اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ
به اطلاع می رساند پاره ای از خدمات و پشتیبانی هایی را که بر اساس مفاد قراردادهای نمایندگی های رستوران های زنجیره ای ایرانویچ به عهده مدیریت مرکزی می باشند را به صورت فهرست وار بیان نموده و در اختیار متقاضیان گرامی قرار می دهیم .
با درود بر تمامی سرورانی که رستوران های زنجیره ای ایرانویچ را مورد لطف و عنایت خود قرار داده و این افتخار را به ما داده اند تا بتوانیم خدمتی کوچک در راستای موارد مهم و ضروری که ارکان و اصول اصلی و پایه ای رستوران می باشند ، بنماییم . به اطلاع می رساند از آن جایی که بیشتر دوستان که مایل به اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ بوده اند ، به کرات سوالات مشابهی در رابطه با تعهدات و خدمات مدیریت مرکزی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ در بدو همکاری با شعب جدیدالتاسیس را داشته اند ، برآن شدیم تا پاره ای از خدمات و پشتیبانی هایی را که بر اساس مفاد قراردادهای نمایندگی های رستوران های زنجیره ای ایرانویچ به عهده مدیریت مرکزی می باشند را به صورت فهرست وار بیان نموده و در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهیم . بدیهی است که چنین مواردی حاصل سال ها تجربه و کوشش متخصصان متعد رستوران های زنجیره ای ایرانویچ بوده که در ابتدای شروع همکاری ، تمام و کمال در اختیار شعب قرار خواهد گرفت .
1 - نحوه انتخاب مکان و مشاوره در مورد استانداردهای لازم برای ایجاد و تاسیس یک رستوران و پیش بینی مخارج لازمه جهت تجهیزات ، تاسیسات ، دکوراسیون ، هزینه های جانبی و هزینه های دولتی و تهیه لیست دقیق آن ها بر اساس اطلاعات روز .
2 - مشاوره و راهنمایی در رابطه با تهیه نوع و مارک تجهیزات رستورانی با بهترین کیفیت به نحوی که مقرون به صرفه باشند و همچنین حضور مستقیم نماینده مدیریت مرکزی در تمامی مراحل خرید ، نصب ، راه اندازی و آموزش کار با دستگاه ها .
3 - تهیه منوی غذایی ، آموزش اصول اولیه آن ، تهیه مواد مصرفی اولیه و ارسال آن ها از سوی مدیریت مرکزی ، معرفی شرکت های مواد غذایی و هماهنگی با آن ها جهت ارسال مواد اولیه مورد نیاز ، تعیین نرخ فروش محصولات تولید شده طبق اصول کارشناسی و قوانین سازمان بازرگانی و آموزش اصول نرخ گذاری محصولات در دوره های مختلف با توجه به نوسانات بازار و قوانین اتحادیه صنف .
4 - اعزام نیروی متخصص و کارآزموده به عنوان سرآشپز و همچنین آموزش تمامی پرسنل استخدام شده قبل از افتتاحیه ، برگزاری مراسم افتتاحیه توسط تیم تخصصی اعزامی و رفع اشکال و نواقص مکان در بدو شروع فعالیت شعبه جدیدالتاسیس .
5 - آموزش روش های صحیح مدیریت رستورانی اعم از جلوگیری از هدر رفتن و پرتی مواد اولیه ، نحوه صحیح خرید ، انبارداری ، حسابداری تخصصی رستوران ، کنترل ورودی ها ، آشنایی با کلیه قوانین دولتی و اجرای صحیح دستورالعمل های آن ها با صرف کمترین هزینه و به بهترین نحو ، روش های استخدام پرسنل و تعیین پست و حقوق آن ها ، روش های صحیح تنظیم قراردادهای کارگری و راه های جلوگیری ازسوء استفاده آنان و بروز اسرار رستوران توسط کارگران ، آشنایی با کلیه موارد بهداشتی و نگهداری مواد به منظور ماندگاری بیشتر و استفاده بهینه از آن ها .
6 - انجام کلیه امور مربوط به تبلیغات عمومی شعب سراسر کشور ، برگزاری جلسات رفع اشکال ، بازرسی های دائم جهت بررسی عملکرد شعب ، ارسال نیروی کمکی در موارد فرس ماژور ، مشاوره و پشتیبانی دائم در رابطه با کلیه موارد و نواقص داخلی شعب .
با سپاس - مدیریت مرکزی فروشگاه های زنجیره ای ایرانویچ
جهت اخذ نمایندگی و اطلاع از کلیه امور مربوط به آن به سایت www.iranwichfastfood.com مراجعه کنید.
ارسال نظر