش داشتم بگیرم کاش تو روش ایستاده بودم. مادرم به ارزوش رسید اما منو واون دختره و زنمو بدبخت کرد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
پاسخ
0
0
منم دوران سختی رو میگدرونم
HONG KONG
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
پاسخ
0
0
مطلب بسیار سخیفی بود
UNITED STATES
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
پاسخ
0
0
این مردایی که برچسب خیانت میخورند میرن مریخ با زنان فضایی رابطه دارند ؟یا یه چندتا هستن که همه مردها رجوع میکنند وازاون چندتا زن خاص برچسب دریافت میکنند......!جالب اینکه زنان بیشتر به کلمه خیانت تاکید دارند .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
پاسخ
0
0
همش چرت و پرته من شاید 90% این کارا رو انجام میدم اما حتی به فکر خیانت نیستم چه برسه به انجامش. واقعا متاسفم واسه سایتتون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پاسخ