کد خبر: ۱۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
تعداد بازدید: ۲۸۴۱۰
تعداد نظرات: ۳۶ نظر
گزارش تصویری
تصاویری از مراسم ذبح کردن شتر در ترکمن صحرا در روز عید سعید قربان
تصاویری از مراسم ذبح کردن شتر در ترکمن صحرا در روز عید سعید قربان














بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۶
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
پاسخ
30
10
چرابایدجان یک موجودسالم راکه حق حیات داردنفرمحسوب میشودوواجب شرعی هم نیست بخاطرلقمه ای گوشت گرفت واسم اش راقربانی گذاشت کجای دین قربانی راجزدرمراسم حج واجب دانسته اند؟دلم بحال این شترکباب شدخداوندبشماانصاف بمن عقل سالم عنایت فرماید
پاسخ ها
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
همین لقمه ای گوشت رو میلیونها نفر در سراسر دنیا ندارن بخورن رحمان جان !!!!!!!!!!
نظر ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
عزیز من با گوشت یه شتر صدها نفر سیر میشن ولی دقت کردین چند تا ماهی کیلکا یا میگو باید بمیرن تا یه پرس غذا بدست بیاد؟
UNITED STATES
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
پاسخ
21
60
بسیارزیبا ودیدنیست
پاسخ ها
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
بهناز جان زیبا و دیدنی که نیست
اما نیاز پروتئینی کشور باید از حیوانات حلال گوشت تأمین بشه که شتر هم از این قاعده مستثنی نیست .
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
بهناز خانم واقعا" دیدنی بود ؟؟؟؟!!!!!!!
نظر ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
خوش به حالشون چه کبابی بخورن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
پاسخ
40
13
بیچاره دلم واسش سوخت
چطور دلشون میاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
پاسخ
15
12
وا این چه حرفیه که دوستان میگن مگه شما گیاه خوارید کمال یه حیوان به اینه که در این روز کشته بشه و مسلمان از از اون بخورن
پاسخ ها
نظر user
| UNITED STATES |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
خداوند به شما کمال کامل عنایت فرماید...کمال!!!
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
آفرین رها
یک امتیاز مثبت هم بهت دادم .
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
حرف دلمو زدی
ایول داری !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
پاسخ
2
11
نکنه فکر کردید این گوشتهایی که میخورید موجود زنده نبوده...یا شاید این گوشتها از گیاه درست شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
پاسخ
1
13
درسته که ما انسانها مجبوریم از گوشت این حیوانات تغذیه کنیم ولی دیدن این صحنه ها وحشت آوره و دل هر آدمی رو به درد میاره ..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
پاسخ
5
2
خوب دوست من از اول نوشتن که بالای هجده سال ببیند. باید میدونستی که صحنه دردآوره به همین خاطر در اسلام قصابی بعنوان شغل مکروه است و حیوان قربانی را نباید آدم خودش بزرگ کنه و ذبح حیوان نباید در جلوی چشم دیگران حتی نباید یک حیوان را جلوی چشم حیوان دیگر سر برید اما همه اینها دلیل نمیشه که از نعمتهای حلال و مباح استفاده نشود. چقدر خوبه وقتی خون انسانها زیر چکمه صهیونیستی میریزه و وقتی گرسنه های افریق زیر بار سنگین زندگی که یک درصد ثروتمند نظام کاپیتالیستی برای جهان ساختند له میشه بیشتر دردمان بگیره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
پاسخ
3
3
حالا خودمون قضاوت كنيم اين بدتره يا گاو بازي تو اسپانيا كه همه مون ميگيم
خيليييييييييييي وحشيانه اس.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
پاسخ
5
3
دلم سوخت آخه نامردی؟!
پاسخ ها
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
خانم اگه بحث دلسوزی باشه که قید خوردن گوشت حیوانات حلال گوشت رو باید بزنیم
اگه قحطی سومالی در ایران رخ میداد همچین حرفی میزدید ؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
پاسخ
1
1
برای این جماعت فقط میشه گفت:
متأسفیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
پاسخ
1
1
با دوستان بازدیدی از کشتارگاه گوشت داشتیم که برای نحر کردن ( کشتن ) شتر روش دیگه ای داشتن .
به هر حال جای تأسف نداره !
UNITED STATES
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
پاسخ
0
2
سلام . این دو تا حیوون رو به طریق شرعی نکشتند . اینه که منو ناراحت می کنه . کشتن شرعی شتر در اسلام " نحر " نام داره ودر سوره کوثر خداوند به پیامبر(ص) دستور نحر کردن شتر را برای انفاق و شکر گذاری داده است .فصلّ لربّک وانحر . شتر رو باید با فرو کردن یک کارد در گودی گلویش کشت نه با بریدن نای و مری در ناحیه گودی گلو .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
پاسخ
0
1
نحر کردن شتر ( قربانی کردن ) هیچ مشکل شرعی نداره و خوردن گوشت آن هم حلال است
ضمنا" با دوستان به کشتارگاه رفتیم و کشتن شتر را از نزدیک دیدیم که به این شکل نبود و ماجراش مفصله .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
پاسخ
1
1
کاش در جهان عدالتی بود............
واین شترازجرهایش میگفت.انصافا حیوان کدومشونه!؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
پاسخ
0
1
خیلی دلخراش بود.....
UNITED STATES
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
پاسخ
1
2
اين فارون تو همه زمينه اي انگار دستي بر آتش داره، هر جا رسيده يه حرفی زده.
پاسخ ها
نظر فاران
| UNITED STATES |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
فاران ، عزیزم نه فارون
شما هم نظرتون روبگید
حتما" استقبال میکنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
پاسخ
2
0
اگه یه سری به کشتارگاه شتر بزنید میبینید یه نفر میره وسط شترها و با یک چاقوی خیلی تیز که با یک زربه نصف گردن شتر میره،همه شترهارو میکشه،نه اینکه 5نفری
پاسخ ها
نظر حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
سلام خوبی
UNITED STATES
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
پاسخ
2
2
خدايا ازت متشكريم كه افرادي نظير فاران وجود دارن كه از همه چيز سر در ميارن و مي تونن راجه به همه چيز نظريه صادر كنن
پاسخ ها
نظر فاران
| UNITED STATES |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
من همچین ادعایی نکردم ، فقط نظر میدم
شما هم بفرمایید، خوشحال میشیم
-
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
پاسخ
1
1
سلام
خيييييييلللللللللليييييييييييي باحاله
وقتي سرش رو ميبرن خيلي لذت بخشه تازه اگر شتر رو نحر ميكردن كه لذت بيشتري داشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
1
من بعد وقتی کتلت یا همبرگر یا کباب می خورم با احساس عذاب وجدان این کار شرم آور را انجام میدم.
UNITED STATES
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
پاسخ
0
1
قشنگ بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
پاسخ
0
0
چی بگم دنیای وحشی که میگن همینه دیگه کاریم نمیشه کرد فقط تعجب میکنم این قصابا چطور خودشون میمیرن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
پاسخ
0
0
خوب هستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
پاسخ