جاباما
۱۳۱۷۷۴
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

سعید نیک‌ پور از «معمای شاه» گفت

بازیگر سریال‌ های تاریخی که نقش دکتر میرزا احمد وزیری را در «معمای شاه» بر عهده دارد، از تجربه اتفاقات این سریال در سالهای جوانی‌اش گفت و به این موضوع اشاره کرد که محل تصویربرداری آن با خانه پدری‌اش در یک محله قرار دارد.

خبرگزاری مهر: سعید نیک‌پور بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور در سریال «معمای شاه» گفت: در این سریال نقش دکتر میرزا احمد وزیری را بر عهده دارم. او یک چشم پزشک است که در مطبی در منیریه مشغول به طبابت است و قصه اصلی سریال «معمای شاه» درباره خانواده وزیری است.

سعید نیک‌ پور از «معمای شاه» گفت

وی افزود: پسر بزرگ دکتر وزیری محمود نام دارد که به همراه ولیعهد محمدرضا پهلوی و فردوست در مدرسه لوزان سوییس تحصیل می‌کند. پس از بازگشت ارتباط محمود با فردوست بیشتر شده و همین ارتباط موجب می‌شود خانواده وزیری بیشتر با مسایل سیاسی گره بخورد.

اتفاقات سریال در دوران تحصیل من می‌گذرد

این بازیگر درباره تفاوت «معمای شاه» با دیگر سریال‌های تاریخی که در آن نقش آفرینی کرده است، اظهار کرد: از آنجایی که این سریال در دوران نه چندان دوری رخ داده است و من در آن زمان محصل بودم، بسیاری از اتفاقات آن دوره از تاریخ کشور را به یاد دارم و همین مساله در ایفای بهتر نقش به من کمک می‌کند. درصورتی که سایر سریال‌های تاریخی من مانند «روز واقعه»، «امیرکبیر» و «امام علی (ع)» از این ویژگی برخوردار نبود.

نیک‌پور با بیان اینکه از ۱۳۳۲ زمان روی کار آمدن مصدق به بعد را دقیقا به یاد دارد، یادآور شد: اتفاقات آن زمان در دوره تحصیل من در دبیرستان و دانشگاه بود، بنابراین این مساله به من کمک کرد تا بتوانم در این سریال بهتر نقش آفرینی کنم.

لوکیشن «معمای شاه» با خانه‌پدری‌ام در یک محله است

وی با اشاره اینکه منزل پدری‌اش هم در همین لوکیشن منزل دکتر وزیری سریال «معمای شاه» در خیابان منیریه بود، تصریح کرد: همین تقارن مکانی و زمانی در این سریال برای من خاطره انگیز است و برای ارایه نقشی بهتر به من کمک کرد؛ اینکه در بخش‌هایی از این سریال بازی می‌کنم که دقیقا آنرا در دوران نوجوانی و جوانی خودم تجربه کرده‌ام.

بازیگر نقش عمار سریال امام علی (ع) در پایان در پیش بینی میزان استقبال از این سریال گفت: اساس درام قصه بر خانواده دکتر میرزا احمد وزیری استوار است، چنانچه این بخش خوب کار شود قطعا مورد توجه مردم واقع می‌شود. چرا که مردم دنبال قصه جذاب هستند و گرنه دیدن رضاشاه یا دیگر شخصیت‌های تاریخی، جذابیتی نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج