۱۳۲۰۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فان خال: روخو یک مدافع استثنایی است

مدافع آرژانتینی اسپورتینگ لیسبون رسما به منچستر یونایتد پیوست. فان خال به ستایش از این بازیکن آرژانتینی پرداخت و او را یک مدافع استثنایی دانست.

خبرگزاری ایسنا: مارکوس روخو بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین با منچستر یونایتد به توافق نهایی رسید و با ۲۰ میلیون یورو به این تیم انگلیسی پیوست تا یکی از خرید های گران قیمت این تیم در فصل جابجایی تابستانی باشد.

باشگاه منچستر یونایتد این بازیکن آرژانتینی را به رسانه ها معرفی کرد و او با پیراهن شماره ۵ در رقابت های لیگ برتر انگلیس به میدان خواهد رفت. فان خال سرمربی شیاطین سرخ به ستایش از روخو پرداخت. او معتقد است که تیمش خرید بسیار خوبی داشته است.

منچستر یونایتد در بازی نخست فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه دور از انتظار دو بر یک برابر سوانسی در اولدترافورد تن به شکست داد. فان خال که از همین ابتدا فشار را احساس می کند،گفت: روخو یک مدافع استثنایی است و می تواند کمک زیادی به ما کند. او در جام جهانی ۲۰۱۴ بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او یک مدافع است اما می تواند در کارهای هجومی هم به خوبی شرکت کند. مهارت روخو،توانایی بالای بدنی او و علاقه زیادش به پیشرفت می تواند او را در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل کند.

این بازیکن آرژانتینی در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱ از استودیانس آرژانتین به اسپارتاک مسکو پیوست. او پس از دو سال حضور در فوتبال روسیه به پرتغال رفت تا برای اسپورتینگ لیسبون بازی کند.

روخو از اینکه پیراهن تیم بزرگی چون منچستر یونایتد را بر تن کرده است بسیار خوشحال است. او در نخستین نشست خبری خود گفت: لیگ برتر انگیس مهیج ترین لیگ فوتبالی در جهان است. حضور در باشگاه بزرگی چون منچستر یونایتد برای من یک رویا بود که برآورده شد. بازی برای منچستر یونایتد افتخار بزرگی برای من به شمار می آید. من بازیکن جوانی هستم که باید در شرایط کنونی به یادگیری خود ادامه دهم تا در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل شوم. شاگردی مربی بزرگی چون لوئیس فان خال یک فرصت تکرار نشدنی برای من است. باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج