۱۳۳۶۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازگشت مثلث مصدومان بارسا به تمرینات

مهاجم برزیلی، مدافع بلژیکی و دروازه‌بان آلمانی آبی‌واناری‌ها با پشت سر گذاشتن دوره ریکاوری خود به تمرینات این تیم بازگشتند.

خبرگزاری تسنیم: نیمار، توماس فرمائلن و مارک آندره تراشگن که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در تمرینات گروهی بارسلونا نبودند، روز گذشته به هم‌تیمی‌های‌خود ملحق شدند تا برای حضور در هفته دوم لالیگای اسپانیا آماده شوند.

در میان این سه بازیکن نیمار این شانس را داشت که در بازی اول کاتالان‌ها برابر الچه به میدان برود، چون توانسته بود مصدومیتی که در جام جهانی ۲۰۱۴ به آن دچار شد را پشت سر بگذارد اما درست در آستانه بازی قوزک او پیچ خورد وجای خود را به منیر الحدادی داد که با درخشش خود بسیاری از هواداران بارسا را متحیر کرد.

فرمائلن، مدافع تیم ملی بلژیک نیز که در جام جهانی ۲۰۱۴ دچار کشیدگی همسترینگ شده بود به مرز آمادگی کامل رسیده و این در حالی است که مصدومیت تراشتگن که دو هفته پیش از ناحیه کمر آسیب دید نیز برطرف شده است.

هر سه بازیکن تمرینات انفرادی خود را از ابتدای هفته آغاز کرده بودند اما لوئیس انریکه، سرمربی تیم تا دیروز به آنها اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداده بود.

بارسلونا اولین بازی خود را در فصل جدید لالیگا با کسب پیروزی ۳ بر صفر برابر الچه پشت سرگذاشت که این اولین پیروزی رسمی انریکه به عنوان سرمربی کاتالان‌ها بود. بازی دوم آبی‌واناری‌ها یکشنبه هفته آینده در خانه ویارئال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج