۱۳۲۴۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوروزي:باورم نمي‌شود رباط پاره کرده‌ام

نوروزي امروز در تمرين تميش حاضر شد و دايي و بازيکنان هم تيمي اش به او دلداري دادند.

ورزش سه: رضا نوروزي مهاجم شماره ۱۰ پرسپوليس حالا بايد ۷ ماه خانه نشين باشد.او امروز در تمرين تميش حاضر شد و دايي و بازيکنان هم تيمي اش به او دلداري دادند اما کم کم نوروزي هم فراموش خواهد شد تا اسفند ماه که کم کم شرايط براي بازگشتش به ميدان فراهم شود.

رضا نوروزی اولين مصاحبه بعد از پارگي رباط صليبي اش را اينطوري آغاز مي کند:«از ناراحتی نمی‌دانم چه بگویم. می‌خواستم بهترین فصل فوتبالم را در پرسپولیس سپری کنم. انگیزه و امید زیادی داشتم و تنها چیزی که اصلا به فکر من خطور نمی‌کرد، این بود که بخواهم با چنین آسیب‌دیدگی روبرو بشوم و چند ماه کنار بنشینم.»

اما چه شد که اين اتفاق تلخ افتاد:« در جریان بازی بودیم که پایم درد گرفت اما به نظر چیز مهمی نمی‌آمد. حتی با آن شرایط به بازی ادامه دادم ولی وقتی بیرون آمدم، درد مرتب بیشتر شد و زانويم ورم کرد و بعد هم خشک شد و حرکت دادنش سخت شد. باورم نمی‌شد که در این شرایط رباط پاره کرده باشم ولی متاسفانه MRI همین را نشان داد و حالا قرار است تا دو هفته دیگر جراحی کنم.»

رضا نوروزی ادامه مي دهد:« وقتی فهمیدم چه شد، کاملا شوکه شدم. به قدری ناراحتم که اصلا نمی‌دانم چه باید بگویم ولی اتفاقی بود که روی داد و حالا باید تمرکزم را روی بهبودی سریعتر بگذارم.»

نوروزی با اشاره به اینکه پیش از این نیز چنین تجربه‌ای داشته مي گويد:«البته این مصدومیت ربطی به آسیب‌دیدگی قبلی من ندارد چون پار‌گی قبلی به زانوی دیگرم مربوط می‌شد که بعد از بهبودی با آن مشکلی نداشتم. بار قبل بعد از ۵ ماه و نیم برگشتم و سر ۶ ماه بازی کردم. با دکتر هم که صحبت کردم، گفت ظرف ۶ ماه بر می‌گردم. تجربه گذشته را هم دارم و می‌دانم چه کارهایی باید انجام بدهم. امیدوارم در اسفند ماه یکبار دیگر در خدمت پرسپولیس باشم و در ۶، ۷ بازی آخر فصل و بازی‌های جام قهرمانان آسیا به تیم خودم کمک کنم.»

بازیکن مصدوم پرسپولیس که در محل تمرین حضور پیدا کرده بود در پایان مصاحبه با سايت رسمي باشگاه افزود:« آمدم تا با آقای دایی هم صحبت کنم. در این چند روز هم، همه بچه‌های تیم سعی کردند به من دلداری و روحیه بدهند. به هر حال این موضوع برای هر بازیکنی یک اتفاق ناگوار به حساب می‌آید، اما برای جبران این محبت‌ها با تمام قوا بر می‌گردم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج