۱۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

به نقل از فارنت :

عرضه نسخه کاندیدای انتشار نهائی مرورگر «فایرفاکس۴»!

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable بنیاد موزیلا با خروج از دوره آزمایشی مرورگر اینترنتی فایرفاکس ۴ نسخه کاندیدای انتشار نهائی این مرورگر را به بازار عرضه کرد.

عرضه نسخه کاندیدای انتشار نهائی مرورگر «فایرفاکس۴»!

این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که تنها ده روز از عرضه دوازدهمین نسخه آزمایشی مرورگر فایرفاکس ۴ (Firefox ۴ Beta ۱۲) می‌گذرد. کاربران فعلی آخرین نسخه آزمایشی فایرفاکس ۴ به صورت خودکار به نسحه کاندیدای انتشار نهائی به‌روزرسانی خواهند شد و در قدم بعدی و در هنگام عرضه نسخه پایدار و نهائی، کاربران نسخه کاندیدای انتشار نهائی به صورت خودکار به نسخه پایدار و نهائی این مرورگر ارتقاء پیدا خواهند کرد.

بسیاری از قابلیت‌های پیشرو مانند قابلیت‌های هماهنگ‌سازی و پانوراما در فایرفاکس ۴ عرضه خواهند شد و تقریبا ۷۰ درصد پلاگین‌های فعلی فایرفاکس با فایرفاکس ۴ به خوبی کار خواهند کرد و این مرورگر همچنین برای مدیریت بهتر افزونه‌ها بهینه‌سازی شده است و کاربران در این نسخه خواهند توانست بازخورد مشکلات احتمالی عملکرد مرورگر و یا دیگر موارد را در منوی کمک‌رسانی مطرح و ثبت نمایند.

قابلیت پانوراما برای مدیریت بهتر تب‌های در حال اجرا بر روی مرورگر و دیدن همه انها در یک صفحه عرضه شده و در قابلیت هماهنگ‌سازی نیز شما شاهد امکانات بیشتری در مدیریت بوکمارک‌های خود خواهید بود.

موزیلا اعلام کرزده است که در نسخه کاندیدای انتشار نهائی ۸ هزار باگ قابل توجه و مهم را برطرف کرده و در این نسخه شاهد کارآیی قوی‌تر در سر‌عت بالای راه‌اندازی، پردازش گرافیکی سریع‌تر، و بارگذاری سریع‌تر صفحات هستیم.

عرضه نسخه کاندیدای انتشار نهائی فایرفاکس ۴ در حالی صورت می‌گیرد که سه روز پیش شاهد عرضه نسخه نهائی و پایدار مرورگر کروم ۱۰ با شعار سریع‌تر، ساده‌تر و ایمن‌تر بودیم.

کروم در جدول جهانی رده‌بندی استفاده از مرورگرهای اینترنتی پس از فایرفاکس در رتبه سوم به سر می‌برد و به عنوان رقیبی جدی روباه اتشین را سایه به سایه دنبال می‌کند.

منبع : فارنت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج