۱۳۱۰۷۶
۱۰۳ نظر
۵۱۷۲
۱۰۳ نظر
۵۱۷۲
پ

چرا علی ضیا از «ویتامین ۳» رفت؟

سری جدید برنامه «ویتامین ۳» مدتی است در غیبت علی ضیا با چند مجری جدید روی آنتن می رود؛ مجریان جدیدی که برخی از آنها حتی اصول اولیه اجرا را هم رعایت نمی کنند. در گفتگویی بافضل الله شریعت پناه، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، این مسئله را بررسی می کنیم.

چرا علی ضیا از «ویتامین 3» رفت؟





روزنامه هفت صبح: برنامه «ویتامین 3» که تا قبل از نوروز 93 هر روز با اجرای علی ضیا روی آنتن می رفت با وجود ضعف های زیادی که داشت اما تا حدی توانسته بود به یک برند در میان برنامه های صبحگاهی تبدیل شود و کاری کند که مخاطبان در ساعات اولیه روز، کانال تلویزیونشان را روی شبکه سه تنظیم کنند.

با رفتن ضیا، برنامه تعطیل شد و اینطور به نظر می رسید که شبکه سه بدون ضیا دیگر تمایلی به ادامه آن نداشته باشد چون به هر حال برنامه، برنامه ای بود که خوب یا بد به دست ضیا شکل گرفته بود و درصدی از مخاطبان هم به خاطر او تماشایش می کردند.

قضیه اما طور دیگری پیش رفت و بعد از عید فطر، بدون آنونس و خبر قبلی، «ویتامین 3» روی آنتن رفت؛ آن هم بدون علی ضیا و با اجرای چند مجری جدید. کمترین تصوری که می شد از «ویتامین 3» بدون علی ضیا داشت، این بود که علی زاهدی پای مجریان بهتر از او رابه این برنامه باز کند تا حداقل نشان دهد برنامه در نبود او هم می تواند سرپا بماند اما...

برنامه ای که از دو هفته قبل تحت عنوان «ویتامین 3» رأس ساعت هشت صبح روی آنتن شبکه سه می رود، نه تنها با بدترین برنامه علی ضیا هم برابری نمی کند که حتی از برنامه های صبحگاهی سایر شبکه ها همسطحش پایین تر است. هفت صبحح این مسئله را در گفتگو با فضل الله شریعت پناه، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه بررسی می کند.

چرا علی ضیا از «ویتامین 3» رفت؟

مجریان بی تخصص و ناوارد

در همه جای دنیا انتخاب مجریان برنامه های تلویزیونی بر طبق اصول و تکنیک خاص صورت می گیرد و طبیعتا تا زمانی که فرد آمادگی لازم را پیدا نکند اجازه رفتن جلوی دوربین را پیدا نمی کند. اصولی از قبیل: فن بیان، نگاه موثر و دقیق، توانایی بداهه گویی، توانایی هدایت بحث، برخورداری از چهره و اندامی مناسب، سرعت و دقت در انتقال مفاهیم و ...

این اصول و تکنیک اتفاقا در دهه های قبل در خود تلویزیون ایران هم سفت و سخت رعایت می شد اما گویا این اواخر، مدیران چندان هم روی آنها پافشاری نمی کنند. سری جدید برنامه «ویتامین ۳» نمونه های بارزی از رعایت نشدن اصول اجرا را در خودش به نمایش گذاشته.

یکی از مجریان خانم، بدون اینکه تسلطی روی گفته هایش داشته باشد، تند و تند خبر را از رو می خواند و هر جا نفس کم می آورد، مکث می کند و نفس تازه می کند. چند دقیقه بعد، موقع خواندن یک خبر، توپوق می زند، برمی گردد درستش می کند اما آنقدر هول شده که از آن به بعد صدایش کاملا می لرزد و صورتش گُر گرفته است.

مجری خانم دیگر که اتفاقا یک دونده خانم را به استودیو دعوت کرده، بدون اینکه کمترین تحرکی از خودش به خرج دهد، روی مبل مقابل او می نشیند و ابتدایی ترین سوالات ممکن را از او می پرسد و گهگاه توی دوربین هم نگاهی می اندازد و لبخندی به طرف مخاطبان می زند. انگار نه انگار که «ویتامین ۳» برنامه ای صبحگاهی است و شادابی و نشاط باید در آن حرف اول را بزند.

فقر مجری و دعوت از نابلدها

اصولا بنا بر این بوده که مدیران شبکه و تهیه کننده یک برنامه، زمانی به فکر ادامه یک برنامه موفق می افتند که حس کنند می توانند در مسیر موفقیت شان بیشتر جلو روند. با وضعیتی که در سری جدید «ویتامین ۳» پیش آمده مهمترین سوالی که می شود پرسید این است: «چه اصراری داشتید برند موفق «ویتامین ۳» را خراب کنید؟»

برای رفع این ابهامات با فضل الله شریعت پناه، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه تماس گرفتیم و ضعف مجریان این برنامه را با او در میان گذاشتیم.

درست در شرایطی که انتظار داشتیم این مدیر هم مثل مدیران دیگر، ضعف را کتمان کند و برداشت اشتباه را گردن ما بیندازد، توضیح جالبی داد. او گفت: «ما در بحث مجری مشکل داریم و در واقع با فقر مجری مواجهیم. باید تمهیداتی بیندیشیم که مجریان جدید تربیت کنیم؛ نمی توانیم همه اش با مجری های قدیمی کار کنیم. البته هنوز چیزی از برنامه نگذشته و باید یک مقدار جلو برویم تا ببینیم در فرصت پیش رو چه می کنند و بعدا اگر لازم بود، تغییراتی در برنامه ایجاد کنیم.»

اما مسئله اینجاست که برند «ویتامین ۳» بعد از گذشت مدتی طولانی شکل گرفته و واقعا حیف است که آنقدر راحت خراب شود. شریعت پناه می گوید: «باید چند روز صبر کنیم. باید اجازه دهیم ببینیم مجریان در این مدت چه می کنند. من احساس می کنم مجری های خانم روز به روز بهتر خواهند شد.»

علی ضیا تمایل نداشت؟ داشت؟

قطعا اگر علی ضیا در سری جدید باقی می ماند و برنامه با اجرای خودش روی آنتن می رفت، چنین مشکلاتی پیش نمی آمد اما چرا علی ضای از «ویتامین ۳» رفت؟ علی زاهدی، تهیه کننده این برنامه همین چند وقت پیش در یکی از گفتگوهایش دلیل رفتن ضیا از برنامه را درگیر بودن او به خدمت سربازی اش عنوان کرده بود.

مجله تماشاگران بعد از انتشار این نقل قول، در گزارشی توضیح داده بود که «ضیا مدت هاست سرباز است و قبلا گفته بود اطلاعی از ساخت سری جدید برنامه ندارد و اگر پیشنهادی برای اجرای سری جدید به او شود، قبول خواهد کرد و دوباره جلوی دوربین «ویتامین ۳» قرار خواهد گرفت اما زاهدی در همان زمان توقف پخش «ویتامین ۳» گفته بود که اگر برنامه ادامه هم پیدا کند، دیگر ضیا در برنامه حضور ندارد چون بیشتر فشارها به او وارد می شد و در روزهای آخر لحظه شماری می کرد که برنامه تمام شود.»

چرا علی ضیا از «ویتامین 3» رفت؟

دلیل رفتن ضیا از «ویتامین ۳»، ابهامی بود که شریعت پناه، بهتر از همه می توانست رفعش کند. خود او توضیح داد: «خود علی ضیا دنبال برنامه جدید است. الان با نبش جنت آباد شروع کرده، ضمن اینکه اجرای برنامه صبحگاهی بعد از یک مدت برای مجری سخت می شود. او اکنون سرباز است ولی دوست دارد فضای جدید با ایده های جدید را تجربه کند. بعد از نبش جنبت آباد، قصد دارد برنامه ای را به شکل هفتگی روی آنتن ببرد.»

تغییر مجریان و شایعه حضور ژیلا صادقی

شریعت پناه در بخشی از صحبت هایش توضیح داد که شبکه دنبال این بوده که مجری جدید برای «ویتامین ۳» معرفی کند اما واقعا به چه قیمتی؟ یک مجری جدید نباید بعد از شرکت در کلاس های مختلف و گذراندن دوره های تخصصی، وارد عرصه اجرا شود؟

این مسئله را با شریعت پناه در میان گذاشتیم. توضیح داد: «خود علی ضیا و سایر مجریان باسابقه هم بالاخره از یک جایی شروع کرده اند. مثلا ضیا از «گزینه جوان» شروع کرد. من احساس می کنم تیم جدید هم این پتانسیل را دارند که توانایی خود را نشان دهند.»

اما مسئله اصلی اینجاست که قبل از شروع سری جدید «ویتامین ۳» از گوشه و کنار شنیده می شد که شبکه سه تصمیم دارد از ژیلا صادقی برای اجرای بخش خانم ها دعوت به همکاری کند. طبیعتا با آمدن صادقی، برنامه به سمت و سوی بهتری می رفت.

شریعت پناه توضیح داد: «نه تهیه کننده به ما چنین چیزی گفته بود نه کس دیگری. شاید شایعه بوده و درباره حضور ایشان صحبتش هم نشده.» با همه این اوصاف از قدیم گفته اند جلوی ضرر را از هر جا بگیری منفعت است. از او پرسیدیم اگر مجریان نتوانند رضایت مخاطبان را جلب کنند، تغییر خواهند کرد؟ گفت: «اگر بازخوردهای منفی داشتیم حتما عوض می شوند. به هر حال ملاک برای ما مخاطب است و تلاش می کنیم برنامه هایمان پربیننده باشند.»

استفاده از چند مجری برای رفع مشکلات

شریعت پناه در بخش دیگری از صحبت هایش توضیح داد که سری جدید «ویتامین ۳» قرار بوده از اول مهر هر روز ساعت ۶ صبح روی آنتن باشد که این اتفاق یک مقدار زودتر افتاده. به گفته او قرار است این برنامه از اول مهر با رویکردی متفاوت پخش شود.

شریعت پناه توضیح داد که به خاطر مشکلات علی ضیا در اجرای سری قبل، این بار تصمیم گرفته اند برنامه بیشتر حالت یک مجله تصویری داشته باشد: «فرمت سری جدید «ویتامین ۳» مثل مجله است. به خاطر برخی مشکلات که در دور قبل داشتیم تصمیم گرفتیم ساختار آن را تغییر دهیم. مثلا یکی دو بار آقای ضیا دیر رسیدند و به این نتیجه رسیدیم که حداقل دو مجری ثابت داشته باشیم و بقیه مجریان به صورت صفحه صفحه بخش مربوط به خودشان را اجرا کنند. این دفعه بحث مجله تصویری مطرح است که نزدیک ۱۵ صفحه است و هر کدام یک دبیر دارند. قرار است برنامه ریتم تندتر و بخش های متنوع تری داشته باشد. هر روز دو الی سه صفحه خواهیم داشت، ضمن اینکه مجری آقا و خانم میزبان میهمانان برنامه باشند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sadegh

      یعنی در حال حاضر حداقل من برنامه ی جذاب و دلچسبی نمی بینم که راحت منو پا تلویزیون بنشونه مگر موضوعاتی که علاقه داشته باشم که برا عموم هم شاید نباشه و یا اینکه مناسبتی چیزی باشه،
      مثه ماه عسل یا ویژه اعیاد و...
      خواهشا اگه برنامه سراغ دارید معرفی کنید، والا
      اصن از برترین ها می خوایم برنامه های پر بیینده یا پیشنهادی حال حاضر شبکه ها رو معرفی کنین
      پیشاپیش تشکر میکنم

    • ارزو

      خواهشاعلی ضیاروبرگردونیداین برنامه بدون علی ضیابه هیچ جایی نمیرسه وهرچی داشت فقط به خاطرعلی ضیابودچه بیننده یاهرچیزه دیگه علی ضیایک مجریه کاربلده واگه 100تامجریم بیارید جاش پرنمیشه همیشه درحق علی ضیاظلم شده ازطرف شبکه

    • عسل

      واقعاشماهاچه فکری کردید مجر برنامروعوض کردیدنه واقعافکرمیکردیدبرنامه بینده خواهدداشت

    • غزل

      ویتامین3 فق باعلی ضیا

    • ارزو

      ماهواداراپشتتیم سید علی ضیاحالامدیرای شبکه هرکاری میخوان بکنن

    • دریا

      ویتامین 3 رو فقط علی ضیا میتونه پر بیننده کنه نه افراد دیگه,آقای ضیا کلی سختی و زحمت کشیدن برای پر بیننده کردن این برنامه,اما متاسفانه حالا یه عده خیلی راحت تمام اون زحمات رو به باد فنا دادن

    • بدون نام

      مجری الان هم مجری خوبیه فقط باید بهش فرصت داد

    • الهام

      نرفت بیرونش کردن میخاست خوب حرف بزنه سر جاش باشه سری جدید هم بد نیست شما عینکتون رو عوض کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی هم خوب حرف میزد

      • aidaaaaa

        عینک همه که مشکل نداره
        شما عینکتو عوض کن

    • مریم

      اکر نود با فردوسی پور وماه عسل با علیخانی هست جون حرفی برای کفتن دارن دلیل نمیشه که ویتامین 3 حتما با علی ضیا باشه جون نه سواد داره نه حرفی برای کفتن

      پاسخ ها

      • sara

        متاسفم واقعا

    • بدون نام

      تازه اون موقع که علی ضیا مجری بود برنامه خیلی خوبی نبود . آخه کی 6 صبح پا میشه تلویزیون ببینه اون هم برنامه صبحگاهی. خدایی بیشتر برنامه های صبحگاهی تلویزیون رو اعصاب رژه می رن. مجری ها هم که زورکی خودشونو سرحال و خندان و قبراق نشون می دن چنان آدم لجش می گیره که می خواد خودکشی کنه.

      پاسخ ها

      • شادی

        من همیشه انرژی مو از این برنامه میگرفتم صبحهای زود. چه صبح هایی که از خوابم میزدم تا برنامه پرشور و نشاط ویتامین سه رو ببینم ولی حالا......

    • سمیه

      اقای شریعت بناهی شما اگه صد تا مجری دیگه هم بیارید ویتامین 3 زهره چون ویتامین 3 فقط با اقای ضیا است که شکر می شه در ضم درجواب دوستان بگوییم مگه ماه عسل چیه که حالا علیخانی بخواد یا یکی دیگه را

      پاسخ ها

      • نگین

        ماه عسل و ویتامین 3 دوتا برنامه کاملا مجزا هستن هیچ ربطی بهم ندارن من نمیدونم چرا بعضی از طرفدار های اقای ضیا در هر صورت نسبت ب ایشون جبهه میگیرن کلا نمیتونین ایشون و ببینین ن ؟

      • فانی

        مگه ویتامین سه چی داره که ماه عسل نداره...دلت از جای دیگه پره چیکار به ماه عسل داری....ویتامین سه وماه عسل اصل با هم قابل قیاس نیستن

    • علی

      ویتامین سه بدون علی مثل زندگی بدون هواست هر کاری بکنید نمیتونید جایگزینی برای اون پیدا کنید دست از فریب مردم بردارید و بذارید علی با مردم باشه ضیا اول و اخر همه مجریاست

    • حمید

      اقا جان این مجریان یخ رو بردارید همون عمو علی رو بیارید حداقل 70%این برنامه جدیدو نگاه نمی کنند

      پاسخ ها

      • سارا

        70درصد هم بیشتر آدم باید خیلی بیکار باشد تا برنامه به این مسخرگی رو نگاه کند.

    • مریم

      ضیا از اجرای ماه عسل پشیمون شد شما هنوز نفهمیدین نباید این کار رو میکرد

    • بدون نام

      علی ضیا اتفاقا مجری خوبی نیست، حالا اگه فرزاد حسنی یا علیخانی بود یه چیزی، به مجری های جدید هم باید فرصت بدن چون به علی ضیا هم الکی فرصت دادن اینقد مشهور شد وگرنه آش دهن سوزی نیس

      پاسخ ها

      • zeinoo

        باهات شدیداموافقم علی ضیاارزششونداره اینطوری ازش طرفداری بشه.اگ احسان بود،چرا،اون موقع شورش هم جایزبود!

    • نسرین ب

      ویتامین cرو باعلی ضییاشروع کنید برنامه الان خیلی جالب نیست

    • نسرین ب

      ویتامین c قبلی اول صبحی به ادم انرزی خاصی میداد من خودم به امید این برنامه صبحها زودتر بیدار میشدم چه جوری باید باهاش ارتباط برقرار کنیم که دوباره بخاطر هواداراش برگرده اقای ضییا خواهش می کنم دلمون برای خنده هایش تنگ شده

    • لیلا

      خود اقای ضیا گفته اگه بهش پیشنهاد میدادن اجرای ویتامین رو قبول میکردن پس با این حساب اقای زاهدی ی مشکلی با اقای ضیا دارن

      پاسخ ها

      • سارا

        همین رو بگو خدا خفه کند هرکه با سید مامشکل دارد.

    • SAMAN

      در اینکه ممکنه با گذشت زمان این مجریای جدید برنامه رو به کیفیت اولیه ویا حتی بهتر ش کنن و اینکه توانایی ضیا بسیار بیشتر از اجرای یک برنامه ی روتین هست شکی نیست ولی باید اسم برنامه عوض می شد تا کژتابی پیش نیاد و تیتراژ ها وانونس های قبلی براش زحمت کشیده رو پخش نکنن ...از آقای زاهدی تعجب می کنم ...امیدوارم از یکی از سرمایه های شبکه 3 یعنی علی ضیا بیشتر استفاده کنن تو برنامه هاشون

    • مینا

      نکه علیخانی آش دهن سوزیه
      مسخرشو در آورده با اون برنامش فقط هر روز یدست کت و شلوار بپوشه خودی نشون بده
      ما ویتامین آقای ضیا رو میخوایم

      پاسخ ها

      • نگین

        میگم چشم ندارین ببینینش واقعا متاسفم ادما رو از روی ظاهرشون قضاوت میکنید ایشون برای بیننده هاشون احترم قائل اند ک با لباس رسمی میان جلوی دوربین

      • فانی

        چرا گیر دادین به علیخانی؟؟؟؟؟؟
        برا خودم متاسفم ببین کییا رو داری با هم مقایسه میکنی

      • بدون نام

        چکار به احسان علیخانی دارید اون که برنامه خودشو داره ولی ما رویمون به آقای زاهدی کارگردان برنامه است باید علی ضیاء برگرده

      • سارا

        دمت جیز حال کردم.

      • عسل

        بابا این دو نفر چه ربظی بهم دارن
        اصن موضوعات برنامشونم از زمین تا اسمون باهم فرق میکنه
        ایندو نفرم مثه بقیه مجریا
        دارن برنامشونو اجرا میکنن
        بگذریم حالا علی ضیا یه اشتباهی کرد و رفت تو ماه عسل

    • درجواب نگین

      آدم هرچی سعی میکنه چیزی نگه بعضیا نمیزارن یکی نیس به این خانوم بگه اصلا این مصاحبه حرفی ازعلیخانی شد شما عین نخود آش پریدی وسط؟؟؟عزیزم برنامه ی ویتامین 3 رودوست نداری نگا نکن همین درمورد حسنی شاهکار اجراشو دیدیم سال تحویل 93 آدم دلش میخاست گریه کنه به حالش علیخانی ام همون ماه عسل خودشو بچسبه کافیه اینکه ساعت 8 صبح بیننده داشته باشی هنر کردی وگرنه دم افطار با بی برنامگی شبکه های تلوزیون چاره ای جز ماه عسل دیدن نداری درضمن کسایی که نظر میدن بی زحمت متن وبخونن وبعد ادعای فضل بکنن این برنامه فقط با علی ضیا ویتامین 3 شد آقای شریعت پناهی اگه میخاد مجری تربیت کنه بی زحمت اعتبار ویتامین 3 رو حراج نکنه

      پاسخ ها

      • نگین

        من جواب نظر بالا رو دادم وگرنه خودم مصاحبه رو خوندم شماهم لطفا نظر های رو ک من جوابشونو دادم بخونید بعد متهمم کنید

      • نگین

        در ضمن خودم یکی از بیننده های برنامه ویتامین 3 بودم قبول دارم ک برنامه الان خیلی بد شده مشکل من اینه ک چرا وقتی این مسئله هیچ ربطی ب اقای علیخانی نداره مینا خانم و سمیه خانم الکی ب ایشون گیر میدن

      • ف

        خودت اول متنو بخون بعد نظر بده دیگران پیشکش...ضمنا تو هم اگه ماه عسلو دوس نداری نگا نکن...

      • زینب

        خااانوووم دارین زیادی تندمیرینااااا!هرکاری هم بکنین بازاحسان ازضیاسرتره!خودضیاهم گفت که الگوی همیشگی من احسان وده!ازنحوه ی اجرای برنامشم ضایع س که تقلیدمیکنه!شمام خودتوعصبی نکن اینقد!بایدمحض اطلاعتون بگم که احسان همه ی برنامه هاش تکن!ماه عسلم بااحسان یههه دونس!

    • آرزو

      اون موقع ساعت 6 صبح واسه ويتامين 3 علي ضيا بيدار مي شديم خانوادگي ، حالا 8 صبح بيدار هم كه هستيم رغبت نمي كنيم تي وي رو روشن كنيم

    • ايمان

      اگه مجله ي تصويري به اندازه ي ويتامين 3 علي ضيا مخاطب داشت و جذاب بود كه شبكه هاي ديگه همزمان با ويتامين 3 تجربه كردن ولي ويتامين محبوب شد
      ولي مسئله اينجاست كه چرا راستش رو نمي گن علي ضيا رو چرا كنار گذاشتن، ما كه يادمونه، چقدر شاكي بودن از صراحت علي ضيا، حالا خودشون مي خوان كتمان كنن بيننده ها كه كر و كور نيستن
      هيچوقت انتقدش از فيلم رستاخيز رو يادم نميره

    • بیننده

      یادش بخیر سرصبحی تو سلف دانشگاه هرکی زود تر می رسید کنترل تلوزیون و برمی داشت ومیزد شبکه سه ویتامین که شروع میش د موقع پخش تیتراژعلی ضیا می گفت ولوم وبدین بالا بالاتر ماهم صدارو می ذاشتیم 60 وکلی حالمون خوب میشد من نمیدونم شماها از علی ضیا خوشتون میاد یا بدتون میاد ولی من یکی اون لحظه های خوبی روکه با اون وبرنامش تجربه کردم نه با ماه عسل نه با برنامه نود ونه هی برنامه ی دیگری این حس خوب ونداشتم دلم برا ویتامین 3 علی ضیا لک زده مدیران هم مجری تربیت بکنن و علی ضیا روهم بذارن کنار ولی اسم ویتامین 3 روعوض کنن تا این اسم وخاطرات خوبش همیشه با طرفداراش بمونه این یه کارو حداقل انجام بدین

    • ارزو

      چی میشه گفت برای صداوسیماواقای زاهدی وتمام عوامل برنمه که به این خیال که روزی برنامه پربیننده ای خواهندداشت متاسفم

    • مریم

      ویتامین 3 بدون علی ضیا معنی نداره

    • سمیه

      این که اخر نامردیه به خدا اینها سید مظلو م گیر اوردند هر چرت برتی بخواهند می گویند اگه مثل اون احسان علیخانی بود ببینم می تونستند این حرفها رابزنندبیچاره سید بگو که چقدر با این بروبچه های ویتامین 3 رفیق بود اما اونها حاضر نشدند برای حمایت از سید کاری کنند اما دیدید اتفاقی که تو ماه عسل 91 افتاد برای حمایت از علیخانی همه عوامل ماه عسل کنار کشیدند یا برنامه سمت خدا که برای حمایت از تهیه کننده چه جوری مجری و کارشناسان اعتصاب کردند اما بیچاره سید که انقدر تنهاست برای همه رفیقه اما همه براش نارفیقند

      پاسخ ها

      • حمایت کننده بیچارگان

        اخخخخخخخخخخخخخخخی بیچاره

      • شیلا

        من ویتامین ث رو ندیدم تا بحال ولی فکر می کنم مجری هر برنامه شناسنامه اون برنامه ست و باید در هر شرایطی بمونه اما . . .اما همین سید مظلوم شما که من اجراش رو در برنامه "نبش جنت آباد" دیدم واقعا مجری چیپ و لمپنی شده با اون برخورد با مهموناش (لازم به ذکر است من کنکوری نیستم اما برنامه گزینه جوان رو فقط به خاطر اجرای ایشون می دیدم )

    • پارمیدا از کرمان

      جناب آقای زاهدی تو خودت هم میدونی برنامه بدون حضور علی ضیاء برنامه خوب ودلچسبی برا بینندگان نیست من به جرائت قسم میخورم که بینندگان برنامه ویتامین 3 بدون حضور علی ضیاء از نصف هم کمترند اصلا ما که تمایلی برا دیدن برنامه نداریم اگه علی ضیاء نیاد .... لطفا علی رو برگردونید تا لااقل یک برنامه خوبی که از شبکه 3 پخش می شد رو ببینیم خواهش میکنم ..

    • بیننده

      شیلا خانوم میشه بفرمایید علی ضیای بیچاره چه بی ادبی کرد؟؟؟شماهم یه کم عینک بدبینی تو درآر

      پاسخ ها

      • شیلا

        عینک بد بینی ؟ اینکه شما یه مهمونی رو که فارسی متوجه نمی شه بیارید تو برنامه ازش سوال کنید بعد ایشون که داره جواب می ده با یه مهمون دیگه ت حرف بزنی و بخندی اسمش چیه ؟ اینکه جلوی یه مربی بگید ایشون بهتره یا مربی قبلی می شه بگید جز بی ادبی چه معنایی داره ؟

    • سمیه

      قابل توجه دوستان کسی به ماه عسل کاری نداره چون نه من ماه عسل نگاه می کنم نه علاقه ای به احسان علیخانی دارم شما اول نظرات بالا را بخونید بعد ادعای فضل کنید این دوستان شما هستند تا اسم ویتامین 3 و علی ضیا می اید ماه عسل و علیخانی بیش می کشند مگر نه ما کاری به ماه عسل نداریم نبش جنت اباد با توجه به تجربه اول علی وبعد از 5 ماه اونم با تمام مشکلاتی که داشته خیلی عالی بود این تو نظر سنجی ها بخونید

    • میلاد

      ویتامین 3 فقط با داش علی بدون او اصلا معنا نداره اقا چرا سرتونو به درد میارین...چون علی ضیا یه بچه شهرستانیه غریبه در حقش نامردی کردن..حرفی ندارم فقط دلم میسوزه.....یا علی

    • درجواب شیلا

      اولا درمورد آقای کواچ علی ضیا ازمترجم خواست اون جمله شو ترجمه نکنه ثانیا وقتی یه مربی جوان و با ولاسکو مقایسه میکنن این توهین نیست بلکه نشونه ی پیشرفت اون یه نفره دیدین که آقای کواچ گفتن باعث افتخارمه که با ولاسکو قیاس بشم خود کواچ اینجوری بهش جبهه نگرفت که شما کاسه ی داغ ترازآش شدین علی ضیا نمیگم بی عیب ونقصه ولی هیچ وقت عمدا به مهمون برنامش بی احترامی نمیکنه

      پاسخ ها

      • شیلا

        دیگه بدتر . اسم طرف رو می یاره بعد مترجم ترجمه نکنه چی فکر می کنه پیش خودش؟ در مورد جبهه نگرفتن هم ممکنه یه بچه رو خاله ش تف کنه خاله ش جبهه نگیره آیا دلیلیه بر خوب بودن کار اون بچه ؟ من کاسه داغتر از آش نشدم بعنوان یه ایرانی فقط متاسف شدم برای کسی که بعنوان یکی از نمایندگان ایران که می تونه معرف فرهنگ ایرانی باشه حالا شما هر چی می خوای بگو .

    • درجواب شیلا

      خانوم برو یه لیوان آب سرد بخور جوش نیاری یه وقت اگه اینارو میگی بی ادبی مااصلا توصداوسیما با عرض معذرت مجریامون بی تربیت اند مثلتون هم اصلا ربطی نداشت

      پاسخ ها

      • شیلا

        اول اینکه با من درست صحبت کنید لطفا . دوم اینکه آب سرد رو شما بیشتر نیاز دارید. سوم اینکه با بی ادب بودن مجریهامون به شدت باهاتون موافقم

    • الهام

      وااای یادمه با ذوق و شوق صیح پاشدم سری جدید ویتامین ث رو ببینم....همین که دیدم علی ضیا نیست با عصیانیت خاموش کردمدو خوابیدم......
      فقط عللللیییی ضیاااا
      عاشقتم علی...خیلی ماهی

    • شیلا

      اعضای محترم شورای ممیزی برترین ها خسته نباشید واقعا . کارتون زیاده ها :D

    • محدثه

      بدون اقای ضیا مجری برتر کشور شبکه ی سه و برنامه ی ویتامین ث هیچ معنی و رنگی نداره برنامه به مجری خوب برنامه اس تلاش هاتون برای بهتر کردن برنامتون فقط با اوردن علی ضیا به ثمر می رسه

    • احسان

      مرده شورویتامین ث جدیدتون روببرم.

    • بدون نام

      اقای زاهدی فقط می تونم بکم برات متاسغم با این حرفات جمع کن برنامتو انگاری مهد کودکه برو بابا

    • محدثه

      اقای زاهدی اقای ضیا که گفتن پیشنهادتونو قبول می کنن من از طرف تمامی هواداران اقای ضیا از شما خواهش می کنم اقای ضیا رو به قلب تلویزیون و شبکه ی سه برگردونید

    • فریبا

      این مجریایی که الان هستن برنامه رو از جذابیت انداختن.اصلا در حد این برنامه نیستن.ویتامین ث فقط با علی ضیا......

    • رویا

      وای ی ی چقدر بحث میکنید خلاصش اینکه سیدعلی ماه تمام بدون علی ویتامین که هیچ صداوسیما صفا نداره آقای زاهدی حلا اگه میتونی بیاوبرنامت درست کن البته اگه می تونی؟

    • رویا

      واقعا آقاعلی رو مظلوم گیر آوردن ایشون چیزی نمیگن بقیه هم سو استفاده میکنن یکی نیست جواب آقای زاهدی رو بده که اصلا نخوا برنامه خودت زیر سوال میره به آقا علی که چیزی نمیشه بهتر یکم استراحت می کنن بعدشم این همه آدم های معروف دنبال آقای ضیا می گردن اون وقت تو ؟واقعا که برا بعضیا متاسفم

    • رویا

      شنیدم آقای ضیا دارن برنامه جدیدی رو میسازن خبر ندارید از کی رو آنتن میره؟

      پاسخ ها

      • سارا

        من هم تازه فهمیدم از عید قربان تا عید غدیر هرشب ساعت 10ونیم شبکه3.

    • بدون نام

      آقای زاهدی می خواست بگه اگر برنامه ام موفق است به خاطر علی ضیا نیست حالا ببینم کی پیدا میشه برنامه مزخرفش رو ببینه.ماهم با دادن پیام به برنامه ی جنگ هفتگی سیدمون ثابت می کنیم که مجری برنامه خیلی مهمه...یادتون نره نگاهش کنید هااااااا

    • zeinoo

      به نظرمن علی ضیاارزششونداره که اینطورباهم بحث کنید!اصن میخادبیادمیخادنیاد!چه بهترچشامون اذیت نمشه!احسان علیخانی روعشقه!

      پاسخ ها

      • سمیه

        راستی دوست نداری نگاه نکن کسی مجبورت نکرده مثل ما که ماه عسل نگاه نمی کنیم

      • سمیه

        دوست محترم جواب شمارا دوستان بارها در نظرها داده اند اول نگاه می کردی بعد احسان احسان می کردی بس تا ضایع نشدی جمع کن برو چون اونی که ارزش جروبحث نداره علیخانیه نه سید ما

    • کوثر

      اصلا حرف درباره ی علیخانی به وسط نبود چرا الکی توهین می کنید؟ جای هر دوشون توی شبکه است با خراب کردن یکی دیگه محبوبتون رو طرفداری نکنید من خودم طرفدار سیدم اما علیخانی هم لایق توهین نیست .ببین ما طرفدارااران علی چقدر باادبیم یاد بگیرید...

    • بدون نام

      فقط علی ضیاء میتونه ویتامین 3روعالی اجراکنهه بحث نکنید حرف علیخانی روهم وسط نکشید توهین هم نکنید خوداقای زاهدی هم میدونه ویتامین 3بدون ضیا دیدن نداره!نمیدونم چرا اینجوری کرد؟؟؟

    • طرفداراحسان

      خانم سمیه،لازم نکرده شمابگید برنامه های ضیارونیگا کنم یانه،چون هیچ وقت نگا نمیکنم ینی وقتشوندارم!کسیم باشماحرفی نداره که اینطوری آب روغن قاطی میکنی!درضمن(ماه عسل)به اندازه کافی بیننده داره که اگ شمام نگاش نکنین مشکلی پیش نمیاد!وقتی ضیامیگه الگوی من احسانه دیگه حرفی باقی نمیمونه!فقط احساااان!

      پاسخ ها

      • سمیه

        می دونی دوست جون ملت ما ملت اشک واه ودم عشقشون گریه کردنه به خاطر همین از ماه عسل خوششون می ایید البته نه همه جمع نبند خواهشا بعدشم دیدن برنامه های لیاقت می خواددراخر خوب شدعلی ضیا این گفت مگرنه شما هیچ حرفی برای گفتن نداشتیداخه می دونی علی خیلی مهربونه دلش نیومد دل احسان علیخانی بشکنه مگرنه خودش تو مصاحبه هاش گفته از اول طرفدار فرزاد حسنی بودافتادددددددددددددد

    • مهلا

      ویتامین 3 بدون علی ضیا هیچ هیچه

    • نرگس

      سلام'من برنامه جدید ویتامین ۳ چن بار دیدم بخدا خیلی مسخره ست!علی ضیا ویتامین ۳ رو ویتامین ۳ کرد شاید زمانش خیلی بد ولی عالی بود پر انرژی جذاب مهربون واقعا دوست داشتنیه!دوسش دارم

    • طرفداراحسان

      واقعاکه!!!!!!!بایدحرف مردیه دونه باشه،امروزلودوربین میگه احسان،فردامیگه فرزاد!نچ نچ دیدن برنامه هاهم لیاقت میخاد،درسته،برنامه های احسانم لیاقت میخاددیدنش ودرکش خااانومی!احسان ماشا....انقدطرفدارداره که نیازبه طرفدارایی مث اون نداشته بااااشه!انقدرم خودتوبه آب وآتیش نزن،برات خوب نیییی!زنده بااااداحسان جون

      پاسخ ها

      • سمیه

        نیست که شما خودتون به اب واتیش نمی زنید هرجا مطلب در مورد علی ضیاست مثل نخود هراش می ایید وسط اخه احسان علیخانی بی خیال زنده باد علی ضیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • محدثه

      سلام.لطفا علی ضیاء رو برگردونید.برنامه ی ویتامین 3 بدون علی ضیاء هیچ بیننده ی پروپا قرصی نداره.قشر خیلی کمی برنامتون رو نگاه میکنن در صورتی که وقتی علی ضیاء بود همه بخاطر عشق به اجرای علی ضیاء بیدار میشدن و برنامه ویتامین 3 رو نگاه میکردن و یکی از بهترین برنامه ها بود.خودتون قضاوت کنید و علی ضیاء رو برگردونید.متشکرم.......

    • مریم

      تنها برنامه ای که خیلی دوسش داشتم ویتامین 3 بود که اونم ازمون گرفتنش لطفا اگه علی ضیا رو بر نمی گردونید اسم برنامه رو عوض کنید

    • نگار

      فقط علی ضیا ا ا ا....وگرنه احسان وماه عسل مفت نمی ارزن

    • شقایق

      یا علی ضیا یا برنامه حذف

    • مهسا

      به نظر من مجری برنامه صبحگاهی باید شاد و اکتیو و پر انرژی باشه مثل علی ضیا وگرنه مجری های دیگه حتی کسی مثل علیخانی که مجری توانمند تر و بهتری هم هست نمی تونه جای کسی مثل علی ضیا رو در برنامه ویتامین 3 بگیره چه برسه به این مجری های تازه کار.

    • مریم

      مجری فقط سیدعلی ضیاء.

    • پرستو

      ففط فقط علی ضیا...

    • sara

      عاشق متانت و سرسنگینی و اجرای عالی علی ضیا هستم.ویتامین 3 بدون ضیا بی مزه شده

    • eli

      برنامه ویتامین ث فقط با علی ضیا قشنگه .من هر روز صبح به خاطر ویتامین ث تلویزیون رو روشن میکردم ولی الان اصلا دلم نمیخواد روشن کنم .مجری هاتون اصلا به ادم انرژی نمیدن .خواهشا اگه علی ضیانمیاد یکی بهتر بزارید مخصوصا مجریه خانم .با تشکر

    • باران

      برنامه ویتامین3 با حضور علی ضیاء خواب رو از آدم می گرفت و برای شروع یک روز کاری خوب آدم رو آماده می کرد اما الان آدم با اجرای این مجریا خوابش می بره لطفا علی ضیاء رو دعوت به همکاری کنید

    • بدون نام

      به نظرمن علی ضیایکی ازبهترین مجریان تلوزیونی بود.الان این خانمه که امده ویتامین ث واقعامزخرفه بااون صدای بچه گونش بره ظرفاش بشوره

    • حامد

      به نظرم علی ضیا خیلی بهتر از احسان علی خانیه اولا خیلی صادقه و اینکه حرفهایی که میزنه بر خلاف علی خانی شعار نیست و واقعا هر حرفی میزنه واقعیه ولی علی خانی شعار میده انگار زیاد فیلم هندی میبینه واقعا خیلی احساساتیه و من قبلا دوسش داشتم ولی دیگه ندارم چون که کارش فقط شعار دادنه عمل تو رفتارش نمیبینم.

    • ناشناس

      وای این ادمو از کجا پیداش کردید .هروقت با مهمان چالش میخوره گریه میکنه رنگ و روش قرمز میشه .قاطیه .مصداق برنامه انروزتون بنده خدا اشاره به عکس مسابقات شتر سواری کرد که در عربستان بودو شتر پیراهن ابی تنش بود کلا قهر کرد که من استقلالیم واز این حرفا و برنامه رو به گند کشید.مگه برنامه زنده تلویزیونی شخصیه که بیخیال مردم و برنامه میشی.واقعا متاسفم.من روزا فقط این برنامه را میبینم که از اجرای بد این اقا حرص و توامان حالن بدشه.علی مرادی فکر کنم

    • علیرضا

      لطفا علی ضیا رو برگردونین برنامه بدون اون صفایی نداره

    • فاطمه

      من هروز صبح ساعت 7 بیدار میشدم و برنامه رو میدیدم تا 7و نیم و بعد میرفتم مدرسه الان از وقتی علی ضیه رفته دیگه نگاه به برنامه ویتامین 3هم نمیندازم چون برنامه ویتامین 3 با وجود علی ضیا عالی هس خواهش برش گردونید

    • بدون نام

      سلام مجری اقا

    • فاطمه

      سلام تو رو خدا اين قدر بي أنصاف نباشين وتوهين به كسي نكنيد وبه حرفهاي بقيه احترام بزارين من عاشق برنامه هاي علي ضيا هستم واز موقع اي كه از ويتا مين سه رفت ديگه اون برنامه رونگاه نكردم به حق قران زودتر برگرده

    • زهرا

      واقعا که علی ضیا همه ی دنیای ما جووناس عوض کردن اون به ضرر ویتامین سه بود

    • زهرا

      داداش علی زود تر برگرد تو رو خدا برنامه ها بی تو اصلا مزه نداره داداش

    • زهرا

      دلم واسه اون خندیدناش تنگ شده واسه اون به توکل نام اعظمت گفتناش

    • sara

      واقعا برای کسی که به آقای علیخانی توحین کرده متاسفم چون همه ی دنیا به این نتیجه رسیدند که ایشون بهترین هستند.
      بعدشم حرف دهنتو بفهم همون علی مغروره
      بعدشم خوذ ضیا گفت الگوی من احسان علیخانی بودند
      مردم هم به هر سایتی دوست داشته باشند میرند به شما مربوط نیست

    • یکی

      به نظر من نباید میرفت و باید مجری ماه عسل میشد

    • صدف

      نمیدونم چرا اینقدر به این بیچاره زور میگن

    • امیر

      من با این برنامه خاطرات زیادی دارم
      صبح موقع رفتن به مدرسه اونو میدیدم
      لطفا بازم صبح ها اونو راه بندازید
      خواهش میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج