۱۳۳۴۰
۷ نظر
۵۱۶۳
۷ نظر
۵۱۶۳
پ

معشوقه مسیحی پادشاه سعودی/ عکس

ملک فهد، پادشاه سابق عربستان داراي معشوقه‌اي مسيحي بوده که در خفا با وي در ارتباط بوده، وي در سال ۲۰۰۴ از خاندان سعود به دليل عدم پرداخت نفقه‌۴۰۰ ميليون گينه استرلينگي خود شکايت کرده است.

ملک فهد، پادشاه سابق عربستان داراي معشوقه‌اي مسيحي بوده که در خفا با وي در ارتباط بوده، وي در سال ۲۰۰۴ از خاندان سعود به دليل عدم پرداخت نفقه‌۴۰۰ ميليون گينه استرلينگي خود شکايت کرده است.

اخيرا تصويري از ملک فهد بن عبد العزيز، پادشاه سابق عربستان سعودي در برخي رسانه‌ها منتشر شده که او را با خانمي در وضعيتي زننده نشان مي‌دهد.

معشوقه مسیحی پادشاه سعودی/ عکس

روزنامه انگليسي"ايندپندنت" طي گزارشي درباره اين عکس چنين مي‌نويسد: ملک فهد در سال ۱۹۶۸ با دختري به نام"جنان حرب" آشنا مي‌شود.

وي از خانواده‌اي فلسطيني‌-مسيحي است که در آن زمان در حيفا زندگي مي‌کرد.ملک فهد در سال ۱۹۶۸ و درحالي‌که جنان بيش از ۲۰ سال نداشت با وي آشنا مي‌شود و در مراسمي سري و مخفيانه در کاخ خود او را به عقد موقت خود در مي‌آورد.

جنان تا سال ۱۹۷۰ در کاخ فهد مخفيانه بسرمي‌برد تا اين که در اين سال برخي از چهره‌هاي برجسته خاندان سعود وي را از عربستان طرد مي‌کنند،‌ با اين حال رابطه فهد و جنان در لندن ادامه پيدا مي‌کند تا اين‌که در سال ۱۹۸۲ فهد به پادشاهي عربستان مي‌رسد.

از زماني که فهد قدرت را در عربستان بدست مي‌گيرد، رابطه خود با جنان را قطع مي‌کند و براي اين‌که بر روي اين رابطه سرپوش بگذارد، تلاش مي‌کند با دادن رشوه‌ ۸ ميليون گينه استرلينگي جنان را وادار به سکوت کند.

اما متعهد مي‌شود، نفقه او را پرداخت کند. چند سال بعد روند پرداخت نفقه قطع مي‌شود و همين موضوع جنان را وادار مي‌کند، در سال ۲۰۰۴ با ارائه شکايتي به دادگاه لندن خواستار نفقه خود از پادشاه سعودي شود.

اين درخواست بدون پاسخ باقي مي‌ماند و يک سال بعد فهد از دنيا مي‌رود، و مقامات سعودي تلاش مي‌کنند، پس از آن پرونده بسته شود، اما جنان بار ديگر با تلاش‌هاي بسيار دوباره پرونده نفقه خود را که ۴۰۰ ميليون گينه برآورد شده به جريان انداخته است.

جنان حرب که هم اکنون شصت و چهارمين سال زندگي خود را سپري مي‌کند، در اين‌باره از ملکه اليزابت دوم درخواست کمک و دخالت در قضيه را کرده و تاکيد نموده،‌ در صورتي‌که مقامات سعودي به شکايت وي رسيدگي نکنند، وي دست به تاليف کتابي درباره رابطه خود با فهد خواهد زد و اين موضوع موجب مي‌شود، بسياري از خفاياي آل سعود را برملا کند.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

معشوقه مسیحی پادشاه سعودی/ عکس



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا خبره ؟؟!! دلاکی به این اخبار شرفیت داره

    • فاران

      چرا گند کار بعد از مرگ یا پس از برکناری در میاد ؟؟؟

    • re

      بگو آخه بنده خدا تو 64 سالگی این همه پولو میخوای چیکار!؟ مگه اینکه داری از همون ملکه خوش تیپت خط میگری! آخ که هر چی مردم دنیا میکشن زیر سر همین انگلیس و ملکشه.

    • بدون نام

      تو عربستان عقد موقت معنی نداره

    • NASHENAS

      BE IN MIGAN ZAN

    • gazal

      boooooooooo
      hamin ye axe

    • بدون نام

      فتوشاپه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج