۱۳۳۸۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلونسو: عضوی از نسلی تاریخی بودم

هافبک رئال‌مادرید پس از خداحافظی از تیم ملی اسپانیا برای هم‌تیمی‌هایش و تمامی کسانی که در آینده برای این تیم خواهند جنگید، آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری تسنیم: ژابی آلونسو، هافبک دفاعی تیم فوتبال رئال‌مادرید که قهرمانی در رقابت‌های یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را با لاروخا تجربه کرد، شب گذشته (چهارشنبه) از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد.

هافبک رئال‌مادرید که در کارنامه‌اش ۱۱۴ بازی ملی دیده می‌شود با انتشار نامه‌ای سرگشاده گفت: می‌خواهم خبر بدهم که مأموریت من با تیم ملی اسپانیا به پایان رسید. سخت‌ترین قسمت دوران حرفه‌ای یک فوتبالیست گفتن خداحافظی است ولی پس از کلی فکر کردن به این موضوع به این نتیجه رسیدم که زمان خداحافطی از لاروخا فرا رسیده است. در حالی به دوران باشکوه ملی‌ام خاتمه می‌دهم که ۱۱ سال پیش شروع شد و عضوی از نسلی تاریخی بودم که رویای میلیون‌ها نفر را تحقق بخشیدند و با قهرمانی در جام جهانی و قهرمانی در ۲ دوره یورو کاری خارق‌العاده انجام دادیم.

هافبک ۳۲ ساله کهکشانی‌ها تصریح کرد: از تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۰۳ زمانی‌که اولین بازی ملی‌ام را در سن ۲۱ سالگی انجام دادم تنها لحظات خوب و خوشی را در تیم ملی اسپانیا تجربه کردم، پس تنها باید از تمامی آن کسانی که بیش از یک دهه در کنارشان بودم و موفقیت‌های‌مان را با هم سهیم شدیم، تشکر کنم. مایلم از تمامی مربیانم، هم‌تیمی‌هایم و میلیون‌ها هوادار که همواره به من لطف داشتند و احترام گذاشتند، قدردانی کنم. ایناکی سائس، لوئیس آراگونس فراموش‌نشدنی و ویسنته دل‌بوسکه نام‌هایی هستند که همیشه در خاطرم خواهند ماند، افرادی که کمک شایانی به پیشرفت و حرفه‌ای‌ شدن من کردند.

وی ادامه داد: نمی‌توانم نام تمام هم‌تیمی‌هایم را فهرست کنم، بازیکنانی که پیراهن تیم ملی اسپانیا را با آنها سهیم بودم ولی از تمامی کسانی که در طول این دوره خاطره‌انگیز در کنارشان بودم و از آنها چیزهایی آموختم، تشکر می‌کنم. از باشگاه‌های رئال‌ سوسیه‌داد، لیورپول و رئال‌مادرید که درهای خود را به روی من باز کردند تا رویایم تحقق یابد قدرادنی می‌کنم. تمامی این باشگاه‌ها همیشه به من کمک کردند و پیشتیانم بوده‌اند تا به اینجا رسیدم.

ژابی آلونسو در پایان خاطرنشان کرد: دست آخر تشکر ویژه‌ای از هوادارانم دارم. ما رویای‌های مشترکی داشتیم و این دوران باشکوه را با هم سهیم شدیم. ما لحظات فراموش‌نشدنی با یکدیگر تجربه کردیم. برای تمامی کسانی که ادامه‌رو راه هستند و برای پیراهن تیم ملی اسپانیا می‌جنگند، آرزوی موفقیت می‌کنم. بر این باور هستم که آنها می‌توانند موفقیت‌های جدید را برای کشورشان رقم بزنند. متشکرم و خداحافظ.

اخیراً ژاوی هرناندس هم از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد تا لاروخا ۲ تن از بازیکنان کلیدی خود را برای رقابت‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ در اختیار نداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج