جاباما
۱۳۰۴۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۲۵ / ۰۵ / ۱۳۹۳

فال روزانه 25 / 05 / 1393



فال روزانه 25 / 05 / 1393

فروردین

انرژی زیادی در فضا وجود دارد که باعث می شود به راحتی از موانع عبور کنید. اگر از عشق و ماجراهای آن می ترسید، بهتر است فرار کنید. باید تلاش خود را بکنید تا اعتماد به نفس داشته باشید و از هیچ مشکلی فرار نکنید. اگر مسایلی هستند که ذهنتان را آزار می دهند، به جای فرار یا جنگ با انها، به آنها ملحق شوید. به جای تفکرات منفی و سکوت و در جا زدن، به قطار موفقیت ها بپیوندید. امروز شما و عشقتان می توانید از سطح عمیقی از عشق و علاقه لذت ببرید. از فرصت های امروز به نفع خود استفاده کنید.

اردیبهشت

انرژی زیادی در وجود شما هست، ولی این انرژی بی هدف است. در میانه های روز به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید انرژی خود را دوباره جمع کنید و دوباره تمرکز کنید. امروز در مورد شریک زندگی یا رابطه خود انتظار روزی عادی نداشته باشید. هر چیزی امروز ممکن است رخ دهد. امروز یکپارچگی و انسجام را حفظ کنید. دیگران به انگیزه های شما شک می کنند، پس نباید به آنها بهانه شک کردن به خودتان را بدهید. در کارهای خود مطمئن باشید و با انگیزه جلو بروید. اگر می خواستید به کسی بگویید که چه احساسی دارید، امروز شانس عمیق تر کردن پیوندتان را می یابید و این عمیق تر شدن کم نیست، بلکه خیلی هم زیاد است.

خرداد

امروز روز عمل و پویایی است. این به آن معنا نیست که از دانش غافل شوید، اما روزی شلوغ و پرانرژی در پیش دارید که هر کسی می‌خواهد از شما جواب مثبت بشنود تا کارش راه بیفتد. امروز بیش از پیش از حرف زدن پرهیز کنید و به عمل فکر کنید. البته مثل همیشه فراموش نکنید که عجله جایز نیست. حرکت آهسته اما پیوسته همواره باید سرلوحه کار شما باشد. دست‌اندازهای غافل‌کننده سعی می‌کنند شما را از جاده منحرف کنند، اما شکیبا و پایدار باشید و به راه خود ادامه دهید. این عمل‌گرایی در زندگی رومانتیک شما هم صدق می‌کند. پس امروز سعی کنید با عمل و نه حرف علاقه خود را به یارتان ثابت کنید.

تیر

به هنگام کار یا انجام مسائل روتین و روزانه است که با انرژی جادویی امروز برخورد می کنید. اگر امروز با آنچه گروه می گوید موافق نیستید، حس نکنید که باید به آنها بپیوندید. باید به روش خودتان احترامتان را کسب کنید، نه اینکه خودتان را به زور وارد قالبی کنید که به آن تعلق ندارید. انسجام خود را حفظ کنید و با اعتماد به نفس عمل کنید. اگر در کارهای خود اعتماد به نفس و اطمینان داشته باشید، دیگران با روش شما منطبق می شوند. باورهای خود را نفروشید. اگر کمی از عشق می ترسید، شاید بهتر باشید که تا وقتی زمان هست فرار کنید. وقتی در این موقعیت محبوس شوید، دیگر خیلی دیر می شود و نمی توانید از آن رهایی یابید.

مرداد

باید قبل از دو پایی پریدن به هر موقعیتی، آن را کاملاً بررسی و درک کنید. استراحتی که لازم دارید را دریافت کنید. کنترل کامل ذهن و بدن خود را حفظ کنید و این کار را با گرفتن خواب کافی انجام دهید. امروز کارهای شما باید هدفمند و حساب شده باشند. سعی نکنید که چیزی را آزمایش کنید که درباره اش هیچ چیزی نمی دانید. از آنجائیکه شما اصولاً عشق را دوست دارید، از انرژی امروز لذت می برید و قلب شما امروز وارد موقعیت بسیار رمانتیک و هیجان انگیز و مطلوبی می شود.

شهریور

سرتان به کار خود باشد. فکر نکنید که باید توجه همه را به خود جلب کنید. مغرور نباشید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا در زمان مناسب پاداش خود را بگیرید. امروز کارهای شما بخاطر مسائل غیرمنتظره عقب می افتند. منتظر چیز عجیب و غریبی باشید که به سمت شما می آید. چیز بسیار نیرومند و پرشوری به سمت شما می آید. انرژی امروز بر یک رابطه تأکید می کند که هیچ کس دیگری درباره اش چیزی نمی داند. به نظر می رسد که چیزی مدتهاست پنهان نگه داشته شده است و شما برای این کار دلایل خاص خودتان را دارید. این پیوند امروز بسیار عمیق تر می شود و در نتیجه، تأثیر شگفت انگیزی بر زندگی شما خواهد داشت.

مهر

اگر چیزی می خواهید باید دنبالش بروید. امروز عنصر غیرمنتظره ای وجود دارد که به سمت شما می آید پس گاردتان را بگیرید. امروز به هر چیزی که نیاز داشتید، درخواست کنید تا آن را بگیرید. منتظر نباشید که امروز پاداش ها خودشان به سمتتان بیایند. امروز یکی از آن روزهایی است که عمل بلندتر از حرف سخن می گوید. از دیگران انتظار نداشته باشید که ذهن شما را بخوانند. امروز با یکی از همکارانتان حرفتان می شود و دردسر درست می شود. دیگران سعی دارند که شما را راهنمایی کنند در حالیکه اصلاً در جایگاهی نیستند که این کار را بکنند. تنش خیلی زود بالا می رود. از هر برخوردی اجتناب کنید. امروز یکی از آن روزهایی است که دقیقاً نمی دانید چه بر سر شما آمده است. انرژی امروز شما را در تماس با فردی قرار می دهد که به احتمال زیاد هوش از سرتان می برد. شاید این فرد تا همین اواخر دوستتان بوده است یا دوست دوستتان بوده است.

آبان

امروز شما در محل کار نیز بسیار شاد و خرم هستید و حق هم دارید که اینطور باشید. شما در کارتان مزیت بزرگی دارید. نگذارید دیگران فکر کنند که شما دست بالا گرفته اید. شما کسی هستید که برگ برنده را در دست دارید. امروز موفقیت شما است. چشم هایتان را به روی زیبایی های اطرافتان باز کنید و بگذارید به شما الهام بدهند. امروز پول می تواند محرک عشق در بعضی از موقعیت ها باشد. امروز صد در صد روزی است که آتشی بزرگ در حوزه عشق برپاست. انرژی امروز مشخص می کند که شما به احتمال زیاد متوجه می شوید که عشق شما به هم چقدر عمیق است و چقدر آماده فداکاری برای همدیگر هستید.

آذر

امروز باید تهاجمی کار کنید تا به آنجایی که می خواهید برسید. امروز کسی از شما نمی پرسد که نیازهای شما چیستند و چکار می کنید و چه احساسی دارید. اگر می خواهید کاری را انجام دهید باید خودتان آن را انجام دهید. اگر می خواهید نیازهایتان تأمین شود باید آنها را بیان کنید. شما امروز شانس زیادی برای این کار دارید و می توانید به او نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارد. می توانید در محیط آفتابی یا در منزل این کار را بکنید، ولی در هر صورت موج احساسات شما را با خود می برد، و دوست ندارید برگردید.

دی

امروز همه چیز در اطراف شما در حال انفجار است. حس می کنید که انگار همه چیز در حال از هم پاشیدن است. نگران نباشید. سرتان را بالا نگه دارید. این پیامی از سوی کائنات است که باید تغییر کنید. راه جدیدی را امتحان کنید. راه های قبلی جواب نمی دهند. امروز حواستان به رفتارتان باشد و درهایی را به روی خودتان بگشایید که قبلاً باز نبوده اند. انرژی زیادی در فضا وجود دارد که می تواند هر رابطه ای که دوست دارید آن را تغییر دهید، دگرگون کند. باید هر وقت که لازم شد بتوانید اقدامی بکنید. به احتمال زیاد شانسی می یابید که بتوانید رابطه خود را عمیق کنید و این کار عاقلانه و منطقی است.

بهمن

امروز دیگران به نحوی دکمه عصبانیت شما را فشار می دهند. شما مانند بمب ساعتی متحرک حرکت می کنید و هر لحظه ممکن است منفجر شوید. تلاشتان را بکنید تا انرژی فراوان خود را به سمت کاری سازنده و مفید هدایت کنید نه اینکه عصبانیت خود را سر اطرافیانتان خالی کنید. شما شانس این را دارید که فرد خاصی را به ارتفاعات عشق و حرارت یا اعماق احساس ببرید. اگر نمی توانید با عشق و شعله های بلند آن مقابله کنید و می خواهید تنها باشید، اشکالی ندارد، ولی بدانید که فرصت بزرگی را از دست می دهید.

اسفند

یک ایده را مد نظر قرار دهید و با آن جلو بروید. شما پتانسیل پیشرفت های بزرگ در محل کار را دارید. پس از انرژی امروز بهره بگیرید و آن را هدایت کنید. امروز هیچ چیزی نمی تواند جلوی شما را بگیرد و مانعتان شود. یک تماس خاص می تواند تبدیل به چیز خاص و عمیقی شود. امروز کارهایتان شما تغییر جهتی ناگهانی دارند، پس آماده باشید. اگر در رابطه ای صمیمی و نزدیک هستید، انتظار داشته باشید که امروز به چیز عمیق تر و بزرگتری بدل شود. شما در محل کار نحوه رسیدن به موفقیت را یاد گرفته اید پس معطل نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج